شناسه خبر : 32227
سه شنبه 05 اسفند 1393 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام هاشمی رفسنجانی به کنگره شهدا و ایثارگران

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به کنگره دانشگاهی شهدا و ایثارگران عنوان کرد: برگزاری چنین کنگره بزرگی در دانشگاه آزاد عطر و بوی ایثار و شهادت را در این دانشگاه زنده کرده و الگوهای جاودانه را به جوانان پاک کشور معرفی کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نخستین کنگره دانشگاهی شهدا و ایثارگران صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.


اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد در پیامی به این کنگره اعلام کرد: خداوند را شاکرم که به برکت خون شهیدان و ایثار خون جانبازان توفیق یافتم چند کلمه‌ای با خانواده‌های این عزیزان صحبت کنم.

وی در این پیام ادامه داد: آنچه شهدا و انقلاب و کشور به دست آورده‌اند و آنچه خانواده‌هایشان به دست آوردند بیشتر از چیزی است که از دست دادند، خداوند می‌فرماید حتی به مخیله خود خطور ندهید که شهدا مرده‌اند زیرا آنها زنده‌اند و مقام و منزلت بالایی در اسلام دارند، به طوری که پیش خداوند روزی می‌گیرند.

هاشمی رفسنجانی در این پیام عنوان کرد: جانبازان، رزمندگان و آزادگان مومنانی هستند که به عهد خود وفادار مانده و در مشکلات صبور بوده‌اند و تمام خانواده‌های ایثارگران پاداشی بزرگ و اجری عظیم در نظر خداوند دارند.

وی در این پیام برگزاری کنگره‌هایی نظیر کنگره ایثار و شهادت را سبب زنده شدن عطر و بوی ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد دانست و عنوان کرد این کنگره الگوهای جاودانه‌ای را به جوانان پاک کشور هدیه کرده است که این مسئله جای خوشحالی دارد.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi