شناسه خبر : 32240
سه شنبه 05 اسفند 1393 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش همسفران صبور برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران جانبازان همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار برگزار شد.

فاش نیوز - درچهارم اسفند ماه شب میلاد با سعادت حضرت زینب کبری اسوه ی صبر و مقاومت و گرامی داشت روز پرستار طی مراسمی از همسران جانبازان تجلیل به عمل آمد.
خانه ی نور ایرانیان بصیر هرساله طی مراسم با شکوهی با حضور جانبازان بصیر و همسران گرامیشان و مسئولین محترم نظام از همسران صبور، مقاوم و همراه جانبازان قدر دانی می کند .
در این همایش دکتر حمید علی صمیمی ، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران تهران بزرگ از ایثار و ایستادگی و همراهی صمیمانه و خالصانه ی همسران جانبازان بصیر تشکر و قدر دانی کرد .
در حاشیه این همایش جانباز بصیر حمید علی پور ضمن تشکر از حمایت هیئت مدیره ی خانه ی نور ایرانیان بصیر در برپایی این گرد همایی از سردار خضرایی مدیر عامل باغ موزه ی دفاع مقدس و مسئولین شهرداری مناطق 2،3و8 و دیگر سازمان ها که در برپایی این جشن با خانه ی نور تهران بزرگ مشارکت داشتند تشکر کرد.


خبر و عکس : فاطمه طایفه

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ای پروانگان آسمان ایثار... نمی دانم وقتی بدانید که مدیران می گویند پرستاری شما از جانبازان اجر دارد ولی همانها با بی انصافی حق جانباز را نمی دهند و به واقع او را تکریم نمی کنند چه احساسی در شما ایجاد می کند ؟؟؟.. اما ...
من باور دارم که جنگ برای تو به پایان نرسیده است و تو اینک در خط مقدم جبهه با تمام توان در حال خدمت هستی . حیف که مسئولین توجه ندارند ! در این جبهه هر لحظه ی تو به مراقبت از کسی می گذرد که از غنیمتهای هشت سال دفاع مقدس فقط تن و روح مجروح خود را برایت به ارمغان آورده است و تو اینک دنبال یک ویلچر سبکی ... دنبال یک پاف نفس راحت ... دنبال یک قرص آرام بخش ... برای با ارزش ترین کسی که یک ثانیه بودنش برای تو غنیمت است !!
با این حال در این روزگار نامهربانی ها ... تو با مهربانی و شوری زینب گونه فقط برای رضای خدا به کسی خدمت می کنی که در قاموس فرهنگ اسلامی به واژه شهید زنده قداست دارد .
همسر جانباز.........
خجسته زاد روز ولادت پرستار دلسوخته دشت کربلا را به محضر شما تبریک عرض می نمایم و هنر پرستاری تو را در خدمت به منادی ایمان و ایثار می ستایم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi