شناسه خبر : 32244
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 08:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروانگان آسمان ایثار

قنبر- ای پروانگان آسمان ایثار... نمی دانم وقتی بدانید که مدیران می گویند پرستاری شما از جانبازان اجر دارد ولی همانها با بی انصافی حق جانباز را نمی دهند و به واقع او را تکریم نمی کنند چه احساسی در شما ایجاد می کند ؟؟؟.. اما ... من باور دارم که جنگ برای تو به پایان نرسیده است و تو اینک در خط مقدم جبهه با تمام توان در حال خدمت هستی . حیف که مسئولین توجه ندارند !

 در این جبهه هر لحظه ی تو به مراقبت از کسی می گذرد که از غنیمت های هشت سال دفاع مقدس فقط تن و روح مجروح خود را برایت به ارمغان آورده است و تو اینک دنبال یک ویلچر سبکی ... دنبال یک پاف نفس راحت ... دنبال یک قرص آرام بخش ... برای با ارزش ترین کسی که یک ثانیه بودنش برای تو غنیمت است!!

 با این حال در این روزگار نامهربانی ها ... تو با مهربانی و شوری زینب گونه فقط برای رضای خدا به کسی خدمت می کنی که در قاموس فرهنگ اسلامی به واژه شهید زنده قداست دارد .

 همسر جانباز......... خجسته زاد روز ولادت پرستار دلسوخته دشت کربلا را به محضر شما تبریک عرض می نمایم و هنر پرستاری تو را در خدمت به منادی ایمان و ایثار می ستایم .

اینستاگرام
باسلام .
با لب دمساز خود گر جفتمی
هم چو نی مت گفتنی ها گفتنی
جمله معشوق وعاشق برده ای
زنده معشوق است و عاشق مرده ای .
سلام فاش بزرگوار ... ببین این آشنا میگه گفتنی ها گفتمی ... !!
با اجازه شما می خوام بهش بگم با آشنا سخن آشنا بگو....
سلام اکنون چند نفسی باقیست، هر جیره خوار داخلی و تمام ابرقدرتها از این نفسهای دلاور مردان ایران خوف دارند و .... وگرنه بچه سوسولا را درسته غورت می دادند و به جای دانشگاه سر چهاراهها کفش اجنبی را می بایست واکس بزنند وکلا نسل جور وا جوری می داشتند آن موقع به داعش می گفتن.....؟؟؟؟؟
سلام ، امیدواریم حق تعالی دستمزد واقعی همسران جانبازان را در حساب دنیا و آخرت ایشان منظور فرماید. اسوه های صبر و ایثار ضمن مراقبت از جانبازان و تحمل مصائب فراوان بخصوص مراقبت از جانبازان اعصاب و روان جزو بزرگترین شاهدان ظلم و ستم مسئولین بنیاد هستند. کارشکنی مسئولان بنیاد باعث شده تا ضمن حذف بسیاری از جانبازان از چرخه خدمت رسانی متاسفانه بار مضاعفی بر دوش همسران جانبازان سنگینی کند که وزنش به اندازه زبانه های آتش دوزخ است.
هاوالله ... گل گفتی ... به خدا منم سر پل صراط یقه بعضیا رو بگیرم که .....
گل گفتی و حرف دل همه ی ما رو گفتید . ماکه نمی بخشیم خدا هم نبخشد ظلمی که بما روا شده است
درود بر قنبر عزیز زیبا بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi