شناسه خبر : 32245
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسکن مهر برات بسه!

جانباز- بنده جانباز 35درصد هستم. برای وام مسکن خواستم اقدام کنم که بنیاد شهید کرمانشاه گفت اگر ازتسهیلات مسکن مهر استفاده کرده اید به شماتعلق نمیگیره.....به نظرم اصلا" ربطی نداره... این وام برای ایثارگران درنظر گرفته شده... لطفا" مسئولان در بنیاد شهید کرمانشاه جوابگو باشند.

اینستاگرام
سلام ، استفاده از تسهیلات مسکن مهر توسط جانباز یا همسرش موجب ثبت در سامانه راه و شهرسازی میگردد که بنام فرم جیم معروف است. متاسفانه هریک از ایثارگران اعم از ایثارگر یا همسر پس از ثبت نام در طرح مسکن مهر از کلیه تسهیلات بانکی دولت بجز وام سپرده گذاری بانک مسکن محروم خواهند شد.
طرح مسکن مهر از سال 85 آغاز شده و تا این تاریخ هیچگونه مسکنی به متقاضیان توسط شرکتهای تعاونی تحویل نشده است. تعدادی انبوه ساز همزمان تعدادی از واحدها را شروع کردند و فقط با وام بانک تمام واحدها را تکمیل و پس از دریافت مبالغی کمتر از 10 میلیون تومن بطور آزاد به خریداران تحول دادند. متاسفانه شرکتهای تعاونی علیرغم دریافت مبالغی بیش از 30 میلیون تومن هنوز از تحویل واحدها به بهانه فقدان انجام تعهدات شرکتهای خدماتی مثل آب و برق و گاز و فاضلاب خودداری میکنند تا همگام با تورم قیمت واحدها را گران کنند. از سوی دیگر ضدیت دولت جدید با اقدامات دولت قبل نیز مزید بر علت شده تا متقاضیان مسکن مهر ضمن از دست دادن سرمایه زندگی و سپرده گذاری مجبور به سکونت در منزل اقوام یا پرداخت اجاره های فاقد تعرفه شوند.
در حقوق اسلامی و بین الملل دارایی زن و مرد هیچ ربطی به یکدیگر ندارد و هیچیک از زوجین حق دخالت و تصرف در اموال یکدیگر را ندارند اما این قانون که استفاده یکی از زوجین موجب محرومیت دیگری از تسهیلات بانکی میشود موضوعی ضد حقوق انسانها میباشد.
عین واقعیت است این وام ربطی به مسکن مهرنداره.البته قراربود تصمیمی توسط سران بنیاد و وزارت راه وشهرسازی دراین زمینه اتخاذگردد ولی تاکنون خبری نیست!
شما رو بخدا مسکن مهر چه ربطی به وام مسکن داره ... بنیاد شیراز هم همین جوابو بمن داده.......لطفا اطلاع رسانی کنید تکلیف چیه ؟
خدایا کی مسکن مهرمادرشهرشیراز شهرک صدرا شرکت پارسه معماران سیمان فارس و خوزستان که حدود دوسال اماده شده را تحویل ما خواهند داد .4سال است که جانمان به لب رسیده و دیگر یکریال هم نداریم که پرداخت کنیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi