شناسه خبر : 32254
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا جلو این افراد را نمی گیرید؟

سید مرتضی - سلام علیکم عزیزانم عزیزان فاش نیوز

آنهایی که مطلب های جهاد و شهادت نمی خوانند و از گذاشتن مطلب فرهنگ ایثار و شهادت در فاش نیوز بدشان می آیند منفی می زنند، چرا جلوی این افراد را نمی گیرید این افراد آبروی خانواده شهدا و جانبازان را می برند.

خواهش می کنم، مطلب برای دفاع از حقوق جانبازان جای خود دارد، ولی مطلب ایثار و شهات را به نسل  تازه باید برسانیم تا کشور را از بلا های خطر غرب بیمه کنیم اگر این کار را نکنیم شرمنده شهدا می شویم  و با آن افرادی که منفی می زنند برخورد گردد تا جوانان را به انحراف نکشند.

انشالله
 

 

 

اینستاگرام
سلام ، وقتی میگوییم مرگ بر آریکا یعنی دولت آمریکا حقوق ملت ایران را ضایع میکنند اما در کشور خودمان بوسیله رشوه و پارتی بازی حقوق مردم تضییع میشود لیکن هیچکسی حق انتقاد هم ندارد. نفوذ عناصر فاسد در امور حکومتی آشکار و علنی شده اما هیچ مرجعی پاسخگوی اعتراضات و شکایات نیست. انگار عملکرد مسئولین آیه منزل است که هرچه دستور دهند همان است. در دولت قبل اعتراض یا شکایت از دستگاههای اجرایی به همان دستگاه متشاکی برای پاسخگویی ارجاع و بطور نسبی رسیدگی میشد اما در دولت فعلی اعتراض یا شکایتی رسیدگی نمیشود.
این نقطه شروع پارتی بازی یا رشوه خواری است. هنگامی که مردم از طریق قانونی قادر به اعاده حقوق خود نباشند مجبور به ارتکاب گناه خواهند شد. در اکثریت امور اداری ملاحظه میشود برخی مسئولین یطور عمدی از جریان پرونده جلوگیری میکنند و در مقابل خواستار دریافت رشوه یا چیز دیگری هستند. معمولا شکایت از مسئولان دولت از طریق دستگاههای نظارتی پیگیری میشوند اما در حال حاضر دستگاههای نظارتی پس از ارجاع شکایت به متشاکی و دریافت اظهارات مسئول متاسفانه پاسخ مسئول هرچه باشد بعنوان پاسخ شکایت عینا به شاکی مسترد میشود.
در این وضعیت شکایت از بنیاد بهیچوجه پاسخگویی نمیشود لذا مسئولین بنیاد به هیچ مرجعی پاسخگو نیستند و هرطور مایل باشند با سلیقه شخصی عمل میکنند. فقدان دستگاه نظارتی قدرتمند موجب گسترش فساد و اقدامات غیر قانونی شده که لازمست دستگاههای نظارتی بیش از فساد موجود گسترش بایند.
افراد نفوذی در سایت مقدس نیز حضور دارند و بارها نسبت به آزار و اذیت ایثارگران اقدام کردند. مدیریت محترم سایت نظرات را پالایش و ضمن بی طرفی منتشر میکنند اما ایثارگران باید هوشیار باشند و به اینگونه نظرات انحرافی پاسخ لازم بدهند و به منفی و مثبت بی تفاوت باشند.
سلام
وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَن یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ» کسانی که در راه من کُشته می‌شوند، یعنی در مقاتله و مجاهدۀ فی سبیل‌الله به شهادت می‌رسند، اینها را خدا آثار اعمال‌شان را تباه نمی‌کند. اینها اثرشان می‌ماند. ماندگار است، همین‌جوری می‌ماند
برادر بزرگوارم ناطق گلم شما از دل من حرف می زنید من خودم خیلی از ادرات دل پره وقتی دارم دوستان جانبازم دردل می کنم همه یک نوع درد داریم لیک ما این سایت ایثار شهادت می دانیم فرزندان ما به این سایت مراجعه می کنند وقتی می بیند به مدافع شهید حرم عمه سادات حضرت زینب نظر کم گذاشتند وانها که نظر دادند دها برابر انها منفی زدند روی فرزندان ما اثر می گذارد عزیزم من دها بار گفتم دفاع از حق حقوق خانواده شهدا و جانبازان بکنیم انان که به جانبازان خانواده شهدا ظلم می کنند فاش بکنیم ولی جهاد اکبر هم بکنیم

جنگ نرم قربانی دارد، ترکش دارد، شهید دارد جنگ نرم سردار دارد اولین سردارش ...مادرم فاطمه زهرا می باشد

وقتی جهاد می کنی جان در کف دست می گیری و وقتی جهاد مجازی می کنی جان و آبرو را در کف می گیری جنگ نرم شهیدش با آبروی خود می جنگد
اولین سردار دفاع از ولایت حضرت فاطمه زهرا بانوی دو عالم بود. جنگ جنگ نرم بود به او تهمت زدند او را متهم کردند فدک را گرفتند و او را متهم به چشم داشتن به بیت المال کردند و او جنگید تا نشان دهد که علی مظلوم است!جنگ نرم اولین شهیدش فاطمه (س) بود وقتی که راه افتاد در خانه ی خواص تا یار جمع کند برای ولایت و خواص چه بی بصیرت بودند ...جنگ نرم شهید می خواهد ولایت سردار می خواهد سردار جنگ نرم از آبرو می گذرد حتی اگر دختر پیامبر باشی آبرو باید در کف دست بگیری در دفاع از ولایت کنی
عزیزم چند سال پیش یکی از مسئولین به حضرت امام خامنه ای عرض کرد چرا با وجود اینکه جنگ

تمام شده ولی شما چفیه را از روی دوشتان برنمی دارید؟ حضرت آقا فرمودند:

جنگ هنوز تمام نشده
فدات بشم دشمن جنگ به خانه ها اورده تا ریش پروفسوری و کراوات و پاپیون مانده چرا چفیه؟!!!

به هر حال چفیه کلاس کار را پایین می آورد...

اصلا در دولت تدبیر و امید باید دستمال گردن پخش می کردند...!...

آری!گویی جنگ تمام شده... دیگر عصر عصر چفیه نیست... عصر عصر همت ها و باکری ها و ...

نیست... عصر عصر ساپورت پوشان است... ساپورت پوشانی که اولین حامی آنها وزیر ارشاد

دولت اعتدال است!


راه چفیه با مسیر اعتدال تناقض دارد
کاملاً با شما موافق هستم.
به نظر من اون منفی ها رو دست نشانده های بنیاد میزنن

سیدعزیز قربان جدت مردم ایران بافرهنگ ایثاروشهادت بیگانه نیستند سابقه تاریخی ایرانیان نشان میدهدکه درهمه ی اعصار درمقابل حمله ی بیگانگان ومتجاوزان همواره شجاعانه جنگیده اند اگرلازم باشد بازهم باهمین جسم ناقص هم برای دین و وطنمون می جنگیم ولی نبایدمسائل راباهم قاطی کنیم
ایثاریک موضوع است ومعیشت هم موضوع دیگریست
اخوی یه چیز بگم ؟ با هرکی دراین باره حرف می زنم میگه تو این مساله خودمونم مقصریم ..! چرا ؟؟
خو عزیزم ایثارگر ارزشی فاش نیوزی ....باید زیر هر مطلب آنقدر نظر بنویسه بنویسه بنویسه بنویسه که یکی بیاد ازش خواهش کنه که دیگه بسه برو بخواب خسته شدی ... والله ..!
اونوقت همه حواسشون میره به نوشته ها کی به منفی ها توجه می کنه ...! خودمون حال کار فرهنگی نداریم هی ایراد می گیریم !
وجدانا ناراحت نشیدها ... !؟
فاش نیوز تو چرا دکمه داری ..!! خواهشا تو هم دستتو از روی دکمه سانسور وردار دیگه ...؟؟
هرچی دلت خواست منو سانسور کن ولی با این عزیزان جانباز به از این باش ... فقط حواست باشه ...! بگذریم
فاش نیوز نمی دونم چرا همه از مشکل ارسال گله دارند ... برای منم مشکل کد امنیتی میاد حتی سه بارم شده که نوشتم اما مطلب پاک نمیشه .. چجوری اینو به همه ثابت کنم !
درد بی دردی علاجش ماتم است
کاش یک سردار قاسمی توی ایران خیزش می کرد و داعشی های داخلی را از میان می برد تا ملت و نظام دوباره روی خوش افتادن در جاده شهدا را می دیدند و اینهمه کج فکری و انحراف و فتنه بین ملت ایجاد نکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi