شناسه خبر : 32273
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه‌های فرهنگی در اردوهای راهیان‌نور

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی ستاد راهیان‌نور شهید باقری و شهید صیاد شیرازی به اعلام برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور در این دو ستاد پرداخت.

 

سیدعلی بنی‌هاشمی مدیر روابط عمومی ستاد راهیان‌نور شهید باقری و شهید صیاد شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به اعلام برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان‌نور در ستاد شهید باقری و شهید صیاد شیرازی پرداخت.

وی با اشاره به محل اسکان کاروان‌های راهیان‌نور، گفت: ستاد شهید صیادشیرازی و شهید باقری برای زائران راهیان نور ویژه‌ برنامه‌‌های شبانه‌ای را در محل اسکان خانواده‌ها در نظر گرفته و با توجه به تقسیم اقشار و رده‌های مختلف سنی برنامه‌ریزی شده است.

بنی‌هاشمی ادامه داد: ویژه‌ برنامه‌های شبانه‌ در محل اسکان برای زوج‌های جوان با موضوع سبک زندگی اسلامی، برای کودکان با محوریت مهد کودک‌های اسلامی، برای خانواده‌ها با موضوعیت فرزند یاری اسلامی و... برقرار خواهد بود. علاوه بر اینها ایستگاه‌های مشاوره‌ای وجود دارد که به بررسی مسائل مختلف می‌پردازد و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به آنها به صورت رایگان از توصیه‌ها و نکات ارائه شده بهره‌مند شوند.

وی به توزیع و تهیه بسته‌های فرهنگی مختلفی اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته‌ها با توجه به نیازسنجی اقشار مختلف در میان زائران راهیان نور توزیع خواهد شد. بسته‌های فرهنگی علاوه بر معرفی یادمان‌ها و مناطق عملیاتی مختلف جنوب کشور و میزان تاثیرگذاری حضور در مناطق جنگی بر حوزه فرهنگ شامل آموزش‌ها و مسائلی خواهد بود که با توجه به دغدغه‌های امروزی جوانان و خانواده‌ها تهیه شده است.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi