شناسه خبر : 32278
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مسائل گلزار شهدای قزوین

مسائل گلزار شهدای قزوین با حضور جانبازان و استاندار قزوین بررسی شد.

به گزارش «ایثار»، مرتضی روزبه استاندار قزوین در نشست صمیمی با جانبازان 70 درصد که در سالن اجتماعات گلزار شهدای قزوین برگزار شد به ایجاد مزار جانبازان در کنار مزار شهدا اشاره کرد و گفت: این مطلب از خواسته‌های جانبازان است که در تحقق آن بررسی‌های لازم انجام می‌شود تا در صورت لزوم عملیاتی شود.

وی به مزار شهدای قزوین اشاره کرد و گفت: این مزار بی‌نظیرترین و منظم‌ترین مزار شهدای کشور است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه شهدا در مزار قزوین از ابتدای جنگ تاکنون به ترتیب عملیات‌های واقع شده با نظم خاصی در کنار هم تدفین شدند، گفت: این نظم در هیچ مزار کشور وجود ندارد، مگر اینکه به صورت نمادین چند مزار شهدا را در جایی بازسازی کرده باشند.

روزبه با بیان اینکه مزار شهدا از اماکن مقدس است، اظهار کرد: مسافرانی که از خارج و داخل کشور به قزوین سفر می‌کنند و بر سر مزار شهدا حضور می‌یابند، به نظم و ترتیب سنگ مزار شهدا و فضای معنوی این مزار اذعان دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تجدید دیدار با جانبازان از اهداف برگزاری نشست‌ است، گفت: در برگزاری این نشست‌ها قرار نیست معجزه کنیم، ولی تلاش می‌کنیم مشکلات موجود را در حد توانمان برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات به آسانی برطرف می‌شود، اقدامات لازم را در رفع آن انجام می‌دهیم، افزود: برخی دیگر از مشکلات با توجه به امکانات محدود نیاز به زمان دارد که باید در دراز مدت برطرف شود.

گفتنی است: در این نشست صمیمی غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی و محمود درگاهی مسئول امور ایثارگران استانداری قزوین نیز حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi