شناسه خبر : 32279
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 13:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رییس جمهور با ایثارگران قم دیدار می کند

سفر دولت تدبیر و امید با ورود حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به استان قم آغاز شد و قرار است رییس جمهور در این سفر با ایثارگران قم دیدار کند.

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید که از طریق مسیر ریلی به استان مقدس قم سفر کرده در بدو ورود به این استان، گفت: مضجع مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگ ترین حوزه علمیه شیعه در جهان اسلام در این شهر واقع شده است.

وی ادامه داد: زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، دیدار با مردم شریف قم، دیدار با فضلا و طلاب حوزه به ویژه مراجع معظم تقلید در این سفر برای ما مغتنم است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه در این سفر از دیدگاه مراجع عظام تقلید بهره مند می شویم، تاکید کرد: طرح های مورد نظر دولت چه آنچه افتتاح شود، چه طرح هایی که آغاز می شود و چه طرح هایی که در حال تکمیل است به عرض مردم شریف قم خواهد رسید.

 لازم به ذکر است که مردم شریف قم و خانواده های معظم شهدا از ساعاتی پیش در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، صحن امام رضا(ع) برای استقبال از رئیس جمهور حاضر شده اند. دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در گلزار شهدا و افتتاح مجتمع توانبخشی و ایثار از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید در قم است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi