شناسه خبر : 32282
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 14:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حالا که نرخ تورم را صفر کرده‌اید در مذاکرات محکم‌تر بایستید!

حالا که تورم را مهار کرده‌اید و می‌گویید تورم در بهمن ماه صفر شده، در مذاکرات محکم‌تر بایستید.
روزنامه جوان با اشاره به سخنان رئیس جمهور در روز ملی مهندس نوشت: رئیس جمهور در این همایش تأکید کرد سال گذشته، تورم بهمن و اسفند را خیلی پایین آوردیم اما هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد امسال تورم ما در بهمن صفر باشد... همزمان تیم مذاکره کننده در حال مذاکره با طرف‌های غرب است. این بدان معنی است که تورم صفر درصدی می‌تواند نه فقط به عنوان یک برگ برنده و پشتوانه تیم مذاکره کننده در مذاکرات باشد بلکه در صورت تداوم این روند کشور را از مذاکره غیرمنصفانه بر سر مسائل هسته‌ای بی‌نیاز کند.
این روزنامه می‌افزاید: موفقیت اقتصادی مهار تورم که رئیس جمهور محترم بر آن تأکید دارد، در میان برخی مشاوران و اعضای دولت در یک سال و نیم گذشته با بی‌تفاوتی روبه‌رو شده است و ایشان نتوانسته‌اند بین تلاش‌های دولت برای کاهش تورم و ثبات اقتصادی با مذاکرات عزتمندانه، رابطه مستقیم پیدا کنند. این دسته از دولتمردان معتقدند باز کردن گره مشکلات اقتصادی صرفاً با کلید مذاکرات ممکن است و لذا همه برنامه خود را به نتیجه گرفتن از مذاکرات متمرکز کرده‌اند که به طور طبیعی چه بسا در مراحلی به این نتیجه برسند که باید در مذاکرات کوتاه آمد. حالا با معجزه‌ای که رئیس جمهور محترم در حوزه اقتصاد و مهار تورم از آن سخن می‌گویند بهتر است این دسته از دولتمردان در مذاکرات هسته‌ای محکم‌تر از قبل بایستند.
شایان ذکر است رئیس‌جمهور و برخی مقامات دولتی پیش از این نیز از کاهش نرخ بیکاری (تک رقمی شدن آن)، تغییر نرخ رشد اقتصادی از منفی 9 درصد به 4 درصد، کاهش نرخ تورم از 40 درصد به 16 درصد، شروع رونق اقتصادی و... خبر داده‌اند.

اینستاگرام
...

نورم دارد زیاد تر می شود و غوغا می کند ؟!

کجا صفر شده است ؟!

شایعه درست نکنید ؟!

و بگذارید مردم مواظب دخل و خرج خودشان باشند ؟!

که گرانی هر روز بیشتر شده است ؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi