شناسه خبر : 32290
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فائزه هاشمی: بهائیان و منافقین، انسان‌های بزرگی هستند!

فائزه هاشمی، به تازگی مصاحبه ای با روزنامه فیگارو داشته است که در این مصاحبه این بار مدعی شده است که امید مردم روز به روزکمتر از گذشته شده است. البته او دولت را در این زمینه مقصر نمی داند.
فائزه هاشمی: بهائیان و منافقین، انسان‌های بزرگی هستند!

به گزارش افکار، وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی از مذاکرات ایران با کشورهای غربی بار دیگر با مطرح کردن ادعای ناامیدی روز افزودن مردم می گوید: «در این خصوص امیدها کاهش یافته. تندروها چه در ایران و چه در ایالات متحده بر سر راه توافق مانع‌تراشی می کنند. باراک اوباما در کل از مذاکره سخن می‌گوید، ولی گاهی از فرمول‌هایی مانند "تمامی گزینه ها روی میز است" استفاده می‌کند تا اشاره ای به حملات نظامی احتمالی باشد. این موضع‌گیری در ایران باعث تقویت مواضع کسانی می‌شود که دشمن چنین توافقی محسوب می‌شوند. ازسوی دیگر، روحانی هر کاری می‌کند تا با رعایت خطوط قرمز تعیین شده ازسوی رهبر به توافق دست یابد. ولی هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، یأس و نا امیدی مردم نیز بیشتر می‌شود.»!

فائزه هاشمی در قسمتی دیگر از صحبت های خود به دوران زندانی بودن خود اشاره می کند. او در این بخش از صحبت های خود از طرفداران گروهک مجاهدین به عنوان انسان هایی بزرگ یاد می کند! وی البته این نکته را هم متذکر می شود که در زندان با او همانند سایرین رفتار می شد: «من نیز به مانند بسیاری از زندانیان به اتهام تبلیغ علیه نظام به زندان افتادم. من در بخش سیاسی زندان اوین بودم و با من نیز، با اینکه فرزند یکی از بنیانگزاران جمهوری اسلامی هستم، درست به مانند دیگر زندانیان رفتار می‌شد.
 

http://jahannews.com/images/docs/files/000409/nf00409516-1.JPG


پنج روز را در سلول انفرادی گذراندم. دیگر زندانیان این امید را داشتند که زندانی بودن در کنار دختر رفسنجانی وضعیت آنها را بهتر خواهد کرد. علی‌رغم تمامی مشکلاتی که وجود داشت، از این تجربه پشیمان نیستم و حتی نکات مثبت بسیاری از آن به دست آوردم. زمانی که زندانی بودم، کسانی را دیدم که از آنها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم: بهایی ها ، طرفداران مجاهدین، اصلاح طلبان؛ و در یک کلام تمامی کسانی که در ایران برای ایده‌های خود مبارزه می کنند.»

اینستاگرام
جون عزیزت از اینا خبر نذارید من به جاشون خجالت می کشم ... ؟؟،
والله ما مثل اینا نیستیم ... اینا نون مفت خوردن حرف مفتم می زنن ؟؟؟
من باشم میگم خلایق هر چه لایق !
لیاقت شما هم نشینی با جانی ترین آدماست ...؟؟ خو اون وقت می گم پسر نوح با بدان بنشست خاندان رسالتش گم شد ... بدبختی اینه که این خاندان همه سر و ته ... !
ولم کنید بقیشو نمی گم آخه می ترسم ... زندان اوین چجوریه ؟
فائزه منهم بزگ است با اين جثه فسقليش بابي را ميگويم. غلط كردي زنكه بي عقل با اين چرتت و پرت گفتنت
داداش غلامرضا لطفا ً کمی در ادبیاتت تجدید نظر کن ( زنیکه)! یعنی چه
برادر غلامرضای عزیز اگر با گفتار وکردار این خانم مخالفیم باز نبایداز دایره ادب خارج شویم مومن در هر صورت باید الگو باشد

...

خر حیوان بزرگی است ؟!
با سلام . اره ارواح عمه ات .... منافقین وفتی دیدند امام ارث ومیراث پخش نمیکنه وفقط بدنبال مظومبن ومستحقینه .راه شونو جداکردند واز سال ،۵۸ بهترین فرزندان و سربازان امام را شهید وترورکردند سن و سالت ماشااله زیاده اینا رو که لااقل میدونی . اونای دیگه هم از اولیا بدتر . پس اون کلون درو ببند .
سلام حتما رجوی اندازه الاغ بزرگه، چون فتوا داده بود هرچه زن تحت امرش بوده را. از شوهرانشان طلاق و بلافاصله به عقد خود درآورده.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"
سلام ، اینها آثار پولهای نجومی حرام است. بنیانگذار جمهوری اسلامی فقط یک نفر بوده که تمام دنیا معترف هستند اما افراد بسیاری تلاش کردند با ثروت وارد گود مبارزان انقلابی شوند. افرادی موفق شدند خود را به مقامات عالی نظام برسانند که با هدف چپاول بیت المال و تبدیل شدن به نمرودها و فرعونها وارد سیاست شدند. خوشبختانه وجود رهبری بزرگ که جانشین بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است هرگونه توطئه را بر علیه مردم و نظام مقدس خنثی کرده است. ایشان بوسیله ثروت انبوه ناشی از تصاحب پستهای کلیدی نظام و حمایت دشمنان نظام به قدرت و سیاست بازی دست یافتند لیکن هیچگونه مشروعیت مردمی ندارند لذا همانطور که میدانیم بارها در انتخابات توسط مردم از پستهای کلیدی طرد شدند. آنها بوسیله برخی هم کیشان خود هنوز در نظام دست درازی دارند که امیدواریم مردم فهیم و هوشیار در انتخابات بعدی نقاب دینی و انقلابی را از چهره فاسد و ضد نظام اینگونه فرصت طلبان براندارند. اینها همان افرادی هستند که پس از ارتحال امام امت (ره) توانستند ضربات ملهکی بر ارزشهای اسلامی - شیعی نظام بخصوص بنیاد و ایثارگران وارد کنند که تا اکنون آثار آن خیانتها کاملا در وضعیت معیشتی و درمانی ایثارگران وجود دارد.
چرا ذهن مردم را مشوش می کنید.کدام عقل سلیم این حرف را می پذیرد.فایزه این موضوع را تکذیب کرد.مثل این که شما هر کجا به نفع امیال پلید تان است مطیع و پیرو نشریات خارجی مثل فیگارو می شوید .انشاء الله با مدیران این نشریه در دنیا و آخرت محشور باشید
ذهن مردم به اندازه کافی با شنیدن شیرین کاریها و توطئه ها و فتنه ها ی این بانو و خاندان محترمشون! مغشوش و مشوش شده، دیگه ایننقدر سابقه ایشون در این زمینه ها درخشانه که کمتر کسی پیدا میشه که یه درصد بصیرت و اگاهی داشته باشه و اينارو نشناسه،
برادر شما برو طرف یکی رو بگیر که هنوز حناش رنگ داشته باشه
امیال پلید ؟؟ علی بی بصیرت حیف از اسمت ؟؟
من نمی دونم چرا این آقازاده ها و ملوک السطنه ها همینکه پته شون رو آب میوفته فوری راه تکذیبو پیش می گیرن ...؟؟
وضع یه جوری شده که باید حرف راستو از دشمنای قسم خورده شنید .. والا بعضیا یه آب زیر کاهین که نگو !
خداییش چرا فیگارو از زبون یکی دیگه مثل ... از این حرفا نمی نویسن ؟؟
می خواید بنویسم در باره سابقه جایگاه منافین در خانواده ....!!
یا خدا این چند تا جمله هم برای اینکه بدونید هیچ کس نمی تونه سر ما رو شیره بماله گفتم ... !
انشا ء الله خودت با اینا در دنیا و آخرت محشور بشی بی انصاف
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi