شناسه خبر : 32292
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر در دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله شهرستانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر ۸ اسفند در دزفول برگزار می‌شود.

عبدالرضا جوهرزاده، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: آزمون کتبی مرحله شهرستانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر خوزستان در دزفول ساعت 10 روز جمعه، 8 اسفند همزمان با سراسر استان در کانون فرهنگی شاهد دزفول برگزار خواهد شد. آزمون شفاهی این مسابقات نیز دوشنبه، 11 اسفند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 نفراز خانواده‌های شاهد و ایثارگر در این مسابقات حضور می‌یابند گفت: حفظ(5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن) کریم، قرائت( تحقیق و ترتیل)، تفسیر و مفاهیم رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.

یادآور می‌شود، این مسابقات با هدف تفکر و تدبر در قرآن کریم و مفاهیم آن، توسعه و نشر معارف اسلامی، نشر تعالیم ائمه معصومین(ع) و حضور ایثارگران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ مرحله استانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر خوزستان اردیبهشت سال 94 در اهواز و مرحله کشوری این مسابقات مرداد 94 به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi