شناسه خبر : 32293
یکشنبه 10 اسفند 1393 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسداشت پدرانه!

داوود ابراهیمی -  هفتم اسفند که می شود حال و هوایم عوض می شود انگار که زمان می ایستد و عقربه های ساعت به یکباره می چرخند و مرا می برد به همان سال هایی که چند روزی می آمدی مرخصی و دردها و خستگی هایت را می گذاشتی در کوله جنگی ات و مهربانانه دست نوازش بر سر فرزندانت می کشیدی، از اینجا به بعد زمان باز به جریان می افتد تا آنجا که خبر شهادتت آمد. روزهای آخر سال ما شد پر از غم و غصه که دگر پدر نیست و هیچ وقت پیش ما نمی آید. آن سال ها که وقت کودکی ام بود فکر می کردم که رفته ای و دیگر نیستی.

 

 

 

 

حالا هم هفتم اسفند است و بیست و نه سال از آن روز می گذرد. یادت که همیشه با من است پدر! نامت هم این چنین است وقتی که  می گویند فرزند شهید است. می نویسم برایت که غیرت، معرفت و مردانگی ات را پاس بدارم. می نویسم که در هفتم اسفند سال 1364 خونت با خاک رنگین فاو و در کنار دیگر همرزمانت جاودانه ماند. می نویسم که سال هاست که دیگر مثل کودکی ام فکر نمی کنم! یقین دارم که هستی!

و اینجاست که ایثارت را گرامی می دارم و به حرمت خون شهیدان دفاع مقدس می ایستم و به شجاعتتان افتخار می کنم. یادتان گرامی باد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi