شناسه خبر : 32311
شنبه 09 اسفند 1393 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین اجلاسیه شهدای سرخه

نخستین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه با رونمایی از دو عنوان کتاب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، محمد امامی - فرمانده سپاه ناحیه سرخه - در آیین آغازین دومین شب برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای سرخه که در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 200 شهید این خطه گفت: دفاع همچنان باقی است و ما همچنان ایستاده‏‌ایم. جنگ سخت امروز به جنگ نرم تغییر ماهیت داده است. امروز در دفاع نرم باید حماسه‏‌آفرینی کنیم و همانگونه که رزمندگان دلاور و شجاع این مرز و بوم، مردانه در برابر جنگ سخت دشمنان تا بن دندان مسلح جنگیدند، ما نیز باید در دفاع نرم حماسه‏آفرینی کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا، ایثارگران و جانبازان افزود: بانوان در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی معنوی از مردان از هیچ کوششی دریغ نکردند و به حق شایسته تجلیل و تکریم هستند.

 

امامی در ادامه با اشاره به برنامه‏ های اجلاسیه شهدای سرخه خاطرنشان کرد: رونمایی از دو کتاب خاطرات شهیدان «علی اکبر ابراهیمی» و «مجتبی سبوحی» و نرم‌افزار گردشگری گلزار شهدا و سایت اهالی بهشت رونمایی از جمله مهمترین برنامه‏‌های نخستین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi