شناسه خبر : 32345
شنبه 09 اسفند 1393 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها در دادگاه عدل!

من جانبازشیمیائی ام و 6 ماه داوطلب بسیجی در جنگ دارم. دین معوقه ام را باید از کی و کجا و چگونه بگیرم؟  الان که 48ساله ام و 2 فرزند پسردارم و توان تأمین زندگی برایم سخت شده و حتی مدیرعامل و معاونانش برای حقوق و خدمات رفاهی ام شمیرشان را از رو بسته اند و 3 ساله که زندگی خانواده را به خاک سیاه کشانده اند، به کجا و چه کسی درد و مرض و بدبختی ام را بگویم؟!

 شماها همه مارا مسخره نمودیده اید! خدا را خوش می آید؟! دادگاه می روم قاضی به جانبازیم توهین می کند و پرونده ام را وارونه رأی می دهد و آبرویم را می برد، از یک متصرف و جاعل دفاع آشکارا می کند و حتی با زور از من امضاء و صورت جلسه به سود متهم می گیرد، زبانش را به باد فحش باز می کند، توهین می کند و جرأت بیان حق را نداریم؟ آیا سرزمین اسلامی و عدل مولا علی اینگونه است که گریبان گیر خانواده و ناموس ما شده است؟!

اینستاگرام
مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران: 25 هزار نفر در آموزش و پرورش منتظر تصویب ماده 51 آئین نامه قانون جامع ایثارگری هستند مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: 25 هزار نفر در آموزش و پرورش منتظر تصویب ماده 51 آئین نامه قانون جامع ایثارگری هستند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از پانا، محمدحسین کفراشی ، درباره تصویب قانون جامع ایثارگری، بیان کرد: سال های سال است که قانون جامع ایثارگری بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان برای تصویب مورد بررسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اجرای این قانون نیاز به آیین نامه دارد، افزود: درخواست ما از بنیاد شهید و ایثارگران این است که این آیین نامه آماده شود تا قانون جامع ایثارگری اجرایی شود.
کفراشی بیان کرد: البته مشکلات مالی برای اجرای این طرح وجود دارد زیرا اگر 25 هزار نفر در آموزش و پرورش زیر پوشش این قانون قرار بگیرند حداقل 25 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.
مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از مسئولین امر و دولت خواهش می کنم که آیین نامه این موضوع را تصویب کنند تا تمام دستگاه ها بتوانند این قانون را اجرا کنند.

آقای کفراشی خیلی از دستگاه ها این قانون را اجرا کرده اند حالا شما اگر منتظر ابلاغ لغو این مصوبه هستید بماند. واقعاً شما ایثارگران را چه فرض کرده اید؟ چرا اعلام کنید نمی خواهید این مصوبه اجرایی شود؟ واقعاً ایثارگران آموزش و پرورش چه گناهی کرده اند که مورد بی مهری شما قرار گرفته اند؟
عضو کمیسیون آموزش مجلس: بودجه آموزش و پرورش به بیش از 28 هزار میلیارد تومان افزایش یافت

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سرانجام بودجه آموزش و پرورش در سال اینده 4 هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع بودجه این نهاد در سال 94 به بیش از 28 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان برخی از بندهای افزایش بودجه آموزش و پرورش در کمیسیون تلفیق برای سال 94 تصریح کرد: مبلغ 200 میلیارد تومان بابت تخریب و بازسازی مدارس و 30 میلیارد تومان نیز به معاونت پرورشی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان دانش‌آموزی اختصاص یافت.
حجت الاسلام سلیمی افزود: در تبصره الحاقی مبلغ 36 میلیارد تومان برای آموزش فنی و حرفه‌ای اختصاص پیدا کرد و بابت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی نیز 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.
این نماینده مجلس با اشاره به دیگر ارقام افزایشی آموزش و پرورش در بودجه سال 94 خاطر نشان کرد: سرانه مدارس شبانه‌روزی 200 میلیارد تومان، دانشگاه فرهنگیان 33 میلیارد تومان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 5 میلیارد تومان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 5 میلیارد تومان، پاداش پایان خدمت فرهنگیان 350 میلیارد تومان، کمک به توسعه ورزش در مدارس 20 میلیارد تومان، کمک به تکمیل مدارس خیّر ساز 50 میلیارد تومان و تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس 420 میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق مجلس برای سال 94 افزایش یافت.
ایثارگران آموزش و پرورش در سال 94 باز هم نادیده گرفته شدند.مسؤلین آموزش و پرورش چرا سکوت کرده اند؟ روزه سکوت خود را کی می شکنند؟ ما فرهنگیان ایثارگر آموزش و پرور ش منتظر جواب مسؤلین هستیم.
حجت‌الاسلام سلیمی گفت: بودجه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه سال 94 آموزش و پرورش حدود 24 هزار میلیارد تومان بود که با توجه به آنکه در کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش 4 هزار و 200 میلیارد تومانی بودجه آموزش و پرورش در سال آینده موافقت شده است، بودجه این وزارتخانه به بیش از 28 هزار میلیارد تومان خواهد رسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi