شناسه خبر : 32347
شنبه 09 اسفند 1393 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد پیش بیمه لگدمالمان کرد

محسن علی محمدزاده بقایی- جناب مجتهد! بیمه ایران شعبه مسجد کبودتبریز به خاطراینکه نزدیک سه سال پیش هزینه های پانسمان پیشرفته پدرم که 88ساله میباشد رابه بیمه ایران تحویل دادم، ضمن اینکه مبلغی به من پرداخت نکرده، از اول دی ماه 93اسمم را از لیست بیمه خودسرانه حذف کرده است!  وبنیاد خبری از حذف ندارد و در لیست بنیاد، اسمم موجود است.

  متاسفانه چندین بار به بنیاد تبریز مراجعه کردم. کسی جوابی نمیده! آیا اینطور از حقوق جانبازان، بنیاد شهیددفاع می کند؟! چون بیمه میگه قرارداد با بنیاد بسته، بنیاد میگه ربطی به ما نداره! با این حساب سازمان بنیاد شهید تبریز مارا پیش بیمه ایران لگد مال کرده وطوری در این مورد برخورد کرده که جای تاسف است!

 جناب مجتهد! راهنمایی کنید چون الان با اینهمه هزینه های درمان توان پرداخت پول دارو و جراحیم که باید قلبم عمل بشه را ندارم با تشکر

جانبازشیمیایی و اعصاب روان از تبریز
 

اینستاگرام
معروف است كه ميگن مارادونا رو ول كن غضنفر را بچسب . اين داستان حال و روز ايثارگران را مي رساند كه ايثارگران بايد ساير دستگاهها را رها كنند و بنياد شهيد را بچسبند كه مديران آن خطا نكنند. هر چند قانون وظيفه دفاع از حقوق ايثارگران را در چند جا بر عهده بنياد گذاشته و كميسيوني بنام ماده 16 را با اختيارات مناسب در اختيار مديريت بنياد براي اعمال قانون قرار داده است ولي متاسفانه از موانع جدي اجراي قوانين موجد حق ايثارگران خود بنياد و تفكرات مديريتي حاكم بر آن است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi