شناسه خبر : 32348
شنبه 09 اسفند 1393 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده تو رها شده ای!

جانباز شیمیایی 1- تو را به این تنهایی هایت واین دل شکسته ات واشک هایت قسم می دهم که فقط آهی بلند از ته دل سر دهی. آهی که دامنگیر باشد. زمانی که در اوج جوانیت از همه چیزت گذشتی تا از نظام وخاکت دفاع کنی، عده ای در خواب ناز ومشغول نوشتن تبصره وماده بودند تا تورا از حقوقت محروم کنند! توشبها تا صبح بیدار بودی ودیده بانی می دادی تا آنها در فرنگ تحصیل کنند و در خواب ناز رویای پست ومقام ببینند. تو گاها" چند روز گشنه وتشنه بودی واینها در وان حمام لمیده و آب پرتقال می نوشیدند. تو جزو رتبه های اول کنکور شده بودی وتحصیل را رها کردی تا در دانشگاه جبهه به بعضی ها درس ایثار بیاموزی تو گاها" تا دوهفته آب برای حمام و وضو نداشتی. توخودت را روی مین می انداختی تا بگویی در مکتب خانه عاشورا درس خوانده ای. توبا سن کمت در زیر تانک می خوابیدی تا بگویی عشق به معبود و ایثار سن وسال نمی شناسد!
تودر نبردی نابرابردر مقابل دشمنی تا دندان مسلح می جنگیدی و با روحیه مثال زدنیت دشمن را به عقب می راندی وبااینکه مجروح بودی دوباره برمی گشتی وبه جای اینکه به تومدال شجاعت بدهند از تومدرک همزمان میخواهند! رزمنده همه به تو مدیونند. حتی برخی فرماندهانت!
رزمنده بسیجی جانباز درصد پایین وبالا وخانواده شهید! کسانی که حقوقت را نادیده می گیرند و تورا با این همه مشکل به حال خودت رها کرده اند وتحریم وکسری بودجه و تعداد زیاد رزمندگان وجانبازان را بهانه می کنند که خدماتت را نادیده بگیرند و فراموشت کنند، هیچ به این فکر کرده اند که آیندگان چه قضاوتی خواهند کرد؟ درروز قیامت وحساب وکتاب هم همین بهانه ها را میاورند؟ خودشان بیشترین حقوق را می گیرند و بهترین اتومبیل ها را سوار می شوند و خانه های میلیاردی دارند به تو می گویند اجرت باخداست! فرزندانشان در خارج تحصیل می کنند و فرزندانت باید گرسنگی بکشند یا اینگونه به خاطر بیماریت حتی از دیداریش محرومت کنند و تو بسوزی و بسازی تا در گمنامی ودر کنج عزلت بمیری و برای دفن کردنت پیش همرزمانت هم شرط گذاشته اند !!؟

اینستاگرام
سلام برادر ....
آه دلم کباب شد برادر کاش این را نامه میزدی به مجلس یا ریاست جمهوری .دل نازک ایثارگران تحمل ندارد برادر ملاحظه درصد بالاها را بکنید .
دل خودم نازک تر از همه است عزیز دل اگر باعث تکدر خاطرتان شدم پوزش میخواهم جانباز شیمیایی 1
سلام خسته نباشی دلاور، یاد جزیرهء مجنون افتادم، یک هفته هیچی برای خوردن نداشتیم وروز سوم کمی نان خشک که دور ریخته را پیدا کردیم، نانهای خشک پر از خاک بود.
بله از حمام گفتی چهل روز در کوه ها ی سرد کردستان بودیم، فقط آب برای خوردن داشتیم، بدن کثیف شده بود و موهایم مانند نمد شده بودند. 13ساله جنگ قایق ران عملیات بدر......هنوز شنا بلد نیستم.
حق ما چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای غنیمت خوارها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد رضا جان ما نزدیک به 3 هفته بود در محاصره بودیم وقبلش انقدر سنگر کنده بودیم بدنمان خاک خالی بود اب نبود یکبار برای حمام به اهواز رفتم انقدر سر ووضعم خاکی بود که ابتدا راهم ندادند گفتند حمام ما را گند میزنی بعد توضیح دادم در گرمای 50 درجه تیر ماه سنگر کنده ایم ودر محاصره بودیم وگفتم از جبهه امده ام ابتدا باور نکرد چون مامور بودم ولباس نظامی نداشتم وبا توپ فرانسوی که به سنگر ما خورده بود هیچ پولی ولباسی برایم نمانده بود نماینده ارتش هم که هیچ کمکی نکرد ه بود ویکی از دوستان مقداری پول به من داد که تا الان به او بدهکارم چون هیچوقت دیگر او را ندیدم حمامی بالاخره گذاشت بروم داخل ولی تاکنون یکسره بدنم زخم های شیمیایی را دارد باور کنید برای بار دوم که این مشکل پیش امد ابتدا زدم به کارون گل الود تا حمامی گیر ندهد من شناگر ماهری هستم چون ما شمالی ها از بچگی شنا میاموزیم انهم در رودخانه ولی از شنا در تنها رودی که ترسیدم کارون بود انهم بخاطر گل الود بودنش و جنوبی ها میگفتند کوسه دارد اری در کارون گلها ی بدنم را شستم بعد رفتم حمام شهر باور کنید نه پول خریدن زیر پوش ولباس راداشتم ونه پول برگشتن به تهران را . حالا به ما میگویند پرتوقع هستیم
الهی من بمیرم این درد دلها رو نبینم ... خدا منو بکش دیگه ..
دلم می خواد یه جمله ای رو بنویسم اما می ترسم این برادر عزیز حساس شده ام راست بیاد تو چشم که من با تو نبودم ...!
همون که گفتم خدا منو بکشه که دلم دیگه طاقت شنیدن این درد دلها رو نداره !
باسلام . احسنت فتبارک اله جانباز شیمیایی 1.

اگر به دفتر حکام ؛ ننگری یک روز

هزار دفتر انصاف را سیاه کنند .والسلام .
جانباز شیمیایی هستم درصد نمیدهن پول هم ندارم چهارصد هزار تومان پول اسپری ریه وداروهای دیگر رابخرم شبانه روزهم در عذابم چه کنم دیگر چقدر فریاد بزنیم چقدر والسلام
احسن بر شما دلاور خوب گفتي ولي كو گوش شنوا اينها ما را از ياد بردند به همه چه بودجه دارند به غير از ايثارگران الان بنده با 70% جانبازي و با هزار بدبختي و با بدن نيمه جون كارم كار مي كنم و از هيچ ارگان و يا سازماني حقوق ايثارگري ندارم فقط سه يا چهار سال حقوق حالت اشغال از طرف بنياد شهيد و امور ايثارگران دادند و آن را هم از سال 1383 به خاطر اشتغال قطع كردند و هنوز كه هنوز است با توجه به اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون خدمات رساني به ايثارگران بر قرار نگرديده است برادم شما تنها نيستيد و اكثر برادرانت هم درد شما هستند فقط از خدا بخواهيم اين تبعيض و بي عدالتي در حق جانبازان و ايثارگران از بين برود.آمين
واقعا 35 سال میباشد به حال خودمان رها شده ایم درسال 59 در کردستان بعداز 6 ماه درگیری ومحاصره شاید ماهی یکبار نمیتوانستیم به حمام برویم واز ان زمان بیماری پوستی گرفته ام وناراحتی ptsdو فعلامشگلات شدید خود و خانواده وبا 21 ماه حضور متوالی در جنگ واگر شهید چمران و شهید صیاد شیرازی زنده بودند در زمان کنونی ما رزمندگان رادرک میکردند به روح همه شهدا صلواط .
گاهي تنها چاره فقط و فقط رها كردن است بگذاريد تا خداوند خودش پاسخ همه بدي هايشان را بدهد زيرا او بهترين وكيل است
سلام.ازبرادران ایثار تقاضامندم که همگی درمساجدجمع شویم ودست به دعابرداریم که خداوندمتعال مساعدت نمایندتامشکلات جانبازان حل شود.چون تنهاکسی که میتواند کمک کند فقط باریتعالی است...و والسلام
به نام دوست که هرچه داریم ازاوست.
باسلام ودعای خیر. جناب آقاي شهيدي .درمورخه سوم دی ماه فرمودکه لایحه پرداخت حقوق ومزایای رزمندگان به مجلس پیشنهاد شده است.وتحویل مجلس داده شده است.درصورتیکه درتاریخ دوازدهم بهمن ماه جاب آقای دکترمحمدحسین فرهنگی عضو هئیت رئیسه مجلس فرمودند.لایحه حمایت ازرزمندگان هنوزدرکمیسیون اجتماعی دولت است.وطبق ماده یک قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دولت موطف است که این لایحه رابه مجلس ارائه دهد.جناب آقای شهیدی ونمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي.ودولت محترم.آيا شایسته نیست که بعداز26سال ازدفاع مقدس تکلیف رزمندگان مشخص شود.حتی درسخنرانی های اکثرمسئولین ودرنامه نگاری های اداری فقط جانبازان وآزادگان وشهدا عزیز وگرانقدر بعنوان ایثارگر شناخته میشونند.وهیچ نامی ازفداکاریها وازخودگذشتگی های رزمندگان نیست.ودلیل آن این است.که ازلحاظ قانونی یعنی درقوانین ومقررات ایثارگران جایگاهی ندارنند.بخصوص رزمندگان شاغل که چه اهانت ها وتوهین های به این عزیزان میشود.به نمایندگی ازطرق کلیه رزمندگان دفاع مقدس خاضعانه ازمسئولين خواهان یپگیری خداپسندانه این مسئله هستیم.باکمال تشکروقدردانی.التماس دعا.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi