شناسه خبر : 32350
دوشنبه 11 اسفند 1393 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات مصوبات جدید مجلس در خصوص ایثارگران

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جزئیات مصوبات خانه ملت درخصوص ایثارگران را تشریح کرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جزئیات مصوبات خانه ملت درخصوص ایثارگران را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز ، دکتر "کامران دستجردی" نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور با اشاره به برخی مصوبات در مورد ایثارگران اظهار داشت:برای ایثارگران در لایحه بودجه 94چند مورد جدید به تصویب رسیده است که یکی ازآنها پیشنهادی است که بر مبنای آن رزمنده ها با شش ماه می توانند از وام مسکن استفاده کنند.
وی گفت:همچنین بر مبنای پیشنهاد بنده در کمیسیون تلفیق، اگر پدر و مادر شهید فوت کردند حقوق آنها برای 5 دسته ازوالدینی که دارای معلول ، محجور، صعب العلاج و نامادری مطلقه هستند قطع نشود..
 وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص اعطای وام به ایثارگران متذکر شد:پیشنهاد دیگری که در صحن علنی مجلس در هنگام رسیدگی به لایحه بودجه 94 مطرح و به تصویب رسید اعطای وام  مسکن برای  50 هزار نفر از ایثارگران بود که با پیشنهاد بنده این تعداد به 70 هزار نفر افزایش یافت.
وی در توضیح دیگر مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 متذکر شد: پیشنهاد دیگراینکه درصد جانبازی را در مورد وام مسکن برداشتیم و گفتیم سال های قبل 25 درصد بود که آن را به 5درصد در بودجه سال جاری کاهش دادیم و در سال آینده نیز آن را حذف کردیم.
وی یکی دیگر از مصوبات مجلس شورای اسلامی را الزام بنیاد شهید به توجه بیشتر به والدین شهدا دانست و افزود:در یکی دیگر از مصوبات تصریح کردیم که اگر پدر و مادر شهید محروم هستند و کسی را برای پرستاری از خود ندارند بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است برای آنها پرستار بگذارد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:از موارد دیگر اینکه، سقف وام را زیاد کردیم وآن را به مبلغ 10 میلیون تومان در شهر و روستا ها افزایش دادیم .
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در زمینه توجه به یادمان های شهدا گفتیم که آب و برق گلزار شهدا مجانی باشد و در کل این مواردی است که ما علاوه بر بودجه سال 94 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رساندیم اگر چه به نظر من ما هر کاری که برای ایثارگران می کنیم کم است.
وی در پایان تصریح کرد: در طی جلسات آینده مجلس برای رسیدگی به لایحه بودجه 94 پیشنهادات دیگری داریم که در صورتی که تصویب شده به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام . دست شما درد نکنه !!» باید دید و تعریف کرد ... امید وارم در جهت تبلیغ سخنوری ننموده باشید !!» حالا گیریم از شما حضرات تصویب !!!!دولت را چگونه موظف به اجرای مصوبات می کنید؟؟؟
همه اینهای که تصویب کزدید توهین به جانبارانی که دست وپای خودشان ازدست دادند یعنی جانباز 45درصدبایک جانباز5درصد هیچ فرقی نمیکند واقعا که چقدر شما بی عاطفه هستید فقط درفکر رای اوردن هستید
نریمانی عزیز :
سلام :
می بینم هنوز بعضی از دوستان عزیز از اینکه به جانبازان با درصد پایین نیز امکاناتی هر چند اندک برسد ناراحتند . ای کاش مرده بودم و این روز را نمی دیدم ... اگر ما 70% درصدها از رسیدن امکانات به جانبازان و رزمندگان ایثارگر با درصد پایین ناراحت باشیم ..... وای به دشمنان ما که می خواهند سر به تن همه ما نباشد ...
خدا می داند که حقیر هم مشکل زیادی دارم ، ولی از اینکه پس از سالها اسمی هم از جانبازان عزیز فراموش شده زیر 25% می آید خوشحالم و بانیان آن دورود می فرستم ...
خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید ....
سلام به جانباز 70 درصد . واقعا شما یک ایثارگر به معنای واقعی ازخود گذشتگی هستید . مامنکر رسیدگی به جانبازان عزیز ذرصد بالا نیستیم و هر چه به شما عزیزان امکانات بدهند هنوز یک درصد زحمات شما جبران نخواهد شد . اما محروم ترین جانبازان همین زیر25درصدهاهستند که یکریال حقوق هم دریافت نمی کنند و زندکی عده ای از انهاهم متلاشی شده وبچه های انها بشدت ناراحت و افسرده شده اند . انشااله فرجی شود و انان هم از حداقل حقوقی و تسهیلاتی بهره مند شوند .
خدا شاهده من جانبازي ندارم ولي از اينكه اينقدر كوچك فكر ميكني متاسفم براي خودم
با سلام
برادر گرامی جانباز بودن فرقی نمیکنه.هدف یکی است چه 5% باشی و چه 50%
هدف ۴۵ با ۵ یکی بود اخه چی بهت بگم نظر نده خواهشن
ضمن سلام و ارادت به همه ايثارگران بخصوص عزيزان جانبازم بايد بعرض برسانم كجا رفت روحيه ايثار ما اولا خدماتي كه دولتهاي پيششين و پسين به اين قشر معزز ميدهند در برابر ايثار آنها بسيار ناچيز و حقير است اما فراموش نكنيم ما قبل از اينكه يك امتياز بگير از نظام باشيم يك امتياز دهنده به نظام هستيم اگر امروز نظام بر روي پاي خود ايستاده به خاط ر اولا لطف خداست و دوما به خاطر اين است كه ملت ما با ايثار پايه هاي نظام شدند من نيز هميشه بعنوان يك جانباز ميگم كه گناه رزمندگاني كه همدوش آزادگان و جانبازان حركت كردند و رزم نمودن چيست كه خدا نخواست تن آنها را رنجور ببيند ولي آنها هم مثل من و شماي جانباز روحش آزرده شد ولي هيچ امتيازي نگرفت يا بهش ندادند رزمنده اي كه همرزم من و شما بود و در 8 سال دفاع مقدس خدا خواست كه جسم او سالم بماند چه بگويد
سلام برادر گرامی چه فرقی این درصد را درست کردند که از خدمات به جانبازان شانه خالی کنند والا من پانزده درصد و اون پنجاه درصد برای درصد نرفتیم جبهه برای شهادت رفتیم حالا خدا نخواست و شهید نشدیم یکی کمتر یکی بیشتر صدمه خورد نباید فرقی قائل شوند همه قهرمانند
نریمان عزیز سلام، برادر محترم اشکال از جائی ناشی میشه که برای کسی که جانش رو داوطلب و آگاهانه کف دست گرفته و به میدان رفته در صد تعیین میکنن کسی که جانش رو عرضه کرده در هر صورت جانباز صد در صده حتی اگر هیج آسیبی ندیده باشه
سلام بر جناب رزمنده نریمان عزیز
از اینکه در اعطای امتیازی هرچند روی کاغذ ومعمولا"غیرقابل اجرا برای جانبازان عزیز با در صد پایین برآشفته شده واعتراض کردید ، بسیار متاثر شدم.
متاسفم که نمایندگان مرفه مجلس سالهاست با حیثیت ایثارگران معامله میکنندوافراد عامی هم فکر میکنندوتقعا" خبری در راه هست. نه داداش هیچ خبری نیست وماحصل رفتاری که با اینارگران در تمام این سالها شده ،بازی سیاسی وکسب وجه با عنوان ایثارگران است .
همه مصوبات نمایش است .شما حساسیت به خرج ندهید هرچند از تنگ نظری شما بعنوان یک ایثارگر سرافکنده وشرمنده شدم .کجارفته آن بخشندگی وبزرگ منشی وایثار جبهه ها ؟؟؟؟؟؟؟
اگرتمام خزانه دولت وتمام پستهای دولتی را به ایثارگران بدهند جبران یک ساعت حضور در جبهه ها ویک لحظه فداکاری وایثار عزیزان رزمنده در نمیشود.
درود برحافظان فراموش شده ومدافعان دلاور ایران عزیز در مقایله با اشرار بعثی وعراقی های مزدور ومتجاوز به سرزمین مقدس نیاکان ما ،ایران عزیز
درود برشهدای گرانقدر ایران در جبهه های دفاع مقدس
اووووووووووووووه ضرب نخورین بابا ! آنهم بعد سی سال از جنگ گذشته !
سال 93 قرار بود 100000 نفر وام مسکن دریافت نمایند ولی پلتیکی که دولت و بنیاد زدند این بود که با تبصره های که به این قانون چسباندن و شرط و شروط برای دریافت وام مسکن گذاشتند فقط عده کمی قادر به" وام خرید " شدند و عده کثیری با توجه به شرایط قادر به دریافت "وام ساخت " نشدند ! و این یعنی دولت و بنیاد سر تعداد زیادی از ایثارگران کلاه گذاشتند !!!!!!!!!!!
برادر عزیز درست است که جانبازان عزیز با درصد بالای جانبازی که دارند به تبع از لحاظ جسمی در سختی هستند که من برای همه آنها آرزوی سلامتی روزافزون را دارم،از طرفی دیگر همه ما جانبازان اول با خدای خود معامله کرده ایم و اجرمان نزد ایزد منان محفوظ است و در قسمت دیگر باید عرض کنم که من حرف شما را قبول دارم ولی جانباز،جانباز است و دارد افتخار جانبازی حضرت ابوالفضل(ع) را برای خود حفظ می کند چه بسا جانبازانی هستند که استحقاق درصد بالایی را دارند ولی در پیچ و خم کمیسیون های نادرست حق آنها ضایع گردیده از جمله برخی جانبازان تیر و ترکش چشم،قطع عضو و ...
با آرزوی موفقیت و سلامتی و ظول عمر برای همه جانبازان عزیز
سلام نریمان عزیزبرادرمن جانبازانی میشناسم که درصدشان پایین است وشغلشان آزادوبخاطردرصدپایین بنیادهیچی بهشون نداده والله بخاطرمستاجربودن ودرآمدپایین ازطرف چندتن ازجانبازان حمایت میشن ووالله درمورددرصدشون هم اجحاف شده ،شماخداراشکرکنیدکه بااین مصوبه لااقل تعدادی ازهمسنگرانمون گره ای ازمشکلات عدیده مالیشون بازبشه


درود به همه جانبازان
باسلام خدمت تمامي دوستان وجانبازان وايثارگران ، بعرض ميرسانم زمان اعزامتون كه يادتونه باچه شوق وذوقي اعزام ميشديم ولي افسوس الان بين جانبازان خط كش گذاشته سانت ميكنن ويا با ترازو وزن ميكنن اينقدر واونقدر ، ازخداگله دارم ايكاش همان روزا با اون شوقي كه به جبهه ميرفتيم همون موقع مارو اگه هم ناقابل بوديم ميكشت تا همچين روزايي روشاهد نباشيم اينقدر سخته اينهمه پول حيف وميل ميكنن به جانباز وايروني كه ميرسه بارمالي ببار مياورد بابا جمع كنين كاسه كوزه هاتونو هيچي ازتون نخواستيم ازخدامرگ باعزت ميخواييم و همين وبس والسلام
براي من و امثال من چه كار كرديد. كه از سال 83 حقوق ايثارگري منو پايمال كردند. من الان با 70 % جانبازي حقوق ايثارگري ندارم و تنها درآمدم حقوق محل كارم مي باشد . بنياد شهيد و امور ايثارگران حقوق حالت اشتغال منو از سال 83 به خاطر اشتغال قطع كرده و هنوز كه هنوز است با توجه به اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون خدمات رساني به ايثارگران بر قرار نكرده است.
باسلام خدمت همه دوستان جانباز وایثارگر واقعا دست مریزاد به شهروند جانباز که حرف حق وایشون میزنه ایکاش میمردیم واین روزا رو نمیدیدیم متاسفم بخودم وامثال خودم
ضعيف نگه داشتن رزمندگان و جانبازان زير 25% در همه قوانين و مقررات يكي از مهمترين اهداف دشمنان طي 26 سال گذشته بوده است .
براستي ايا پرداخت وام مسكن و يا حتي وديعه مسكن براي دلاور مرداني كه روزي با همه جان خود از ميهمن اسلامي دفاع كرده اند و خاك همه كشور را ازاد كردند كاري زياي است ؟! ايا حق همه رزمندگان نيست كه مسكن مناسب داشته باشند ؟!
دمتون گرم فوق العاده ایثارگری هم بدید ثواب داره.
آقا ممنون از حمایتت والله جانبازای زیر 25 درصدم حقی دارن
باسلام 26سال ازاتش بس گذشته هنوزنماینده محترم مجلس میگویدماکاری برای قشرجنگ رفته نکرده ایم جالب هست که سال 94انتخابات مجلس می باشدحالااقایان به فکرخدمت افتاده اندوهرکدام جهت تبلیغات ازدیگری سبقت میگیرداقایان اگرکمی دقت کنیدخیلی هارفتندوباقی مانده هم درسرازیری هستندمن خودم 54ساله هستم باورکن اززندگی فقط دردورنج ونداری وخجالت زن وبچه خسته شدم اقای کامران شماهادرصندلی قضاوت وتصویب قانون هستیدحداقل ازقوانین جنگ کشورهای دیگرکمی مطلع شویدتااگرقرارهست کاری کنیدتادیرنشده بکنیدازاده هشت ساله وج 55درصددرزمان انقلاب هم بودم البته من اعتقاددارم اگرکاری کرده ام وظیفه من بوده ولی دوست ندارم اش نخورده ودهان سوخته باشم
سلام وامی که سه روز مهلت داشته باشد،همان بهتر که نباشد.مادرشهید....به بنیادمراجعه می کند برای وام مسکن، به ایشان سه روز مهلت می دهند.
این همه مصوبات و..... این بودجه معلوم نیست کجا می رود.
جناب نماینده محترم کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی چی شد. دروغ بود. دو ساله آنرا تصویب کردید. هنوز به بنیادشهید نرسیده.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنیادشهید قوانینی که تصویب شده را اجرا کند مانند همین که فرمودید کف درصد جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان 25درصد محاسبه میشود .این پیشنهادات ومصوبه های ابکی بماند برای بعدازانتخابات .....
مالیات همه رزمندگان کارمند بایستی معاف و بیمه های اجتماعی آنان مثل جانبازان بر عهده دولت باشد. این یک خواهش نیست این یک خواسته قانونی است که در طول این سالها مورد غفلت قرار گرفته است. اکثریت جنگجویان و مدافعان کشور رزمنده های بسیجی بودند که به فراموشی سپرده شدند.نمایندگان از وظایف خود در مقابل رزمندگان کوتاهی نفرمایند.
از سال 1379مالیات همه رزمندگان کارمند بایستی معاف و بیمه های اجتماعی آنان مثل جانبازان بر عهده دولت باشد. این یک خواهش نیست این یک خواسته قانونی است که در طول این سالها مورد غفلت قرار گرفته است. اکثریت جنگجویان و مدافعان کشور رزمنده های بسیجی بودند که به فراموشی سپرده شدند.نمایندگان از وظایف خود در مقابل رزمندگان کوتاهی نفرمایند.
ای مجلس ماده ۳۸ چه شد ما مگر چند سال دیگر زنده ایم تا مسعولین ان رااجرا کنند
سلام. رنگ وارنگ مصوبه هست ولی کو اجرا?
با سلام. اقاى دكتر كامران دستجردى اگر شما واقعاً به فكر جامعه بزرگ ايثارگران هستى و براى خودنمايى و سياهبازى اين كارها را نميكنى؟ در مجلس به دنبال اين باش. كه چرا قوانينى كه به نفع جانبازان تصويب شده چرا در عمل اجرا نميشود؟ كه اگر اين قوانين كه قبلاً تصويب شده. اگر در عمل به معناى واقعى به اجرا درامده بود. تا كنون مشكلات اكثر جانبازان حل شده بود. و انقدر خانواده بزرگ ايثارگران در فقروبدبختى و شرمندگيه زن و بچه گرفتار نميشدند. اقاى دستجردى اگر راست ميگى به دنبال اجرا قوانين تصويب شده براى جانبازان باش؟ اجرا قوانين در عمل...................................
آخرین شعار و دروغ های سال 93 میباشد تا برای انتخابات حرکتی کرده باشند...فقط باید در عمل نشان دهید، تا ماهم به دنیا اعلام کنیم مدیران ارشدنظام حامی ویاور بازماندگان جنگ وشهدا هستند وهیج فاصله ای بین مان نیست...(البیک یاخامنه ای)
دستتان درد نكند هر چه از دوست رسد نيكوست
زحمت نکشید این مصوبات قبلا هم بوده اما کسی اجراش نمیکنه شماهم موقع انتخابات این حرفهای تکراری را نزنید
با سلام خدمت همه ی ایثارگران وجانبازان معزز. همانطوریکه دوستان هم گفتند پرداخت وام به ایثارگران تقریبا" ناممکن شده. بانکها شرایطی گذاشتن که کمتر ایثارگری بتونه وام بگیره تازه مهلکه شهرداری وادارات دیگر فدای سرشان.
من نوشتم ولی ظاهرا" تو سایت فاش نمایش داده نشد
در ایلام وقتی برای جواب استعلام های بانکی می رویم یکی از استعلامها از اداره کل راه وشهرسازی هست. اونجا عین قاتل نگاهت می کنند. مثل اینکه از جیب باباشون داری کش میری که چقده مشکل ایجاد می کنند.
یکی از این مشکلات : پرداخت یارانه وام قبلی هست که تسویه کردی وباید مابقی یارانه اش(سوبسید) که سهم دولت بوده را از جیب خودمان پرداختش کنیم وگرنه جواب استعلام بانک را بهت نمی دهند.
من کلی اعتراض کردم وگفتم بخشنامه اش بدین بمن؟!! خلاصه کلی معطلی بخشنامه ای به من دادند که مربوط به استفاده فقط یک بار از وام یارانه ای برای کارکنان دولت( مسکن مهر) بود. گفتم اینکه اسم اثارگر توش نیست . گفت همینه وخود دانی .خلاصه دستمون بجایی بند نشد ومابقی سهم دولت را از جیب مبارک پرداخت کردیم وبعد پاسخ بانک را بما دادند.
تازه دهها پرونده پرداخت شده این چنینی دیگر بمن نشالن دادند که من قانع بشم.؟؟!!
حالا کو گوش شنوا ؟ دولت وام داده بعد سهم خودشو که باید به بانک عامل پرداخت کنه از جیب جانبازان وایثارگران پس میگیره؟!!!؟ این دیگه کجایش وام یارانه ای 4 درصده؟؟؟
این شما واین اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام (مدیریت شهری) بپرسید تا به حقیقت ماجرا پی ببرید.؟!!
سلام ، اگر هفتاد هزار فقره وام مسکن را بین اعضای شورای تلفیق تقسیم کنیم تعداد محدودی به هر نماینده میرسد تا وامهای مسکن به دست واجدین شرایط واقعی برسد. زحمت زیادی ندارد بلکه در عوض خیر دنیا و آخرت نصیب خیر خواهان میگردد. در این ایام که روزهای پایانی سال 93 را پشت سر میگذاریم با ستایش یزدان پاک فقط پناه میبریم به خداوند متعال و از او استعانت میجوییم.
جناب حافظ فرمود:
بنده پیر خراباتم که لطفش دایم است
ورنه لطف شیخ و زاهد گاه هست و گاه نیست

...

سلام و درود به حضرت امام خامنه ای عزیز ( حفظ الله )

سلام و درود به بیت عزیز حضرت امام خامنه ای عزیز ( حفظ الله )

سلام و درود به شهدا و جانبازان و رزمندگان عزیز دفاع مقدس .

جمهوری اسلامی ایران با رهبری و هوش و مدیریت و درایت حضرت امام خامنه ای

عزیز ( حفظ الله ) در 10 سال آینده ، یکی از 10 کشور پیشرفته و قدرتمند جهان

خواهد شد .

انشاالله

...
برادران جانباز ، جانباز با هردرصدی جانباز هستش وباید از همه امکانات وتسهیلات جانبازی استفاده کنه ما در همه جا از حقوق همه جانبازان دفاع میکنیم
من فقط سکوت می کنم
با کمال احترام به جانبازان عزیز زیر 25% در جواب آقای نریمانی جانبازمحترم70% بگویم که منظور دوست جانبازمان که 45% دارد چرا شما ناراحت می شوید.اگر راست مبگویید وام بلاعوض، خودرو(35 میلیونیبلاعوض) و...که شما گرفتید را به همه توصیه کنید.الان فرقی بین5% با زیر70% نیست....ظلم است بخدا...
باسلام به همه نمایندهای زحمت کش ایثارگران جناب نمایند جامه ایثارگری زیر 25% وهمه رزمندگان منتظر تصویب مرکب ایثارگری هستند اگر اینکار واجب راانجام دهید کمک بزوگ در حق ایثارگران نمودید
سلام یکبار دیگر گفتم در کامنت های زیبایتان آنقدر درصدتان را به رخ ما بی درصدها و کم درصدها نکشید. یک رنگ و برادر و برابر از هم دفاع کنیم تا دشمن شاد نشود.
اجرکم عندالله
این همه مصوبات و..... این بودجه معلوم نیست کجا می رود.
جناب نماینده محترم کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی چی شد. دروغ بود. دو ساله آنرا تصویب کردید. هنوز به بنیادشهید نرسیده.
اقای من ممنون از لطف ومحبت شما .شما قانون میزارین ولی عمل نمیشه.پارسال چند فقره وام پرداخت شده؟بانک یه جوری برخورد می کنن اینگار ارث باباشونو می خوان بدن به ما گداها.نماینده محترم تصویب قانون ۲۰درصد راهه بقیه را چکارکنیم؟قانون های مصوب شمارو هوا میکنن برادر.همین قانون کف درصد جانبازی اعصاب وروان وشیمیایی چی شد چرا کسی رسیدگی نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟پشتوانه قانو شما کجاست؟چرا؟لطف کنین یه روز تو مجلس بگین وبخواهین ......ممنون
بگذاريد اينجوري باشه كه هست.بنياد به تشخيص خود با توجه به شرايط شخص جانباز بدون در نظر گرفتن در صد تا حدودي عمل كند.
خــــــــــــــــــــــــدا قوت خسته نباشید . من هم به سهم خودم به عنوان یک قطره از دریایی بزرگ تقدیر و تشکر می کنم.دست مریساد
همین مجلس تصویب کرده یکی از فرزندان قهرمانان اپارالمپیکی از خدمت معاف بشه اما فرزند جانباز زیر 25 درصد نه !!!!بعد هم در سخنرانی ها شعار میدهند قهرمانان واقعی جانبازانند همه شعره
جای خالی مطالبات ایثارگران در بودجه آموزش و پرورش.چه جوابی دارید آقای فانی؟ لطفاً یکبار برای همیشه شجاعت داشته و جواب ایثارگران فرهنگی را بدهید.

دست شمادردنکنه
چرا باید هزینه تحصیل فرزندان بالای 25 درصد در تمامی مقاطع رایگان باشد و من که فرزند جانباز 20 درصد هستم حتی اجازه استفاده از یک مقطع رایگان را هم نداشته باشم؟!
سلام یک بار پیگیری کنید ببینید چه کسانی هر سال وام مسکن می گیرند پارتی بازی در این مورد بیداد می کند
بنام خداوند . برادران جانباز وعزیز وتاج سر بنده ما جانبازان درصد بالا اگر دیدیم مجلس محترم کاری برای سایر مجروحین کرد بسیار باید خوشحال باشیم چون ما همه میدونیم در جبهه ها حتی زمان غیر از عملیات صدامیان همینجوری مثل نقل ونبات توپ . غمپاره . یا بمباران هوائی میکرد پس عزیزانی که اونجا بودن حالا بهر دلیلی مجروح نشدند یا مجروح شدند ودرصد جانبازیشان کم است نباید ناراحت شویم که چیزی به آنها پس از سالهای زیادی وام مسکنی یا مستمری بدهند باید از بانیان این کار خیر را دعا کنیم وتشکر از آنها بکنیم برادر عزیز بخدا من نیز جانباز 50 درصد هستم اما مستاجرم چه میشه کرد خدا را شکر ما با خدا معامله کردیم نه با خونه . و حقوق . وماشین . واین چیزها . خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید
با تشکر حیسن جعفری
با سلام لطفا درباره رزمندگان بدون درصد نیز کاری انجام دهید .
برادرعزيزچرابايد ديگران بيمه وتكميلى وحقوق بگيرباشندمگررزمندگان براى اين سرزمين زحمت نكشيدند چرا بيعدالتى مگررزمندگان ازبيمارى رنج نميبرند چرا چرا تبعض
برای رزمندگان و ایثارگران هرکاری انجام گیرد باز هم کم است ولی از اینکه رزمندگان دارای سابقه کمتر از شش ماه که درصد زیادی از بسیجیان جنگ هستند بکلی فراموش شده اند جای تاسف بسیار است
با سلام وعرض ادب به تمامی رزمندگان و ایثارگران عزیز[در مملکتی که شخصی با داشتن بیش از بیست و یک ماه حضور در جبهه و در دست داشتن کارت ایثار گری به صرف آنکه این عزیز مدت حضورش در جبهه ها همان مدت خدمت سربازیش بوده نه رزمنده تلقی میگردد و نه ایثارگر باید چه گفت به کسانی که قوانین مملکت را اوپن وبا قابلیت تفاسیر متفاوت به تصویب میرسانند این بدین معناست که گلوله و ترکش قبل از اصابت به افراد از آنها سئوال میکند که آیا شما داوطلبی یا سرباز[جای بسی تاسف}
ترا بخدا کم لاف بزنید میشود پاسخگو باشید که آیا تا کنون برای ایثارگرانی که بیش از 21 ماه سابقه حضور در جبهه را دارا هستند ولی ایثار گر سربازند چکار کرده اید؟ شما حتی در مصوباتتان برای ادارات هیچگونه حقی برای این دسته از ایثارگران قائل نشدید{هرگز از خودتان سئوال کردید مگر ترکش و گلوله قبل از اصابت به افراداز ایشان میپرسید که شما سربازید یا بسیجی}الآن هم بیایید و مصوباتتان را شفاف و غیر قابل تفسیر به رای توسط افراد و سازمانها به تصویب برسانید:به امید روزی که شیوه نگاه به رزمندگی تا بدانجا تغییر نماید که هیچ گونه تبعیضی بین رزمندگان بسیجی و سرباز قائل نشوید و نسیم اینگونه مصوبات به ایثارگران سرباز نیز بدمد اینشالله
همگی باید توجه کنیم که این نسل که در جبهه ها خدمت کرده اند در حال اتمام میباشند و اهمال مسئولین هم به همین دلیل است آنها هم منتظر اتمام ما هستند !
باعرض سلام در باییز 93 مجلس تصویب کرد تحصیل همه جانبازان در دانشگاه رایگان میباشد اما درلایحه بودجه 94 باز هم جانبازان بالای 25 درصد در نظر گرفته شده چرا ناهماهنگی بین مصوبه باییز واسفند 94 وجود دارد لطفا این موضوع را حل کنید
سلام مجلس تصویب کرد که رزمندگان بدون مدرک بالینی در صورتی که بیماری انها مشخص شود دیگر نیازی به برگ مقارن نیست ولی این را نگفت که بنیاد اینهو شورای امنیت سازمان ملل از قانون برای خود تفسیر در می اورد ورزمندگانی راه که بیماری انها تشخیص داده شده می گوید ربطی به زمان جنگ ندارد به دلایل واهی چون شما برگ مقارن ندارید لذا باتوجه که قانون را دایمی کردید ولی چه فایده بقول معروف باز همان وهمان کسه در پیش روی بنیاد لذا از کمسیون اجتماعی مجلس خواستار پیگیری
باسلام وخسته نباشید گناه ما سربازان وظیفه که 24 ماه تو ی جبهه بودیم به خدا قسم به ظاهر سالم هستیم چیست جواب این بی عدالتی را کی می دهد با وچود داشتن کارت ایثار از تمام تسهیلات محروم هستیم گوشه چشمی به ما هم نگاه کنید
با سلام ماده 39 برای جانبازان حالت اشتغال چه زمان انجام میشود
با عرض سلام چرا اکثر قوانینی که برای جانبازان تصویب میشود سال ها طول میکشد
سلام چرا ماده 51 فوق العاده ایثار شامل حال جانبازان حالت اشتغال نمیشود
باسلام. وقتی برای عدهای انچنان عمل داوطلبی را بکار می برید و رزمندگان سرباز یاد نمی کنید نمی دانید که خدمت سربازی 24 ماه بوده وبرای داوطلبان ازاد وبرای سربازان الزام به حضور در چبه چه بسا عده زیادی از رزمندگان سرباز عزیز در همین چهر ماه اخر مجروع شدند ایا در دفع مقدس هم اینجور بی عدالتی پس اگر ااینطور بود دشمن بعثی بارش خمپاره وغیره خود را تقسیم می کرد این با طرز برخورد با رزمندگان در شان این نظام که خود را پیرو علی(ع) مداند نیست چون علی(ع) ایطور با همرزمندان جنگی خود برخورد نمی کرد پس راه ودیدگاه خود را عوض کنید
3658
با سلام و خسته نباشید به برادر بزرگوار جناب دکتر کامران دستجردی
از لطف شما در جهت تصویب قوانین و پیگیری آن کمال تشکر را دارم و خواهشمند م در صورت امکان در خصوص درصد ها جانبازان تجدید نظر شود و به جای درصد به ایثارگران از روش امتیاز بندی استفاده شود مثلا جمهوری اسلامی به کسی که 48 ماه جبهه دارد ولی مجرویت ندارد بیشتر اهمیت می دهد و یا کسی که مثلا 2 ماه جبههه داشته و مجروح گردیده است و درصد جانبازی دارد اهمیت می دهد ما می توانیم به وسیله امتیاز بندی هر دوی این عزیزان را هم از لحاظ جبهه و جراحت امتیاز خود را بدهیم و به هر کدام خدمات خاص خود را بدهیم با تشکر
سلام‌،‌آقای‌روحانی‌،‌مسولین‌‌ونمایندگان‌‌‌‌به‌ظاهر‌مردمی‌‌.من‌یک‌رزمنده‌۸سال‌دفاع‌مقدس‌هستم‌.و‌از‌بچه‌های‌همین‌آب‌و‌خاکم‌‌،همه‌در‌جنگ‌یک‌هدف‌داشتند‌دفاع‌‌از‌ناموس‌وانقلاب‌.‌شما‌ها‌تا‌این‌لحظه‌چه‌خدماتی‌به‌ما‌انجام‌داده‌اید‌‌.۲۴‌ماه‌جبهه‌دارم‌تا‌‌این‌لحظه‌دولت‌‌‌دیناری‌پرداخت‌نکرده‌،شما‌که‌از‌عدالت‌،وجدان‌‌،حرف‌میزنید‌‌پس‌کو‌.چرا‌طبق‌قوانین‌بین‌المللی‌سربازانی‌که‌از‌جبهه‌‌جنگ‌بر‌میگردند‌رفتار‌نمی‌کنید،همین‌الان‌سربازان‌آذربایجان‌از‌جب,,:هه‌جنگ‌با‌ارمنستان‌بر‌می‌گردنند‌دولت‌تمام‌امکانات‌زندگی‌آنها‌را‌فراهم‌‌میکند‌شما‌ها‌چکار‌کردید‌،ما‌که‌این‌انقلاب‌و‌مملکت‌را‌برای‌شما‌نگه‌داشتیم‌‌،اگر‌وجدان‌دارید‌‌پیگر‌حق‌وحقوق‌ما‌رزمندگان‌ایثار‌گر‌باشید‌‌و‌وعده‌های‌دروغ‌نگویید‌‌عمل‌کنید‌‌دیگه‌از‌وعده‌های‌مسولین‌خسته‌شده‌ایم‌‌‌.ولی‌حیف‌که‌‌همه‌رزمنده‌ها‌‌را‌دولت‌به‌فراموشی‌سپرده‌‌،دیدار‌تا‌روز‌قیامت‌.
برتمامی نماینده گان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرهیخته سلام عرض میکنم و از ایشان تقاضا دارم برای روشن شدن افکار عمومی استدلالی که تبین میکند کسی که در جنگ بصورت داوطلبانه شرکت کرده و اسیر نیروهای دشمن نشده ، کشته نشده و نیز مجروح نشده ویا اگر آسیبی دیده بدنبال اخذ درصد جانبازی نرفته است ( که دلایل از جمله مراحل طولانی اثبات و اخذ درصد و ترس از برچسب موجی بودن و .......) ارزش کارش و حضورش درجنگ پایین تراز رزمنده ایست که شهید شود یا اسیر شود یا مجروح شود را بیان فرمایند . فرزندم سوال کرد اگر یک خلبان در طول جنگ با توانمودی درخدمت جنگ باشد و با سلامت خود و هواپیما به کشور بازگردند با اززش تر است یا خلبانی که به هردلیل اسیر دشمن و یا مورد هدف آتش دشمن قرار گیرد و نه خود را و نه هواپیما را خفظ کرده ؟ چون میدونستم هرچی بگم فوری میخواد مقایسه کنه با یک ززمنده که ایثارگر محسوب نمیشه گفتم نمیدونم !
من با ... خرج زن بچهام میدهم حالا بعضی از عزیزان فکر میکنند حتما بی غیرتم کار نمیتوانم بکنم با یک پا نمی توانم کاربکنم خدا برای کسانی نسازد که در کمیسون من اجحاف کرداند
سلام وعرض ادب به همه بچه های جنگ از یک روز تا ....جبهه و از 5 درضد تا ... درد هایتان دلم را به درد اورد وزخم های کهنه سر باز کرده .مصوبه زیاد ولی لا اجرا .دانشجوی دانشگاه ازاد کارشناسی ارشد ترمی دو میلیون تومن شهریه؟؟؟؟؟؟؟؟ جانباز 5 درصد شیمیایی و20 ماه جبهه داوطلب .دارم انصراف می دم .و معلم 26 سال سابقه معنی تحصیل رایگان رو هم فهمید م نماینده مجلس اشرافی؟
جانبازچهلدرصد نیروهای مسلح ازکارافتاده گلی وصعبالا ج وسی درصد عصابوروان بنیاد شهیدوامورایسارکران مناز سال۶۲ تاکنون تحد مراقبت ویا دربستری بیمارستان انهم دربین متادان ما بدونحیچ پول ومقام پایدرجبهها اما شما چگاری برای جانبازان انجامدادید درسال۸۵ مبلقی ده ملییون وام مسکن بمندادند وامروز بنیاد میکوید ما بقیه وام شمارا برا ساخت میدهیم درصورتی که زمین وپروانه داشته باشید یکقصعه زمین درهرکوجا کمتر صدوپنجاه ملیون نیست واکر من صدو پنجاه ملیون پولداشتم که سراق بنیاد نمییامدم بنده ازبنیاد ویا نیروهایمسلح بقیراز همین دهملیون هیچ امگاناتی را نکرفتهام این حقوعدالت هست کمیگویند فقط سلامتی را ازدستدادم ونام دیوانه را برایمان ماند
با سلام لطفا از این نماینده محترم پرسیده شود چه کسی متولی وام زرمندگان است اگر تصویب شده است. و یا معلق است اگر دولت بودجه اضافی آورد.
با عرض سلام یکی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم وافتخار حضور در جبهه از آغاز جنگ تا سال 68 راداشتم بدنبال حق خواهی نیستم ولی شاهد بودم تعدادی از همرزمان در طول دفاع مقدس خودسرانه جبهه را ترک وهیچکدام به اعدام محکوم نشدند وبه حکم دادگاه از ارتش اخراج شدندولی آنجه من را دلگیر میگند مصوبات مجلس محترم که مرتب دم از خدمت داوطلبانه میزنند من هم حضور دلاور مردان هموطنم را در لباس بسیج سپاه نیرویمردمی وغیره را محترم میدانم وبراستی دین خود را به اسلام عزیز وکشور ادا کردند واگرچه در اوایل جنگ شعار ارتشی سپاهی دولشگر الهی گفته میشد ولی درعمل اثبات شد ارتشی وسپاهی یک لشگر الهی بودندحال تقاضا دارم اگر قوانینی جهت تکریم رزمنگان وضع میشود جنبه عمومی داشته باشد باورکنید همرزمان من بخاطر ترس از اعدام بهترین روزهای زندگیشونو در جبهه نماندند وعشق به آرمانها سبب شد با نبود کمترین امکانات زیست ودرزیر بمباران دشمن مقاومت نمایند وافتخار ی بیافرینند به حول قوه الهی که در 400 ساله اخیر در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور حتی پهلوی که خود را پنجمین قدرت جهان مینامید بی نظیر باشد (اشاره دارم به جدایی بحرین در زمان پهلوی)
سلام دکتر کامران عزیز تر خدا شما وخدوستانتان که ما به صداقت شما اطمینان قلبی داریم روز رای گیر ی شما عزیزان که درد اشنا هستیداقای عزیزی واقای رمضانپور ودیگر عزیزانی که بعد 27 سال به داد رزمندگان رسیدن وبا ایجاد طرح لایه بداد این انسانهای که حقشان پایمال شد ه بود رسیدن وحالا نوبت شماها هست که در8 سال دفاع مقدساز نزدیک خود شما هم دستی در تمام نمایندگانی که خود شاهد جانفشانی این رزمندگان بوده با رای مثبت خود بعد 27 سال این گره را با کنند واز خدا می خواهم هر کس با قدم وقلم خود کمک افراد مظلوم نماید روز قیامت روسفید پیش سرور سهیدان باشند ما که جز دعا به شما عزیزان مخلس کاری از دستمان بر نمی اید،،،،،،،،،،،،خدا خیرتان دهد
سلام
من بیش از شش ماه جبهه( بصورت بسیجی داوطلب )دارم چون جبهه ام متوالی نیست برایم ارزش قائل نشدند.
آنوقت من محصل بودم و مجبور بودم که دو بار به امتحان بر گردم.
ای کاش در همان سه ماه اول کمی زخمی می شدم تا از همه ی امتیازها استفاده می کردم.
الآن نه فرزندانم می توانند از امتیاز مدارس تیز هوشان و کنکور استفاده کنند نه خودم از امتیاز اداری بر خوردارم و نه می توانم از امتیازات وام احداث مسکن بهره مند شوم.
خواهشمندم این گلایه را که سخن خیلی ها هست به گوش مجلس برسانید تا عدالت بر قرار گردد.
توان ساخت دوباره ی خانه ی کهنه ام را ندارم. اگر کوچکترین زلزله بیاید در زیر آواریم.
به فرمود بنیانگذار انتقلاب انتقلاب امروزه در دست نا اهلان هست؟امضال برادران لاریجانی زمین خوار که آقای احمدی بزاد هم سی دی زدو بند یکی از برادران رییس دستگاه قضا و مجلس را در رابطه با قاضی مرتضوی در مجلس بخش کرد تا این دوزدان در مملکت هستند نه جایی برای جانبازان و خانواده محترم شاهد هست نه برای مردم عادی و بدبخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض سلام وخسته نباشید:بنده جانباز30%جنگ تحمیلی هستم سال 92 برای جذب کارفرزندم با معرفی نامه ازبنیاد طبق ماده48 قانون الحاقی مواردی دولت که قانونگذاردستگاههای دولتی رامکلف کرده که نسبت به جذب یکی ازفرزندان جانبازان 25% شاغل درادارات وسازمانها اقدام نماید ولی متاسفانه باتوجه به شرکت فرزندم درآزمون دانشگاه علوم پزشکی مازندران وقبولی آن وتمام شدن تمامی مراحل گزینشی وتحقیقات وجواب مثبت آن هنوز مشغول کار نشده .سئوال اینجاست چرا بخشنامه ای که قابلیت اجرا ندارد رااعلام می کنید ویادرقالب یک دستورالعمل به ادارات می فرستید وفقط منتش را برا جانبازان می گذارید.چرا که این بخشنامه ها درافکار عمومی پخش می شود ومردم بیچاره فکر می کنند این جانبازان تمامی مملکت را خوردند. که در واقع هیچیک از بخشنامه ها اجرا نمی شود.
دوست عزیز رزمنده متحرم که ناراحت هستی بدبختانه که به صراحت میتوان گفت برنامه ریزی شده است افراد بی وجدان وطن فرش خاین در اداراتمون بر ما رزمندگان رییس هستند دروقت اداری غیر رزمنده که همکار است مست میشوند ودو نفر یک همکار مست را به زور وارد ماشین میکنند که با این وضع هم سمت انها بالا رفت وهم اضافه کار انها چند برابر اضافه کار من رزمنده است اصلا دوست گرامی رزمنده ناراحت نشو وضع اینجور و.......
رزمندگان سرباز وظیفه را فراموش نکنید
کسی منکر رسیدگی به جانبازان عزیز نیست لاکن قانون نابسامانی دارد بطور مثال خود بنده 80 ما جبهه و10 در صد جانبازی دارم از نظر بدنی هم انواع مر یضی ها سراغ مان امده واکثر رزمندگان دیروز همینطور شده اند لاکن نه نیروهای مسلح- نه دولت - نه مجلس هیچ چیزی برای انها در نظر نگرفته اند حتی در حد کمک به شهریه فرزندان انها ایا 70 ما جبه و10 درصد جانبازی اندازه 25 در صد نباید ارزش داشته باشد به جنبازان 25 درصد همه نوع کمک می شود ولی به امثال بنده هیچ این نا عدالتی مطلق است
آقای نماینده حالا باید از شما تشکر کنیم؟ ممنون! بابت اون قانون ناقص و بی مصرف جامع ایثارگران که هیچ سازمانی برایش تره هم خرد نمی کند! بجای کمیت به کیفیت توجه کنید تا قانونی کامل و اجرائی تصویب کنید نه قانونی ناقص که سرتا سر آن جای فرار و تفسیر به عدم الزام آن وجود دارد .شما به جای تصویب قوانین جدید تشریف ببرید آن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران سراپا اشکال دار را اصلاح کنید. باز هم ممنون از شما که در زمان انتخابات از ایثارگران مایه میزارید واسه تبلیغ. آقا ما اصلا قانون حمایت نمی خواهیم شما به سایر افراد جامعه خدمت کن
اینقدر خون به دل جانباز کردید که شب و روز در نفرین انها هستید ،،،، چراحق ایثار ما رو نمیدین ؟؟؟چطور به ازاده ها دادین ،،،، ما کلیمی بودیم ونجس؟؟؟؟
سلام
من جانباز/45/ هستم بازنشسته شرکت خصوصی در استان کرمان هستم از قوانین ومقررات دولتی مثل فوق العاده ایثارگری و100/ خدمات درمانی وغیره استفاده نکرده ام حقوق باز نشستگی پاسخ گو نیست برای برقراری مستمری از بنیاد مثل دیگران چکار کنم
ای کاش نماینده محترم در سخنا ن خود چند بار نمیگفتند که این موارد با پیشنهاد من تصویب شده زیرا این لحن کلام استفاده ابزاری از ایثارگران است
سلام برتمام دلاور مردان بی اداء!!!!!!اسمتونو گذاشتین ایثار گر ولی حواستون پرته *دارین معامله سر چی باکی میکنین ؛یادتونه اسمتون لشکر یان جندالله مینامیدن؛وانهایی که واقعا"حضور داشتند بیاد بیارن امداهای غیبی رو؛از یادمون رفته فرمایش امام راحلمون که ای کاش منهم یک پاسدار بودم ،لطفا"بیایم باهم پاسدار ارزشهای دفاع مقدس باشیم ؛امروزه کفار دایه دین داری سر میدهد وهمه روزه در بلادمسلمین مرتکب جنایت میشود وبرای عشایه فحشا وخرید سلاح بودجه اضافه میکند وبرای گردآوری لشکر کفر مزدور استخدام میکند ؛عزیزان منو شما داوطلب رفته وبا افتخار ایستادگی کرده ایم؛یکسری فسیل جنایت کار و اونوره دنیا به اسم کهنه سرباز دورهن جمع میکند وبهشون مدال هم میدن کلی تجلیل؛دولت نامردان کفر چکونه سربازان یزدیرو نگه میدارن ؟وانوقت ؛؛؛؛چرا منو شما باید به فکر اینگونه مسایل باید باشیم ؟؟؟؟؟!!!!
لطفا نمایندگان مجلس، دولت راملزم به اجرای قانون کف 25درصد برای جانبازان شیمیایی که درسال 92 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید ه بنمایند این آقای شهیدی رااحضارکنید پاسخگو باشد
سلام جانبازی هستم ک بر اثر شدت موج انفجار از ناحیه سر کمر و ستون فقرات و اعصاب و روان دچار اسیب گردیده ام حال کمیسیون پزشکی در سال های گذشته تا کنون با این همه اسیب دیده گی 18 درصد برای حقیر تعیین درصد نموده اند حال با این که 52 سال سن دارم با کهولت سن از نظر جسمی و روحی در وضعیت نا مطلوبی قرار دارم ولی ایا این ظلم و بی عدالتی نیست حال انتظار داریم همان طوری که در زمان جنگ ندای مسعولین را لبیک میگفتیم هم اکنون مسعولین هم ب ندای ما را لبیک گوید و به وضعیت ما رسیدگی نمایند
با سلام اینجانب مدت 5ماه و25 روز به صورت بسیجی در منطقه بودم و تا کنون از هیچ مزایای برخوردار نبود و اگر درخواستی هم داشتم کفنتد 5 روزاز شش ماه کم داری کارت ایثار برای اکثر برادران ارتشی صادر شد و الی برای ما بازهم همان هیچ دانشگاه هیچ وام هیچ برهیج
با سلام من نزدیک به مدت 6 ماه به صورت داوطلبانه ازطرف بسیج به منطقه اعزام شدم لذااز شما خواهش میکم راهنمایی بفرمائید به چه صورت میتوانم جهت دریافت کارت ایثارگری اقدام نمایم والان هم به صورت بسیج کارد فعالیت دارم متشگرم
من جانباز شمیایی ۹۸ درصد ارتش هستم و صورتسانحه دارم و بالینه بیمارستانی و درصد ارتش رادارم وفقط درصد بنیاد شهید را می خواهم و شکایت دیوان عدداللت اداری کررده ام و رای به نفع من و ففقط درصد بنیاد شهید را میخواهم
از تمامی مسولین محترم تقاضا دارم بین ایثارگران تفاوت قائل نشوند آنموقع که همه در جبهه رزمنده بودیم ودر مقابل دشمن متجاوز میجنگیدیم تعدادی از هم رزمانمان به درجه رفیع شهادت نائل گشتند تعدادی اسیر شدند وتعدادی زخمی وانهائی هم که سالم ماندند درمقابل دشمن مقاومت کردند تا خون شهدای هم رزممان زیر پوتینهای متجاوزان بعثی پایمال نشود هم رزمان آزاده مان که اسیر گشته بودند در اردوگاههای دشمن اول امیدشان به خدا بود بعد به هم رزمانشان که درجبهه مقاومت میکردند وجانبازان عزیزمان که زخمی شدند به پشت جبهه انتقال یافتند تا مداوا شوند واقعا تا عمر دارن باید درد بکشند بخصوص جانبازان شیمیایی -قطع نخا ئیها -نابینا گشته ها کلام آخر رزمندگان هم ماندند مقاومت کردند نگذاشتنددشمن به آرزوی خود برسد وصدام این آرزو را به گور برد
با سلام خواهشمندم نسبت به کمک هزینه دانشگاه آزادا جانبازان زیر 25 درصد کاری انجام دهید
من رزمنده 15 ماه جبهه هستم میخام بگم قدیما گفتند خدانکنه کسی کاسه چکنم چکنم دست بگیره امروز درست ما کاسه چه کنم چه کنم دست گرفتیم هرروز به سایت نگاه میکنیم ببینیم چیزی برای رزمندگان تصویب شده یا نه این.... است به هرحال از نماینده محترم اصفهان تشکر میشود
باسلام . برادر هم رزمم اگر سودی به نمایندگان محترم داشت حتما تاحالا به سرانجام رسانده بودند امیدوارم نوش دارویی بعداز مرگ سهراب نباشد
برادر عزیز خدا قوت وواقعا خسته نباشید از اینکه به فکر جانبازان با درصد پائین تر هستید . یک نکته بسار مهم خدمت شما عرض نمایم در وزارت آموزش وپرورش اخیران جانبازان لیسانس را بعد از 30 سال خدمت بازنشسته می کنند در صورتی که اینچنین افرادی تا 35سال می توانستند کار کنند اما فوق لیسانس مدیریت دولتی یا مدیریت آموزشی را به دلایل ( مسائل جناحی وخطی )نگه می دارند در صورتی که بخشنامه دیوان عدالت فقط فوق لیسانس های تخصصی را بر اساس نیاز در زمینه تدریس گفته که می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند پس عدالت جمهوری اسلامی فقط شامل جانبازان شده است واقعا دستتان درد نکند اگر دوست داشتید رسیدگی فرمائید .
با سلام لطفا" کف خدمات دهی به جانبازان را 5درصد کاهش دهید جانبازان زیر25درصد بعد از 37 سال دریابید لااقل برای استخدام فرزندانشان نسبت به درصد شان قانون عادلانه مصوب نمایید باتشکر
فقط شعار ودر زمان انتخابات . و هیچ خبری نیست .
به قول خودتان هر سال به یکصد هزار نفر از جانبازان وام مسکن میدهند ...مگر چند نفر جانباز داریم که بازم بعضیها نوبت وامشان نرسیده.
واقعا خسسسسسسته نباشید
سلام من جانباز 50 درصد می باشم 10 سال میروم بنیاد برای گذاشتن دندان میگویم از ناحیه فک وصورت مجروح شده ام ولی خبری نیست آیا این حق ماست که مسولین با ما انجام میدهند و چراجامع ایثارگری برای بازنشستگان اجرا نمی شود
ب سلام بند 20./. جانبازي دارم عصاب روانم درادارات كارمي كنم نه اينكه از طرف بنياد معرفي شدم بله درطول جانبازيم حكومت هيچي برايم نكرده ولي ان موقع كه جوان بودم با كلو له ارپي چي تانكهاي دشمن حدف مي گرفتم كسي نبود بگويد شما سنت پايين است اين كار نكن ولي الان تادنبال كاري ميرويد براي بچهايت انجام بدهيد مي گويند 20درصدي هيچي تعلق نمي گيرد فقط 25 به بالا متاسفم كي ميرسد اين مسئولين به فكر ايثارگران زير 25 برسد انشالله جنگي شروع مي شود مي بينيد كي وارد جنگ مي شود
با سلام خدمت کلیه رزمندگان عزیز و گرامی یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس بر کلیه رزمندگان مبارک باد برادران خدا قوت دلیر مردان خدا قوت بیایید برای شفای کلیه مریضا دعا کنیم چون عرفه است از اون بالا میاد یه دسته حوری همه تفنگ به دست گو گوری مگوری
لطفا این شرط رزمندگی متوالی حذف کنید ما آن زمان دانش آموز بودیم برای رسیدن به امتحانات مجبور بودیم 3ماه 3ماه به جبهه برویم ولی متاسفانه گرفتار این قانون شده ایم خواهشمند است رفع مشکل نمایید./.
با سلام و عنایت بر مصوبه دیرهنگام سندراهبردی خدماترسانی به رزمندگان وبا توجه به بند29این سند مستدعی است درمورد نقل انتقال فرزندان دانشجوی جامعه هدف متولیان ومسیولین محترم هماهنگی های لازم رابادستگاههای مربوطه انجام تا موجبات عزتمندی این قشر رانیز فراهم آورند باسپاس
ازهمه عزیزانیکه برای ایثارگران زحمت میکشند تشکر وقدردانی میگردد دعای این عزیزان بدرقه راهتان باد
با سلام یه فکری به حال کسانی که سه ماه رزمندگی دارند بکنیدآخه بعضی ها سنشان اجازه نداده بیشتر به جبهه بروند.
سلام.خانواده شهدا(پدر-مادر-همسر-فرزند) به شما جانبازان محترم درود می فرستند.
سلام علیکم بنیاد یک کاری کرده که یا باید مجبور به دروغ باشی (دست دلال را بیاری تو معامله ی)ا نمی توانیم وام بگیرم یک نفوزی در بنیاد احساس می شود
کسی هست بشنوه منم 3بارمجروح شدم ولی مدارک توارتش امحاشده ازاینطرف بنیاد صورت سانحه میخادفعلا5درصدبنیادو15درصدارتش هستم 53سالمه هیچ مال ومنالی ندارم حتی دریغ ازسندیک خط تلفن راننده حرفه ای ونمونه سال82 هستم ودیگر نای کارندارم ودوپسراخلاقاسالم وخدمت کرده واماده ازدواج دارم ولی افسوس درضمن موقعی درخواست جانبازی کردم که بعداز23سال ازمجروحیتم بدلیل ناراحتی روان به دکترمراجعه کردم وایشان کشف علت کردند ترابخدا بداد ماها برسید...بااین تفاسیرچنانچه خطری میهن راتهدیدکندزیرسقف خانه حقیرسه رزمنده وجوددارند
با سلام بایستی از نوک پا تا سر رزمندگان وجانبازان وآزادگان وخانواده های شهدا را طلا بگیرند وبجای وام کمک بلاعوض دهند به قهرمانان واقعی وام می دهند با چه منتی به قهرمانان ورزشی بلاعوض می دهند با چه ابوهتی باید هرچه خدمات به این عزیزان ایثارگر بدهند باز هم کم است
آیاکسی ازمسئولین واقعااینها را میبیندمرورمیکند وانصافاعمل به آنهامیکنند.
بله برادر هم رزمم می بینند به ریش همه رزمندگان می خندند
دوستان عزیزاثرات خوردن قرصهای اعصاب وروان تاثیرش راروی بنده گذاشت الان چندروزی بودکه هی شماره کارت یادم میرفت هی شماره بچه ها باخودم میگفتم شایدمریض شدم ردمیشه تاالان دوروزاست که رمزکارت وشماره تلفن همسروپسرم درکل ازیادمیره اگرتودفترننویسم بخداوندی خداچیزی یادم نمی ماندبه همان قران قسم الان اگرکسی بپرسددیروزنهارچی خوردی چیزی یادم نمی آیدبایداینقدربه خودم فشاربیاورم تایادم بیایدکه80%یادم نمی آیدالان چندروزی استکه خودوخانواده ام راخیلی نگران کرده البته ازنگرانی گذشته همه ناامیدشدیم ودرآمدی هم ندارم که به متخصص های خوب درتهران بروم چون وضعم ایجاب نمیکندازمسولین دلسوزعاجزانه خواهش میکنم دفترچه بیمه مارزمندگان راهرچه زودتربدهیدتاشایدبتوانم آخرعمری دردم رامداواکنم //ازدیروزپسربزرگم که15سالش است خیلی نگران من است وداییم می بینم کسل است هرچی مادرش وخودم میگویم چیزی نیست ایشاالله به دکترمیروم خوب میشوم چیزی هم به مانمیگویدامانگران است امروزبه مادرش گفته بوداگرچیزی نیست پس چراشماره هایادش نمی ماندبخدامی ترسم بچه ام بلایی به سرش بیایدواوهم عصبی خدای ناکرده بشودازهمه مسولین دلسوزنظام تقاضادارم نصبت به رفع مشکل نگران کننده بنده این جانب رایاری کنندتابیشترازاین خودوخانواده ام رادچاربحران نکنم درطول همین هفته خودم خودم راامتحان میکردم که ببینم یادم می آیدچیزی یانه خیلی که فکرمیکردم بعضی هارابیادمی آوردم //مسولین عزیزمنی که درسن14سالگی سالم به جنگ رفتم که وظیفه ام بودحال بایددرکهن سالی خودم که هیچ 4نفردیگرراهم بایدنگران وناراحت کنم چرا؟چون بنده به جنگ رفتم وحال کسی نیست که دردمن رادرمان کندبخدااگرهمان یارانه و کمک معیشت که تازگیهاسپاه میدهدنبودمعلوم نبودچه بلایی به سرم می آمد/حالاهم بخاطربچه هایم که خیلی دوستشان دارم ونمیخواهم هنوزکه کوچک هستن بی پدری رابه جرم رفتن به جنگ و بخاطراین مریضیباکلی آرزوتنهایشان بگذارم .البته که مرگ حق است امانه درسن45سالگی ازمسولین میخواهم یک لحظه خودشان راجای بنده تصورکنندوبدانندکه بچه هایشان تنهامی مانندچه حالی پیدامیکنند.فرزندفرزنداست شاه وگدانمی شناسدبرای همه دوستداشتنی هست /ودرآخرازخدامیخواهم شفایی بدهدتااین میوه های بهشتی رازودتنهایشان رهانکنم که بخدانوشتن این کلمات برایم سخت بوداماچاره ای نداشتم //خدایاازخودت میخواهم دردبنده ودیگررزمندگان راازغیب درمانشان کنی ایشاالله/رزمنده ای که بالای20سال است به متخصص های اعصاب وروان میروم بامدرک پزشکی
بخاطر ااینکه دارو ودرمان جانبازان وخانواده ی تحت تکفل انان رایگان شده است بسیار سپاس گ زاری می کنم من دیگر چیزی نم خواهمزیرا سن من بالای 65 است وارزو هایم را به باغ خاک نشان خواهم برد درود بر جانبازن وانان که در فکر ایثار گران وخانواده ی معظم شهدا می باشند والسلام
سلام نمیدانم فرق بین فرزند من رزمنده هشت سال دفاع مقدس که با اقتدار و خالصانه و نیت پاک جنگیدم و مقاومت کردم ولی خواست خدا بوده از میان آنهمه تیر وترکش با سلامت نجات یافتم با فرزند سا یرهمرزمانمان یا یک مجروح غیر رزمنده عادی داخل کشور چیست که نباید از هیچ امتیازو سهمیه ای برخوردار باشد .
فرق بعدی . آیا تیر و ترکشهای صدام بین رزمنده سرباز و غیر سرباز فرق می گذاشت .رزمنده وظیفه در آن شرایط داوطلبانه به جبهه رفته وگر نه می توانست مثل خیلیها چند سالی خود را کنار بکشد و بعد یک معافیت تهیه کند . رزمنده غیر سرباز حقوق و مزایایی هم داشته ولی سرباز رزمنده آن را نیز دریافت نکرده است . حضور در جبهه داوطلبانه و غیر داوطلبانه ندارد .امیدوارم تجدید شود هرچند که دیر است
با سلام اینجانب جانباز ۲۵ درصد هستم وبازنشسته فرهنگی سال ۱۳۸۵ هستم جرا در احکام حقوق بازنشستگی جانبازان که در سال ۱۳۸۸بازنشسته شدهاند فوق العاده ایثار لحاظ گردیدهوجانبازانی که قبل از سال ۱۳۸۸ بازنشسته شدهاند از فوق العاده ایثار محروم کردهاید تبعیض تا کی
سلام و احترام از انکه نظرات جانبازان را بگوش مسولان میرسانید سپاسگزارم اکثر قوانینی جهت ایثارگران عزیز تصویب شدهاست بگونه ای است با توجه به گذر زمان وسن جانباز دیگر زیاد حمایتی به جانباز نمی کند و در قوانین مصوب برای جانباز ۲۵ درصد به بالا تا ۴۹ درصد قوانین پیش بینی شده قابل اجرا نیستند وفرزندان این جانبازان که بجای پدرشان بتوانند لااقل از مصوباتی در تحصیل و بورسیه و واموسایر خدمات استفاده کنند توجه نشده است وما هر مصوبه ای که ملاحظه کردیم ما را بگونه ای شامل نگردید ۰????????? فقط صدایش گوش ها راکر میکند ,,,,,,,??????
در ان زمان ماها که جبهه بودیم دو تا قبله داشتیم بعضی ها برای خدا می جنگیدند و بعد از ان که جنگ تمام شد در حال حاضر مزدش را هم می گیرند ما که قبله دومی بودیم با شیطان همکار بودیم و در حال حاضر داریم چوبش را می خوریم خیر و صلاح ما رزمندگان جنگ تحمیلی در دست نماینده گان مجلس شورای اسلامی هست اگر صاحب حق هستیم به ان می رسیم واگر نشد دست ما فردای روز قیامت گردن انها
خدمت جناب اقای دکتر کامران دستجردی نماینده محترم ومحبوب کشور تقاضا داریم کف درصد جانبازی از25درصد به20 درصد کاهش بدهید درتمام فصل های قوانین جامع ایثار گری خد ا خیرت بدهد آقای دکتر شما که ولحق ولانصاف برای ایثار گران تلاش می کنی اجر شما با خدا خدمات تسریع بدید به درصد های پایین تر تا مشکل جانبازان وشهریه دانشگاه فرزندانشان حل شود این جانبازان اکثرا به سن بالای55سال رسیدند دارای مشکلات جسمی فراوان اختلاف 20 تا25 درصد 5درصد است خداوند کلیه خدمتگزاران به اسلام ومسلمین را موفق وپیروز گرداند.
سلام به مسولین محترم ایثارگران سوالم از مصولین این است ایا ایثارگری که کمتر از25درصد وبا بیش از یکسال یا دو یا بیشتر حضور داوطلبانه در جبهه ها داشته است چرا از امتیازات یک جانباز 25در صدی بر خوردار وبهره مند نباشند
حضرات تازه رسیدن به سیاست صدسال پیشه انگلیس یعنی تازه فهمیدن برا چاپیدن بین مردم خودشون تفرقه بندازن.بدبختا شما برا مردم نجیب خودتون زرنگ بازی در میارید؟آینده خوبی در انتظارتون نیست.اینا تاریخ میگه.
سلام اقای دکتر کامران شما عضو کمیسیون ایثارگران بودید مارزمندگان ازشما بارها بارها می خواستم وانتظار داشتم که به وصیت امام ودستورهای رهبر عزیز جامعه عمل می پوشاندید وارزشی به 7 سال درخط مقدم وعملیاتهای که درجنوب انجام شدد وکمر ارتش صدام را شکست ما می گذاشتید دکترجان این دور عصر ارتباطات است همه دنیا از حال هم با خبریم در کشورهای می بینیم که سربازان انها رفتن هزران کیلو متر دور تر از کشور خود با کشوری جنگیدن که هیچ گونه امکان درگیر ی با ان کشور نداشتن ومردم بی گناه ان کشور را به خاک خون کشیدن حالا بعد دهها سال به نام کهنه سر باز ازچه احترامی برخوردارند ولی متاسفانه ان قشر از رزمندگانی که بین 7تا8سال با هیچ گونه امکانتات کمر دشمن راشکسته اند هیج گونه ارزشی ندارند بیاید برای درس به اینده گان که اگر روزی دشمن خدای ناکرده به کشور ما حمله کرد مثل شیر جلو دشمن بایستند نه اینکه راهی پیدا کنند که از خط مقدم بروند بعد هم از امتیازاتی برخوردار شوند وان کسی که تما م مشکلات را به جان می خرد وجلو دشمن می استاد از هیچ گونه امتیازی برخوردار نباشد وبا یک دنیا درد گرفتاری بسوزد بسازد پس اقای کامران بیاید یک خاطره خوش دروجود ما از خود بگذارید که خیلی زود 4سال دیگر می اید با تقدیم احترام
سلام اقای دکتر کامران شما عضو کمیسیون ایثارگران بودید مارزمندگان ازشما بارها بارها می خواستم وانتظار داشتم که به وصیت امام ودستورهای رهبر عزیز جامعه عمل می پوشاندید وارزشی به 7 سال درخط مقدم وعملیاتهای که درجنوب انجام شدد وکمر ارتش صدام را شکست ما می گذاشتید دکترجان این دور عصر ارتباطات است همه دنیا از حال هم با خبریم در کشورهای می بینیم که سربازان انها رفتن هزران کیلو متر دور تر از کشور خود با کشوری جنگیدن که هیچ گونه امکان درگیر ی با ان کشور نداشتن ومردم بی گناه ان کشور را به خاک خون کشیدن حالا بعد دهها سال به نام کهنه سر باز ازچه احترامی برخوردارند ولی متاسفانه ان قشر از رزمندگانی که بین 7تا8سال با هیچ گونه امکانتات کمر دشمن راشکسته اند هیج گونه ارزشی ندارند بیاید برای درس به اینده گان که اگر روزی دشمن خدای ناکرده به کشور ما حمله کرد مثل شیر جلو دشمن بایستند نه اینکه راهی پیدا کنند که از خط مقدم بروند بعد هم از امتیازاتی برخوردار شوند وان کسی که تما م مشکلات را به جان می خرد وجلو دشمن می استاد از هیچ گونه امتیازی برخوردار نباشد وبا یک دنیا درد گرفتاری بسوزد بسازد پس اقای کامران بیاید یک خاطره خوش دروجود ما از خود بگذارید که خیلی زود 4سال دیگر می اید با تقدیم احترام
با سلام در مرحله اول باید قانون تعبیض و دوگانگی را بر دارید هر مسئولی بیاد چند قانون و تعبیض های گلان ثبت کرده است
بعرض میرساند، آقایان مسئول تادیرنشده یاازمسئولیت خودکناربرویدیامرقانون عمل کنیدتافردای قیامت گرفتارنشوید، چراکه بی توجهی وبی تدبیری ازحدودسی وپنج سال گذشته تاکنون ازشماسرزده است وهمچنان ادامه دارد..شماکه وجودانجام کاری راکه قانون صریحاً به شمااجازه داده رانداریدبرای چه ادعای ایثارگران.جانبازانوخانواده شهدارادارید.....اصلاًدربی تدبیری شماشکی نیست
با سلام خدمت شما میخواستم بدانم جانبازان 5درصد بازنشستگی دارد یا نه ممنون
اکثررزمندگان ازمرز سن 50گذشته اند اگر مشغول کار بودن در آن اداره از مزایای شغلی وایثار بهره مند شدن مابخیل نیسیم همه ایثارگران به حقوق مصوبه برسن اما انصاف بهید قطع نخاع سرباز دیروز که هیج اشتغالی نداشته وحالا در بستر افتاده را با مجروح 5درصد یارزمنده قهرمان باید یکجورنگاه کرد دولت باید تحقیقی عمل کند وگداپروری را حذف هرچند دوران آن دیرست
البته که هرکس رزمنده بودوجانبازشده چه 5 % وچه 70% فرقی ازجهت ایثارگری ندارد اما حقیقتا بایستی هم برای 5% حقوقی قائل بودهم برای 70% ولی امکانات چندبرابری برای زندگی 70% نیاز ضروری ....است دعا گوی همه ی جانبازان الخصوص بادرصدبالا که داری رنج جسمی و...هستم البته خودم 25% هستم
جانم فداي رهبرم جانباز پنج درصد



بنام خدا ..نامه یه رزمنده دردمند به مسیولین محترم..باتوجه باینکه درشرایط واوضاع کنونی جهانی ومنطقه که دشمنان اسلام ومیهن اسلامی سعی درایجادهرج ومرج ونابسامانی درداخل راداشته که بحمدخداتاکنون باارشاد وسکانداری مقام معظم رهبری تحقق نیافته واینکه همواره این دشمنان دست ازتلاش برنداشته وتنهاراه مقابله وجودوحدت وهمدلی میان اقشارمختلف جامعه بکمک رسانه های ملی درجهت رسیدن به یک تلفیق منطقی است بدون شک یکی ازراهکارهاحمایتهای لازم ازرزمندگان 8سال دفاع مقدس بوده که حداقل( آسیبهای ناشی ازجنگ مشکلات روحی روانی) این قشربوده که متاسفانه تاکنون مورد بی مهری تمام قرارگرفته واز کمترین حق وحقوق قانونی بی بهره ..که البته دیرهنگام اخیرا لوایحی درخدماترسانی مصوب ولی تاکنون قابلیت اجرایی نداشته است صراحتا بگویم آیا شایسته است فرزند یک رزمنده ازتسهیلات دانشگاهی بمانند فرزند یک هییت علمی یاامثالهم بی بهره باشدآیا شایسته است یه رزمنده بخاطر یه جابجایی دانشگاهی برای فرزندش که حکم پرستاری را هم از پدرش درخانه داشته درپیچ وخم مشگلات وبهانه تراشیها گرفتارباشد..آیارزمنده بی ادعایی که30سال دنبال احرازجانبازی نرفته(طی مستندات)نبایدازکمترین حق وحقوق قانونی برخوردار بشه؟؟پس مشگل کجاست وازکجا میلنگد؟آنوقت چطور باید انتظار داشته باشیم کهعده کثیری از آنان دردام تشکلها وجناحهای مختلف که معلوم نیست چه اهدافی رادنبال کرده وبدنبال روزنه های نفوذ بوده و باشعار دفاع ازرزمندگان فعالیت مینمایند نیافتند تا کی بایدپنبه درگوشمان کرده خودرا به کوچه علی چپ بزنیم ؟منظورم مسیولین مربوطه است چراهمیشه دوست داریم نوشداروی پس ازمرگ سهراب تجویز کرده ازخواب وخیال بیدارنشویم وبهانه دست دشمنان بدهیم؟آیا همین رسانه های بیگانه باصطلاح (دایه مهربانترازمادر)بدنبال گوش جان سپردن به ندای امثال بنده وبهره برداری ازموضوعات اینچنینی نیستند؟چراباید یک گفتمان ساده خانوادگی با یه خورده لطف وهمت تبدیل به مطلبی برای سوئ استفاده دشمنان گردد؟وآیا تنهاراه مقابله با هجمه وسیع آنان ایجاد یک تعامل وتفاهم وهمکاری سازنده میان موسسات.. دانشگاهها وارگانهای مختلف درجهت احقاق بخشی ازحقوق این قشر آسیب پذیر نیست؟بامیدآنروز..چشمهای انتظار....علیرضا صفرعلیپورتبریز
تسهیلات انتقال برای فرزند رزمنده دردانشگاه یکی ازخدماتی است که بهتراست
سلام پدرشهید سهم کنکور دولتی ارشد ودکتراندارد..وعودت به کار بعد بازنشستگی اموزش پرورش هم ندارد.لطفارسیدگی فرمایید.
سلام گله مندم از مسیولین و مجلس و نمایندگان نا اگاه و بی فکر که وقتی مصوباتی در خصوص جانباز طرح میشود بین جانباز ۲۰ درصد و فرزند جانباز ۲۵ درصد فرق میگذارد فرزند جانباز ۲۵ از هزینه دانشگاه معاف ولی شخص جانباز ۲۰درصد معاف نیست .مجلس عزیز چرا چرا و چرا و شورای نگهبان شما که دم از عدالت میزنید چرا .مراجع تقلید نظر دهید فتوا دهید و چرا فرق میگذارند ما ۲۰ درصد جانبازی و ۶و ۲۴ ماه بسیجی داریم فرزند جانباز ۲۵ مثل ما زجر نکشیده ترکش تو سرش نخورده شیمیایی نشده ما ها همان جانبازان ۲۵ به بالا هستیم به خاطر نبود بودجه ۲۰ درصد شدیم خدا را در نظر بگیرید به خدا قسم در اخرت یقه شما را خواهیم گرفت اقای شهیدی عزیز کاری برای جانبازان انجام نداده و حق انها را ضایع کرده به خدا قسم اگر نمی‌توانی کنار بکش ما ایمان شما را قبول داریم و منکر نیستیم شما توان خدمت ندارید من عاشق رهبرم به خاطر رهبرم سکوت کردم و ساکت میمانم و میدانم بودجه نیست ولی بیندیشید و کارشناسانه تصمیم بگیرید لا اقل فرزند جانباز ۲۵ و جانباز زیر ۲۵ را با یک چشم نگاه کنید .خدا خیرتان دهد .جان نثار رهبر رضا هوشیار
آقایان عریز و گرامی
چرا لایحه خدمات رسانی به ایثارگران این همه سال طول کشیده و هنوز خروجی این لایحه مشخص و تصویب نشده است شما ها که ادعا دارید می خواهید جهان را مدیریت بکنید .شما هایی که نمیدانم به چه دلیلی بعد از گذشت 10 سال نمی توانید یک لایحه چند خطی را به سرانجام برسایند می خواهید دنیا را مدیریت کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زیرا جانبازان عمر حضرت نوح (ع) ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا زرمندگان بزرگوار دوران دفاع مقدس را باید مانندیک کالا درجه بندی کرد وروی آنها قیمتهای متفاوت گذاشت پس آن گذشت و فداکاری وایثار واخلاص در این جدا سازی کجا قرار گرفته است وبا چه معیاری مقایسه می شود من خود دلاور مردانی را دیدم که چندین مرحله عملیاتهایی را شرکت کرده وبه حق نقش تاثیر گذاری را در پیروزی داشته اند ولی جانباز نشدندوعزیزانی را هم دیدم که هنوز پا به خط مقدم نرسیده به درجه بالای جانبازی رسیدندآیا باید رزمندگان وجانبازان با درجه زیر 25% به فراموشی سپرده شوند درحالی که میلیاردها دلار این کشور هر روز به غارت وچپاول می رود ؟ برادر من کمی تامل وتفکر باید کرد
سلام وقت بخير ما رزمندگان كه سعادت خوردن تركش نداشتيم ولي همسنگر وهمراه ويا بيشتر از چندين تير وتركش مشكلات روحي ورواني ناشي از جنگ داريم چرا از مزاياي جانبازان برخوردار نيستيم .كسي كه يك جوان 16 ساله در زمان جنگ رفيقش در كنارش در حين عمليات بر اثر برخورد مستقيم خمپاره دشمن تكه تكه شده ويا تير وتركش خورده وهمه اين صحنه ها را بدون كوچكترين حمايت رواني پشت سر گذاشته ولي سعادت يك تير ويا خوردن تركش نداشته چرا نبايد مزاياي داشته باشد اگر حقي است پس به رزمنگان دفاع مقدس بايد تعلق بگيرد جهت استحضار مسئولين محترم لطفا پيگيري نماييد
باسلام بنده یونس داور هستم از تبریز با توجه سالهاست در خدمت بنیاد شهید بودم ده سال پیش از کار افتاده کلی شده ام ولی متا سفا نه از آن تاریخ از حق وحقوقم محروم هستم همکاران شاغل در بنیاد که همشرایط من بوده اند دهسال است ازحق وحقوق برخوردار هشتند آیا این تبعیض نیست هم طراز وهم شرایط من سا لهاست از حقوقشان گرفته باشد ودر خانواده ام مشکل ایجاد کرده می گویند چرا یکی از همسایه که هم شرایط ماست ماهیانه وعیدی می گریند ما محروم باشیم که این عوامل دست هم داده وما در کشور خود غریبه می دانیم بخدا دیگر مشکل مالی خفه ام کرده از طرف دیگر اجاره نشین هستم ودو فرزند دارم ویک برادر معلول جسمی وذهنی ویکاز واز همه بدتر دخترم چهار سال است نامزد کرده توان مالی اجازه نمی دهد جهیزیه تهیه کنم ضمنا به تمام مسئولین استانی ومر کز تا کنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته شما را به خدای که می پرستیداین انصاف است
سلام بنده شامل این بند معافی میشم کی اجرا میشه
از تمام ایثارگران دوران جنک تحمیلی تشکر می کنم . از عزیزان دلسوز مجلسی هم که برای رزمندگان آن دورا ن تلاش می کنند .تشکر فراوان دارم .تلاش نمایید برای ایثارگران کمنام . اینها، دلیران وسرفرازان ایران اسلامی هستنند. رزمنده هشت سال جنک تحمیلی ،؛ماندن سر کار ایثار گران را بر ندارید اگر می توانند بگذارید کار کنند .
باسلام واقعابایدازعملکردبنیادشهیدطی این چند سال تقدیروتشکرکردکه خانواده شهدااینقدرخودشون کوچیک میکنند تاشایددل اقایان به رحم بیادبلکه کاری بکنندباهزارمنت ،بنده چندساله میخوام رئیس کل بنیاد شهیدببینم امکانش نیست بعدتواینترنت خوندم برای دیدن رئیس جمهورامریکاصبح تاظهربیشترمعطل نمیشی اونهادروغگووکافرند ومامسلمان
واقعا راست گفتن مرغ همسايه غازه. آخه برادر عزيز شنونده بايد عاقل باشه مگه ميشه يه كشور حدود٣٠٠ ميليوني با ٤٠ إيالت كه هركدومشون يه كشور بزرگند اينجوري كه شما ميگيد باشه اصلا سالي يه بار رؤساي ايالتش ميتونن دوساعت باهاش بشينن گوشه اي از مشكلاتشونو بگن تاز اگه طرف بيكار باشه و هيچكدام ديگه اي نداشته باشه. همين لكرارة ميكنيد كه اينقدر اذيت ميشيد وبه سري افراد دهن بينم هوايي ميشن
ﺑﺎﺳﻼﻡ ﻭﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ ﮔﻨﺎﻩ ﻣﺎ ﺳﺮﺑﺎﺯﺍﻥ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﮐﻪ 24 ﻣﺎﻩ ﺗﻮ ﯼ ﺟﺒﻬﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻗﺴﻢ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺳﺎﻟﻢ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﭼﯿﺴﺖ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﺭﺍ ﮐﯽ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺑﺎ ﻭﭼﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺎﺭﺕ ﺍﯾﺜﺎﺭ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺴﻬﯿﻼﺕ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﺸﻤﯽ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ
اینجانب فرزند جانبازم تا همین حالا هم هیچگونه امتیازی برای جانبازان زیر 25 درصد فراهم نشده و حتی برای کنکور نیز در سنجش مورد قبول نیست و متاسفانه هیچ تعهدی نسبت به جانبازان و خانواده جانبازان زیر 25 درصد وجود نداشته و نخواهد داشت.
باسلام چرا جانبازان 5% نمی توانند از سنوات ارفاقی بازنشستگی بهره مند شوند
سلام درخصوص کسانی که در منطقه ونطقه حنگی شاغل بودن آیا بعنوان سنوات جبهه جساب میشود
اگر مدت اشتغال درمناظق جنگی بعنوان حضور در جبهه بحساب آید در حقوق بازنشستگی تاثیری دارد اگر دارد به چه صورتی میباشد
با سلام بنده محمدحسن اسمعیلی شمس آباد جانباز25درصد اعصاب و روان هستم ودارای فرزند دوقلوی پسر هستم که یکی را به خاطر درصد جانبازی معاف نموده ام ودیگری را میخواستم باجبهه ای ام معاف کنم که میگویند باید30ماه جبهه داشته باشی در حالی که با داشتن23.5ماه جبهه گفتند نمی توانی آن را معاف کنی.حالا تو رو به خدا قشم میدهم مرا از این تبعیض وعذاب وجدان نجات دهید.خواهش میکنم پیگری کنید تا فقط درد مجروحیت را داشته باشم.از جناب آقای تابش نماینده ی عزیز و محترم اردکان خواهش می کنم که به درد جانبازان و ایثارگران بیشتر توجه کنند.باتشکر.
بعضا از فیلمهای که در سیما پخش مکنند باز ماندگان جنگشان بعنوان قهرمان ملی یاد کرده و فرهنگ سازی میکنند ولی در کشور ما طوری برخور د میکنند که انگار ما گدای ملی هستیم و فقط در هفته دفاع مقدس یاد کرده و انهم باتبعیضض
باکمال احترامی که به نمایندگان محترم مجلس ومسئولین زحمتکش قائلم درعجبم که تابحال خدماترسانی به رزمندگان مسکوت مانده وهیچ سازمان یا نهاد متولی بصورت جدی درمطالبات حقوق حقه این قشر بدرستی وبا جدیت عمل نمیکند واگر مصوبه هایی هم دراین زمینه انجام پذیرد با اضافه کردن کلمه معسر نه تنها درجهت عزتمندی آنان قدمی برنمیدارد بلکه موجب تحقیر این قشر آسیب پذیر که حداقل آسیبهای وارده از جنگ ناملایمات واختلالهای روحی روانی است میگردد.براستی امکان ثبت نام فرزندان رزمندگان درسامانه نقل وانتقال دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاههای سراسری چقدر برای برای دولت .سازمان یا نهادها...هزینه برمیدارد؟؟آیا دریک بررسی سطحی مصوبه های اخیر را یادآوری وتکرار همان مصوبه های قبلی نمیتوان یافت که درآنها هیچ منزلت وعزتمندی برای رزمندگان شامل نمیشود؟؟وآیا امکان ثبت نام دراین سامانه برای فرزنانشان (نه خودشان که سن وسالی ازشان گذشته)حداقل حقوق حقه آنها نمیتواند باشد؟؟واگر این هم میسر نباشدباید فاتحه خدمترسانی را خواند...
همش دروغه
در خصوص ایثارگران بنده هم برادر شهیدم و هم جانبازم و مت یکسال سابقه حضور در جبهه دارم کارمند هستم با سابقه 23 سال نیروی رسمی و بنده تنها فرزند خانواده هستم مادرم مریضی است و نامه بنیاد شهید گواه بر این ادعا است قصد انتقا ل از ملارد به تهران دارم می گویند خلاف است است ولی دیگران می روند خلاف نیست جرم ما ایثار گری است چکار کنم ا مادری پیری بکشمش
سلام واقعا جای تاسف داره که جانبازان 5 درصد تا 45 درصد یکی شدن فقط بلدید شعار بدید به فکر استخدامی فرزندان جانباز 25 به بالا باشید
سلام درود برکسانی که به فکرایثارگران هستند اگر مقدوره واقعا این درصدهای جانبازی را نادیده بگیرید وبه فکرتمام جانبازان ورزمندگان هم باشیددرست خیلی ها زیر 25درصدهستند ولی باوربفرمایید حتی دردرصد دادن زمان وشهرهای متفاوت سبب گردیده به بعضی درصد کمتری بدهند بنده خودم هنگام مجروحیت ازبیمارستان فرارکردم وسال 90برای تعیین درصدرفتم این درحالی است که اگرهمان زمان مجروحیت می رفتم درصدبیشتری می گرفتم باورکنید دهها مشکل جسمی دیگر نیز داریم که جمع شده لکن چه میشه گفت ممنون بفکرزیر25 درصدهم عملی باشیدنه شعار ممنون ازآقای دستجردی بزرگوار

با سلام و عرض ادب. اینجانب سرباز رزمند دوران دفاع مقدس هستم که دو سال خدمتم را در مناطق جنگی در جبهه گذرانده ام فقط خدا می داند که چه درد و رنجها ی را در روزهای سخت و شبهای سرد وتار سپری کرده ایم چه فشارهای روحی و روانی را تحمل کرده و زیر رگبارهای تیر و ترکش موجهای انفجار بر ما چه گذشته است .با این حال چرا برای ما هیچ امتیازی قائل نشدند چرا فرزندان ما به جرم اینکه ما آن وقت سرباز بودیم نباید هیچ امتیازو سهمیه ای نه برای کنکور ونه برای استخدامی داشته باشند . محیط جبهه سرباز و غیر سرباز نمی شناخت . ما در آن شرایط سخت با میل و رغبت خود و احساس مسئولیت به دفاع از دین و میهن رفته ایم پس استدعا داریم که ما سربازان (فرزندان جبهه )را نیز همانند سایر همرزمانمان رزمنده ایثارگر بحساب آورند و این الفاظ داوطلبانه و غیر داوطلبانه و سرباز و غیر سرباز را برای امر مبارک جبهه تجمیع فرمایند تا حداقل فرزندانمان از این حق محروم نباشند
با عرض سلام به پیشوای مقتدا و امام آزادگان جهان امام خامنه ای جانشین راستین خمینی کبیر(ره) قبلا در مورد جبهه از سن شاننزده سالگی تا شاننزده سالگی مصادف با پایان جنگ نوشتم و به قول جناب شهیدی در جوابم فرمودند اینها ظاهرا کمسیون میگیرند و پرونده شما اصلا بررسی نشده سخنم اینجاست ما خون دادیم این افراد... ی که در پست های مهم کار میکنند میخواهند متولیان امور رزمندگان و ایثارگران را نزد بچه های امام خمینی و خامنه ای در انظار عمومی بی لیاقت بی تعهد و زشت نمایند بقران در هر لباسی میشناسم اینها کاری انجام داده اند که خیلی از مردم عوام امام خامنه ای و سرداران سالم و غیور سپاه را نزد مردم بسیار بسیار قدرت طلب و دیکتاتور قلمداده اند و بسیار از علمای قم متاسفانه در انظار مردم خوب جلوه ای و وجهیه ای ندارند چرا چون پشت امام را یا با ندانم کاریهای فرزندانشان و سر پوش گذاشتند بر کار آنها مردم را به نظام صدرصد به گوش مقتدایمان برسانید در تاریخ فرزند نوح همسران پیامبران هود و صالح گویای برخی علمای قم میباشند تو را خدا نه جانبازی نه اعصاب و روان میدهند ولی در پیشگاه امام خمبنی و امام خامنه ای و شهدای انقلاب و کربلا بسیار روسیاه خواهید شد
با سلام به روح کبیر امام خمینی کبیر و سلام بر مقتدا و امید ما دردمندان امام خامنه ای من هم جانباز شیمیایی هستم و هم اعصاب وروان به روح امام حسین بخاطر ضایعات جنگ بیشتر شبها از شدت سردرد سرم را تا مدتی وارد قالب یخ قابلمه میکنم ای دولت ای وزیران آبدیت در کار است هر چند قدر کور کرتان کرده و عامای قم اجازه نفی فی سبیل-فتوا-جهاد را ندارند فکر کنید امام خمینی چرا فرمود من چه در میان شما باشم و چه نباشم نگذارید مملکت دست نااهلان و نا محرمان بیافتد تو را روح زهرا(س) فکر کنید آخر خاکید چرا با نفوذی که با حربه های شیطانی مردم عوام و برخی به اصطلاح روشنفکران را به سمت خود میکشانید و دل امام خامنه ای را خون میکنید مگه آمریکا و غده سر طانی به شما فرصت حکمرانی میدهند بیایید آزاده باشید به حرمت حفظ ناموستان خون شهدایی که ارزش یه قطرش را ندارید دست از این دوگانگیو نفاق چی حاصلتان میشود چرا کاری کردید که اکثر مردم با ترفندهای شما فکر کنند کشورهای اسعمار گر و کودک کش دلشان به حال ما میسوزه فقط این را میگویم (ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست|عرض خود میبرید و زحمت ما میدارید)من حاضرم صدها بار جانم را در راه انقلاب و اهداف امام خامنه ای بدهم شما فعلا قوه مجریه دستتان است و هر کار ناشایستی در دولت شما و کسانی که از آنها دستور میگیرید شده است من در جبهه سعادت شهادت را نداشتم و از شما به اندازه دانه ارزنی ترسی ندارم میتوانید شکنجه یا تیر باران کنید فقط مردم را اینقدر نسوزانید که پول نون یا شیر خشک نداشته باشند و بانکها خون شهدا و ایثارگران را به هزار کلک به معاندان نظام دهند در هر لباسی که باشند مردم ما باید گول این شیطان صفتان را نخورند و جانشان را در راه امام خامنه ای نثار کنند مردم خوب ایران ابدیت در کار است پاسخگوی شهدای بزرگ هسته ای و جنگ مانند شهیدان باقری وزوایی بقایی همت زین الدین متوسلیان اسد قلی اسدی هاشم اعتمادی صیادشیرازی برادران باکری سه برادران ذولانوار و کشاورز محمدعلی برزگر فهمیدها علیرضا محمودی دکتر چمران جهان آرا کلاهدوز فکوری دستغیب مطهری رجایی بهشتی نواب صفوی آیت الله کاشانی علم المهدی .....
با سلام خدمت مقتدا و پیشوای مسلمانان آزاده جهان امام خامنه ای بنده سوخته و بدتر از آن کسانی که در لباسهای مقدس شیطان صفتند افسوس که شهیید نشدم تا این همه ظلم و راست جلوه دادن کارهای زشتشان که بر اریکه قدرت خواه در مجلس خواه در دولت تکیه ززدهان و دل امام خامنه ای و روح شهیدان و رزمندگانن و ایثارگران را آآزار میدهند مثلا نماینده ککه چهار میلیارد خرج میکند تا نماینده منتخب مردم شود آخر چرا همین شخص بعد از ورود به مجلس حداقل بیست ملیارد در یک دوره به هر نحوی که بلده به کسانی که برا منافع خودشان به مجلس رفته و قول داده منافع آنها را با گرفتن امتیزهاای دروغی فقط جبران دوستاان خود کند چنین شخصی صدرصد بیسواد است حتی اگر مدر دکترای که به همین شیوه بدست آورده به نظر شما این نماینده به ظاهر محترم میتواند مشکلات حوذه انتخابیه خود را تامین کند من چنین اشخاصی را دیده و میشناسم که با زیر چشمی نگاه دست کناری خود میکنند و هنگام رای گیری بدون حلاجی موضوع دست خود را بدون آگاهی رای میدهد امام خامننه ای و شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته ای و شهدای تئوریسم و شهدای هسته ای خجالت بار و شرمنده ایم به امید ظهور آقا امام زمان(عج)
نظر سوم بنده ثبت شد
سلام از مسسولین محم میخواهند با حفظ ارزشها ی دفاع مقدس و سر کار نگذاشتن رزمندگان دشمنان داخلی و خارجی با توجه بر جوی که دشمنان از نظر اقتصادی و سیاسی در افکار برخی انسانهای کوتاه فکر بوجود آورده اند آب به آسیاب دشمن نریزند دنیا مقهور شجاعت و نهراسیدنونا ایران زمین گردیده است تو را امام زمان نگذارید دشمنان اسلام خوشحال شوند و کودک کشی باب شو ومردم تمام دنیا میدانند اگر شیطان بزرگ از رشادتهای جوانهای ایرانی نمیترسید تا به حال هیچ فرصتی نداده بود میداند اگر امام زمانه امام خامنه ای شاره کنن تمام جوانان مسلمان جهان بدون ذرهای هراس ااز کشته شدن وارد صحنه بدون ذره ای تردید خواهند شد
سلام به امام خامنه ای و روح شهدا و امام شهدا ممنون از اینکه بدون واهمه نظراتم که مانند جذام و خوره مرا میخورد پخش کردید آقای دستجردی عزیز ای کاش نماینده ما هم مثل شما بود دوست دارم راهم دهند به مجلس واجازه دهند ازتریبون مجلس بصورت علنی و رسمی درد دل رزمندگان و جانبازان را برای تصمیم گیران و متولیان دولت و مجلس با صدای رسا بدون تپق بیان کنم بعدش اگر هم بمیرم آسوده و پیش امام و شهدا و خدا و پیغمبر رو سفید صدرصد خواهم بود از رییس مجلس و نمایندگان مجلس آنهایی که پیرو خط امام راحل و امام خامنه ای و جز ولایتمداران راستین هستند تقاضا دارم این اجازه را به قیمت جانم اجازه دهند به شرف زهرا قسم و روح مادرم که بخاطر خبرهایی که در زمان جنگ از طرف من و 4 برادر دیگرم میاوردند و محیط روستا کوچکه آنقدر خبر شهادت و مارشال حمله شنیید که در سن 54 سالگی سکته مغزی و بنظر بنده شهید شد حاضرم این کار را انجام بدم من تمام گفته هایم را از دریای سخن چند قطره نوشتم و دستتان درد نکنه و چاپ و انتشار دادید یا یک نماینده به تمام معنا آزاده حرف دل ما را به گوش رزمندگان یا همان ایثارگران برسانند دکتر دستجردی تو را جان و خون امام حسین(ع) از طرف بنده پیش محمد کوثری فرمانده قبل لشکر محمد رسول الله برید کسی که از خانواده 12 نفری 5جوان و نوجوان 13 ساله در جبهه های مختلف میجنگند و بنده که از 13 سالگی تا 16 سالگی و پایان جنگ ودر 160 کیلومتر خاک کردستان عراق در بیت المقدس3 و همرزم سردار محمودابادییا همان حاج استوار جنگ شانه به شانه و عملیاتی که با فرماندهی ایشان میخواستیم با لباس کردی از میان کردهای عراقی از پشت و با عبور از شهر سلیمانیه عراق با لباس کردی از پشت حمله کنیم و از طرف گوهجار و توپخانه عقبه بچه های سپاه و ارتش و بسیج عملیات کنیم و 4 روز مسیر را باید طی کنیم تا سرآغاز عملیات شویم که متاسفانه و متاسفانه توسط ستون پنجم لو رفت و سردار محمودابادی که الان کنار امام خامنه ای خدمت میکنند فرمودند اگر این عملیات لو نمیرفت حداقلش این بود که گردان قمر آباده و گردان حمزه و گردانهای دیگر که شاید با ما بودند کمترین رزمنده اگر شهید نمیشد حداقل تیر نخورده نداشتیم و در جنوب در کربلای 4 و 5 در فاصله دقیق یادم نیست بین 9 الی 15 روز تا کربلای 5 طول نکشید آیا شخصی مثل من در شلمچه دو عملیات کربلای 4 و 5 در گردانهای عملیاتی خط شکن وصف مقدم بودم وتا فاو طلاییه گرفته تا شلمچه و کردستان در مدت 16 ماه و شاهد تکه تکه شدن بچهه ها بودم و همرزم بزرگانی که از برادر بیشتر خاطر مرا میخواست سردار شهید هاشم اعتمادی و داشتن پرونده شیمیایی و اعصاب و روان و بستری چندین بار در درمانگه های صحرایی زیر آتش هوا و زمین بستری بودم من سالم مانده ام و یک درصد جانبازی ندارم اگر چنین نظریاتی داده میشود به اطلاع امام خامنه ای هم برسانید آقای کامران دستجردی زبان گویای ایثارگران هر چند میدانم دولت نمیگذارد سخنان شما به مرحله اجرا برسد اما شما را یک دلسوخته بی مادر و ایثارگر و فرزند روح الله بنده حقییر مشغول ذمه کرده ام اجرتان با سقای کربلا (ع) در روز حضور امام زمان و روز محشر زنده باشید
سلام عرض ادب به ریس بنیاد جنبازان استانه اشرفیه بنده ده درصد جانبازی وسی ماه منطقه جنگی دارم بنده یه واو نوشتم وثبت نام گردم ولی تاکنون جوابی دریافت نگردم حتی چند بار مراجعه گردم اما هیچ جوابی نگرفتم کارمند های اونجاخیلی جواب سربلا به ادم میدن چون بنده جانباز ده درصد هستم ایا بخاطر همان است جانباز -جانباز هست چی ده درصد چی 50درصد ازشما خواهش میکنم این موضوع راپیگیری کنید متشگرم
سلام خسته نباشید من یه سوال خدمت شما داشتم ....برادران شهداکه کارمندان دولت هستن هیچ امتیازی درباره اینکه سابقه کاری برای آنها حساب شود هست یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا پاسخ گو باشید......ممنون از زحمات شما
سلام بنده به عنوان یک جانباز 60 درصد حالم ازاین همه مصورات مجلس ودولت در طی این همه سال که همه دروغ بوده اند به هم می خ رد
سللام به پیشگاه امام مظلومان و آرادگان جهان امام خامنه ای ما رزمندگان و جانبازان جانمان را فدای رهبر و ولایت میکنیم اما احزاب سیاسی با نام چپ و راست با عوض شدن رییس جمهور و نمایندگان مجلس مردم زجر دیده و ولایتمدار ایران و جانبازان را وارد وارد وادی سیاست بافی و سرمان را گرم و دل اماممان خامنه ای را خون کرده اند اما بی خبر از امدادهای غیبی چه در جنگ که اکثرا در کشورهای اروپایی و غیره از ترس پنهان بودند و امدادهای غیبی که به زهرا قسم هنوز به من و همه رزمندگان و جانبازان الهام میشود و تنها دروغ و دروغ راه ترقی خود قرار داده اند جز عده ای ولایتمدار و این ها که من نظر لیبرال چپ گرا رویشان دارم دعایشان میکنم به ذات مقدس حق از تمام وجود ایمان آورند که خدای ناکرده اگر برای کشورهای دشمن اسلام کار میکنند به زهرای اطهر قسم سردمداران همین کشورها به افرادی با این نگرش که نوک پیکان خود را به سوی مردم خودشان گرفته اند هر چند در ظاهر تشویق و مقام و ثروت میدهند اما از اعماق وجود با توجه به قسمم که ذکر شد مورد تف و لعنت دولتمردان دشمنان قرار میگیرند که به سمت برادر خود خیانت میکنند این ادعا واقعیت فطری انسان است تفکر کنید و گول مردم نزنید و دل امام عشقمان را با ظاهر سازی خون نکنید باور داشته باشید ابدیت منتظر ماست
سلام به امامم جانم فدات امام مظلومم امام خامنه ای 4 سوال مطرح میکنم و جوابش را میخواهم البته از دولت مردان و مجلسیان به این طریق که سردار محمودابادی یا سردار جعفری یا سردار صفوی به رییس مجلس و رییس جمهور ضمن آگاه سازی سوال را برایشان مطرح کنند و فی البداهه از نمایندگان و وزرا همزمان بپرسندسوال( 1-اولین سرلشکر ایران در سپاه به چه کسی اعطا شد و سرنوشت وی اگر زنده یا شهید یا فوت شده را فورا بیان کنند سوال 2-منظور امام که راه قدس از کربلا میگذرد دارای چه مفهومی در بر داشت و تصمیم امام خمینی با اجرا یا عدم اجرای آن چه سرنوشتی برای سران سپاه و دستورات امام خمینی رخ داد سوال 3-حصر آبادان یعنی چه و در چه سالی و توسط دستور کدام شخصیت و سرنوشت حصر چه شدسوال4-اولین گردانی که در زمان بنی صدر خاء-ن بعد از شکست پیاپی ارتش تو سط غلامحسین افشردی (حسن باقری) تشکیل از مجموعه سپاه در کدام منطقه و فرمانده این گردان کدام شخصیت سپاهی است و پس پیروزی کامل بر بعث تو سط بنی صدر خائن سرنوشت این نوجوانان و جوانان سپاهی و بسیجی و نرسیدن مهمات و نیرو چه سرنوشت و امداد غیبی که برای این عزیزان چه شهید یا زنده برگشتن رخ داد.......... ممنونم که چند سوالم مسولانی که عوام فریبی میکنند محک بخورند
باسلام واحترام مجلس نهم این همه شعار دادندنمایندهای ایثارگران میخواستند عدالت را بین ایثارگران پیاده کنند درمورد جانبازان ارتش و سپاه ون م که دولت های قبل تا الان حق وحوقوق این جانبازان وایثارگران را ندادند در این مملکت یک بام وچند هوا برای ایثارگران جنگ کار درستی و مکمه پسندی نبوده و نیست جانباز 98درصد شیمیای ن م چرا در بنیاد حانبازی انرا احراز نمیکنند چرا بعد از 35سال چه مجلس و چه دولتمردان این مشکل را با یک قانون درست نمیکنند تا ایثارگران ن م بحق خودشان برسند و دعا به جان کسانی که برای این مردم بدرستی قدم برمیدارند دعا کنند و مردم را بیشتر به نظام جلب کنند نه برعکس بخدا جای تاسف دارد برای مدیران ارشد نظام بعداز چندین سال مشکل ایثارگران را حل نکردهاند بعد دم از شهیدان وایثارگران در اول هر جلسه میباشد فقط شعار است بس مردم هوشیاتر از مدیران میباشند
نمایندگان محترم مجلس توجه داشته باشند که بیست و هشت سال از پایان جنگ می گذرد،قوانینی که مدت حضور در جبهه و یا درصد جانبازی را لحاظ می کردند باید تغییر کنند. مقوله معافیت فرزندان جانبازان زیر 25درصد و یا پایین آوردن مدت حضور در جبهه برای معافیت فرزندان آنها ،حداقل تا یک سال از خواسته های به حق جامعه ایثارگری کشور است
با سلام و عرض ادب کلیه جانبازان و ایثار گران و درود و رحمت الهی به روح شهدا لطفا این تبعیض و خط کشی که بین ایثار گران و جانبازان زیر بیست و پنج درصد و بقیه عزیزان را بر دارید چرا ظلم چرا تبعیض همه برای هدف مقدس رفتند با تشکر

حکایت امروزمارزمندگان ازیادهارفته////



گفته بودی مرد تنهای شبی ، تنها شدی؟

در وطن بودی ولی تنها چرا معنا شدی؟

ای حبیب آسوده خاطر باش بعداز مردنت

مرد تنها نیستی ، در قلب ماها جا شدی!!

چونکه اینجازنده هارا زنده برگورش کنند

مرده ها را می پرستند و تو هم والا شدی

روزگاری درد غربت ، روزگاری در وطن

درد دوری را کشیدی،در وطن حاشا شدی

آنقدر نامهربانی دیدی از اطراف خود

در بیابان ماندی اما مثل یک دریا شدی

نام زیبای تو را در قلب خود حک می کنم

آنقدر زیبا تو خواندی فاتح دلها شدی

ای حبیب ای صوت زیبایت طنین قلبها

مرد تنهای شب امشب رفتی و تنها شدی//رزمنده ای که همچنان درگیرناراحتی اعصاب وروان امادریغ ازیک دفترچه بیمه درمانی ازطرف دولتمردان .........
چرادراین لایحه هم رزمندگان سرشان بدون کلاه ماندوکلاه بزرگی هم بسرشان شد؟دلیل این همه ظلم آشکاروتبعیض فقط به رزمندگان دردمندچیست؟چرایک مسول نمی ایدشفاف سازی کندکه چرافقط رزمندگان بایدموردبی مهری مسولین آنهم28سال قرارگرفته اند.خواهشن یک مسول جوابی به اینهمه کامتنت که همه گویای یک دردواحدهستندبدهد////رزمنده دردمندهمچنان شرمنده زن وبچه اش تاکی بازباانتشاراین لایحه چندسالی ایثارگران بخصوص رزمندگان راگمراه خواهندکردمیگی نه ببین وبرگردلایحه های قبلی که تصویب شده راببین کدام تارخ بوده/خدامیداندوبببببسسسسسسسسسسسسسس
با سلام جانباز ۲۵ درصد حالت اشتغال بنیاد شهید هستم در سال ۱۳۸۰ همراه با همکاران جانباز در بنیاد شهید در کمسیون حالت اشتغال کارافتاده و حالت اشتغال شدیم تمام همکاران همشرایط سالهاست از مزایای حق و حقوق جانبازی برخوردار هستند متاسفانه ۱۴ سال است از تمام مزایای حق و حقوق جانبازی محروم هستم بنده از مسئولین و دولتمردان این سئوال دارم چرا در خود بنیاد شهید قانون حالت اشتغال به همه جانبازان همشرایط یکسان نیست بنده از بنیاد شهید تعجب میکنم بجای اینکه منافع ما و حامی ما جانبازان باشدچرا نباید حق حقوق مسلم ماست پرداخت نشود ۱۴ سال است چشم انتظار این هستم که ما هم مثل همکاران جانباز همشرایط به حق و حقوقم برسم که بنده هم بتوانم کمی از مشگلات مالی نجات پیدا کنم اجاره نشین هستم دوتا فرزند و یک برادر معلول ذهنی دارم الان دستمو به کی دراز کنم چرا کسی نیست به یک جانباز بخاطر حق و حقوقش کمک کنند بخاطر رضای پروردگار به خاطر عدالت حق علی که حق عدالت حق مسلم من است کمکم کنید تا به حقم برسم
سلام درود خداوند بر کسانی باد که صادقانه درراه خدا قدم برمیدارند اقای لاریجانی شما جرا چشم بسته ازحق وحقوق ایثارگران میگزری جرا در روز رای گیری طرح دوفوریتی الحاق ماده 3و5 برگشت داده شده از شورای نگهبان کلید رایشماری قطع شد ایا واقعا برق کلید های رای شماری مشکل داشت یا عمدی رای گیری انجام نشد در این مدت جند بار اتفاق می افتد ایا راه دیگری نداشت که شما ان را به تاریخ سپردی مگر همه نمایندگان قیام نکردند سازی که زمان پیری یاد بگیری باید توی قبر انرا بزنید شما چرا همه نقد ما را به نسیه تبدیل کردی مگرما چقدر غمر میکنیم که امتیازات ما را به برنامه ششم سپردی خداوند همه افرادی که خلاف هدف رهبر معظم انقلاب حرکت میکنند به راه راست هدایت کند کدام الحاق بغد از قانون جامع اجرا کردی فقط وقت میگذرانی وخوراک برای روزنامها درست میکنید که هیچ گونه خروجی تا الان برای ایثارگران نداشته است از خدا بترسید کا ر راه از روی اخلاص انجامدهید
با تشکر از همه ی دلسوزان نظام . مگر رفتن به جبهه یک روز ودو روز و یا چند سال دارد که وام مسکن را فقط برای کسانی که بیشتر از شش ماه به جبهه رفتند در نظر گرفتید کسانیکه در آن زمان مثلا سه ماه بصورت داوطلب در جبهه ها بوده اند نباید وام مسکن بگیرند؟

این ماده 38 که در خراسان رضوی جانبازان پرونده تشکیل دادند و بعد گفتن شامل جانبازان 25 درصد نمی شود و عملا با احساسات جانبازان بازی کردن مخصوصا کارمندان که باید می رفتند انگشت نگاری و کلی هزینه پزشکی به جانبازان تحمیل کردند و فراموش شدگان بنیاد هستند
یه جدولی درست کنید و هر کسی با هر قدر ایثارگری تو اون جدول جا بشه و بر اساس امتیازاتش بهش تسهیلات بدید بهمین راحتی
برادر عزیز جانباز ی که کمترین درصد بهش تعلق گرفته حتما در جبهه بیشتر تلاش کرده منتها کسی را نداشته که درصد بالا بگیرد و کسانی هستند با صورتجلسه ساختگی بدون هیچ مدرک بیمارستانی همزمان بیشترین درصد با رابطه بدست اوردند وحتی یک تیر به سمت دشمن شلیک نکردند و جانباز ساختگی هستند بنده خودم جانباز هستم ودست همه جانبازان عزیز که در جنگ با دشمن مبارزه نمودند را می بوسم و برایشان ارزوی سلامتی دارم
نمایندگان محترم مجلس
شما که بین جانباز ۵ درصد و۵۰ درصد تبعیض نمیگذارید !چرابین ایثارگر ۲۷ ماه و ۲۸ ماه در کسری خدمت فرزندانشان تفاوت قایل میشوید!!!!!!
سلام علیکم بزرگواران، بنده بیست و دو ماه جبهه خط مقدم دارم جانباز بیست درصد شیمیایی و اعصاب و روان هستم برای تعیین درصد جانبازی چند تا سئوال پرسیدند و بیست درصد اعلام کردند در حالیکه بنده از سال 1367 برای درمان هر شش ماه به متخصصین شیمیایی و مغز و اعصاب مراجعه میکنم و جانباز تحت درمان هستم. ولی نمی دانم چرا این کارها کارشناسی نمی شود و مسئولان محترم نمی رسند. متشکرم
باسلامخدمت ریاست محترم بنیادشهید اقایاوحدی بنده همسرجانباز40درصداعصاب وروان هستم خونه نداریمماشین نداریم برایعیاب وذهاب جانباز مشگل داریم باورکنید پول نداریم جانبازروبه دکترببریم بایدچکارکنیم ممنون میشم اگه جواب بدین
سلام وخت بخیر خدمت همه اون عزیزانی ازاول انقلاب شبو روز برای دفاع وآسایش این ملت چشم برحمه خاسته های دنیوی بستند وآنچه گه وزیفه خود دانستند باعشق بخدا وایمانی راسخ وبفرمان رهبری وزیفه خود دانستن بدون هیج چشمداشتی ازاین آبو خاک دفاع گردند هیفه که یگ عده از عضیزان رعایت احداف مقدس شهدای عضیز یا جانبازانی که بگللی مشگل مواجه وایثارکرانی جوان مردانه ایستادن وزیر شگنجه های دشمن تسلیم نشدند بخدا بعضی از این مطالب داخل این گانال مارا عضاب میدهد ودر یگ گلام میخوام عرض گنم بوللاه قسم ما راضی نشدیم آن پاداش اجر عضیم ومعامله باخدا را به پول بشروشیم
من یک ایثارگر هستم و بقول دوستان همرزم یک ساعت جبهه یک سال میگذشت ودر ضمن انروز ما با خدا معامله کردیم اصلا تو فکر اینجور موردها نبودیم جونمون کف دست و حرکت بسوی دشمن ولی امروز وقتی میبینم که اکثر مسولین ... هستند من چرا از حق خودم بگذرم چون شهید نشدم چون جانباز نشدم ولی دوش به دوش تمام شهدا و جانبازان جنگیدیم که امروز مملکت در ارامش بسر ببرد ولی اختلاسها و دزدیهای اقایان اصلا حیف اقا اینها حق منه ایثارگرها دارن میدزدن و برا ی بچه خودشان که در خارج از کشور به کثافت کاری مشغولند و پدرشان خون مردم را در شیشه کردن و دلار میکنن ارسال به بانکهای اروپایی میکنن و یواش یواش خودشان غیب میشن یعنی فکر میکنید این مملکت همش گل و بلبل هست بالاخره روزی میرسد که دوباره ایثارگر میخواد دیگه تمام من بجنگم اونا بدزدند برن نه دیگه این خبرا نیست لولو ممه را خورد تمام بشینید تا اونیکه دزدیده بجنگه براتون حالا هی حق ایثارگری که توجبهه خدا نخواسته تنش معلول بشه یا شهید بشه باید اخر همه باشه بیکار و بدبختی مال ما خوشگذرانی مال یک مشت بی سر و ته اشغال تاز ه بدوران رسیده نخیر دیگه تمام ..
جانبازانی که شاغل در دستگاههایی بوده و حالا بازنشسته شده اند از ابتدا نیز هیچ حقوق یا مستمری یا کمک هزینه دریافت نکردهاند آیا درست است که بعضی ها که شاغل نبودند یا دنبال شغل نرفته اند اینها را بگیرند و یکجای دیگر هم مشغول باشند
سلام دوستان نمایندگان مجلس درهردور ورود ازجانبازان والدین شهدا امتیازات لایهه میدهند بوغ کرنا بعد سه. سال ازنوع دوره بعد صلاحیت بشند رای جمع کنتد دنمایش درکشور ذاهری به مرادماجانبازان رزمندگان است غافل از امتیاز ریس جمهور سابق کوپن وام 50 ملیونی داد به نام جانباز به کام ریس بنیاد بانک مربوته شهررباط کریم
باسلام واحترام، برادران وکلای ملت بزرگ ایران درعجبم یعنی شما نمیدانید واقعه باصدمیلیون نمی توان خانه خرید ایکاش اگر نمایندگان ودولت تدبیر وامید تدبیری میکرد باتولید انبوه مسکن هم اشتغال ایجاد میکرد وهم ایثاگران واحاد محروم جامعه
خانهدار ،نیازمند خانه داری بااین مبلغ راه بجایی نخواهد خوب است برادر کوشای مذکور
قدری واقع بین باشد،
سلام
ملاک درصد به نظرم زیاد درست نیست
مثلا از کجا معلوم اون که ٧سال در جنگ خدمت کرد ولی به هر دلیل زخمی نشد
با اونکه ١٠ روز اومد ولی ترکشی خورد حالا
تفکیک با درصد اصلا صحیح نیست
کاش برداشته بشه
تسکر وسپاس از همه نمایندگانی که به جامعه ایثارگری کمک کرده ومیکنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi