شناسه خبر : 32351
شنبه 09 اسفند 1393 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع دو شهید گمنام در تهران

مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم تشییع و تجلیل از مقام دو تن از شهدای گمنام در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام علی دارابی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان و مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت:شهیدان گرانمایه و عالیقدر،همان ستارگان فروزانی هستند که این قطعه از تاریخ را با خون خود نور باران کردند. مردان بزرگی که در کسوت شریف و نورانی گمنامی، گرانبهاترین هدیه‌ها را نثار اسلام و قرآن کردند تا به‌ عنوان نقاط مشعشع صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی ایران تجلی کنند.

 

دارابی افزود: ما باید بیش از هر چیز دیگری به حق بزرگ این رادمردان بر کشور،ملت و تاریخ ایران بیندیشیم و فداکاری آنان را در عرصه انقلاب اسلامی فراموش نکنیم و تاکید کنیم که رمز عزت و استقلال و سعادت در گرو تجلیل و منزلت یافتن شهدای عزیز است.

 

وی یادآور شد:بر اساس هماهنگی با ستاد معراج شهدا، پیکرهای پاک دو شهید گمنام روز یکشنبه مورخ دهم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در محل میدان فلسطین دفتر مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی تشییع خواهند شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi