شناسه خبر : 32352
شنبه 09 اسفند 1393 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تو راه تهران مونده

عباس زنگنه اسدآبادی از خراسان رضوی- بنده جانباز 20% هستم و در هیج نهاد خصوصی و دولتی استخدام نیستم و فقط با بر 470000 هزار تومانی که مستمری پرداخت می شود و یارانه دولت با داشتن 5 نفر اولاد با مشکلات اقتصادی دست وپنجه نرم می کنم و زندگی ام فلج شده و در صورت بچه هایم نگاه می کنم خجالت می کشم که نمی توانم کمترین امکانات زندکی و تحصیل را برای آنان فراهم کنم و بعضی مواقع مورد سرزنش اطرافیان قرار می گیرم که چرا بنیاد جانبازان از تو حمایت نمی کند!

 بنده در تاریخ 16/8/93 برای افزایش در صد جانبازی به کمیسیون رفته ام ولی هر بار که مراجعه می کنم که نتیجه آن چی شد می گویند پرونده به تهران ارجاع شده و با گذشت حدود 4 ماه هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. خواهشمند است شمارا به خدا پیگیری کنید تا حق بیشتری از من و خانواده ام ضایع نگردد.

اینستاگرام
جناب آقای عباس خان
آنچه از متن نامه شما برمی آید درخواستی دارید و می خواهید که پیگیر کارتان باشند اما درج نکرده اید که چه کسی مسئول رسیدگی به کار شما است و باید پیگیری نماید.
سلام ، ابتدای متن پیام ذکر شده استان خراسان رضوی بنابراین مسئولیت اعلام نتیجه شورای پزشکی برای افزایش درصد جانباز محترم 20 درصد مدیریت بنیاد استان میباشد. اینطور بنظر میرسد که شورای بازنگری فاقد نتیجه بوده و درصد قبلی بقوت خود باقیست. پیشنهاد میکنیم جانباز محترم قبل از حضور در شورای اعتراضی ابتدا مدارک تشخیص پزشکی و درمانی معتبر با ارشادات مدیران بنیاد تهیه نماید تا حداقل ده درصد طبق قانون طول درمان اضافه شود. مسئولان بنیاد در خصوص درصد های نزدیک به 25 را با کهولت و اثرات سوء مصرف داروها و اعمال جراحی ثانویه جمعبندی نمایند زیرا ضرورت و اضطرار از اصول قطعی و الزام آور مذهب تشیع میباشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi