شناسه خبر : 32360
شنبه 09 اسفند 1393 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۱۰۴ شهید ورزشکار

خبرگزاری شبستان:دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (9 اسفند) با حضور رئیس جامعه ورزشکاران کشور، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد.  

جهانبخش ایزدپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره از حضور سردار داوود آذرنوش، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کرد.

ایزدپور افزود:اگر امروز نبض و نفس ما می زند به دلیل رشادت ها و ازخود گذشتگی های فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که به برکت خون شهدای بزرگوار کشور امروز اینجا جمع شده ایم تا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهدا نیست» زیرا شهدا از ما انتظار دارند نسبت به انقلاب، نظام، شهدا و ولایت پایبند باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به کلمه تاریخی امام که فرمودند « ما تا آخر ایستاده ایم» اشاره و عنوان کرد: این جمله بیانگر اعلام موجودیت ماست که پشت سر ولایت با همه قوا ایستاده ایم.

ایزدپور در ادامه، گفت: سال گذشته نخستین یادواره 104 ورزشکار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را برگزار کردیم و امسال نیز دومین یادواره این شهدا را با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج انجام دادیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi