شناسه خبر : 32362
شنبه 09 اسفند 1393 , 15:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رشت میزبان شهدای گمنام

خبرگزاری شبستان: مسئول هیات روضات الحسین (علیه السلام) رشت از برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در این مسجد خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، رضا ثقتی، مسئول هیات روضات الحسین(علیه السلام) رشت امروز(9اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: فضای شهر رشت در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) عطرآگین پیکر پاک 2 تن از فرزندان غیور این مرز و بوم می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت‌ها بود که خواستار تدفین شهدای گمنام در منطقه گلسار بودیم اذعان کرد: این اتفاق مهم و مبارک به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رقم خورد و هدیه‌ای مقدس به مردمان گلسار رشت در ایام فاطمه است.

ثقتی تصریح کرد:‌ این مراسم در شب تدفین این شهدا، سه شنبه( 12 اسفند) که مصادف است با شب شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، ساعت 8 شب با سخنرانی حجت الاسلام مدنی و مداحی آقای محسن کاشفی و پخش تیزر  و روایتگری شهدا برگزار می‌گردد.

مسئول هیأت روضات الحسین (علیه السلام) رشت در پایان از تمامی مردم رشت بخصوص جوانان منطقه گلسار  برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

گفتنی است، مراسم تدفین شهدای گمنام روز چهارشنبه ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در میدان شهدای پل عراق به سمت میدان شهرداری برگزار و از آنجا برای تدفین در پردیس تربیت معلم بنت الهدی صدر گلسار انتقال داده می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi