شناسه خبر : 32369
یکشنبه 10 اسفند 1393 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات ورزشی ایثارگران از فردا دررامسرآغاز می شود

جانبازان و ایثارگران برای برگزاری دومین دوره مسابقات وزنه برداری و آمادگی جسمانی و قدرتی که به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیادشهید صورت می گیردوارد رامسر می شوند.

فاش نیوز -  جانبازان و ایثارگران برای برگزاری دومین دوره مسابقات وزنه برداری و آمادگی جسمانی و قدرتی که به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیادشهید صورت می گیردوارد رامسر می شوند.

بنا براین گزارش، جانبازان و ایثارگران برای شرکت درمسابقه  وزنه برداری و فرزندان شهدا وجانبازان برای حضور در مسابقه آمادگی جسمانی و قدرتی، امروز یکشنبه مورخ 10/12/93 وارد رامسر خواهند شد .

این مسابقه با حضور تعداد بیش از 200 ورزشکار از حدود 22 استان از روز دوشنبه 11/12/93 آغاز و پس از سه روز رقابت در چهاردهم اسفند به کار خود پایان خواهند داد.

 رشته وزنه برداری ویژه جانبازان در دو رده(1)- جانبازان دارای کلاس پزشکی (جانبازان دارای مجروحیت در اندام تحتانی) در نه وزن (2)- جانبازان فاقد کلاس پزشکی(جانبازان سالم تن) درچهار وزن و همچنین در رشته آمادگی جسمانی و قدرتی ویژه فرزندان شهدا ، ایثارگران در دو رده (1) وزن بدن زیر 90 کیلو گرم (2) بالای 90کیلو گرم برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است این دومین دوره مسابقات وزنه برداری و آمادگی جسمانی و قدرتی با همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد صورت می گیرد. مسابقه مذکوردر مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر پیگیری خواهد شد.

به کوشش مهدی اسد زاده

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
حاج مهدي يدونه اي - ازروزي كه با ايشان
آشنا شدم مرا به ورزش توصيه كرد و اخلاق خوش و رفتاري در خور شان جانباز ورزشكار مرا ترغيب مي نمود البته نه فقط من بلكه همه اونهايي كه با ايشان رابطه دوستي دارند شاهد اين ادعا هستند و بس لذا اي مسئولين بنياد توجه مسئولين ورزشي ودرماني بنياد اگر قدر اين جانباز عزيز وامثال او را خوب بدونيد و در امرورزش از ايشان كمك بگيريد ضرر نخواهيد كرد و شاهد سلامتي بيش از پيش جانبازان خواهيد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آيا كسي هست كه بشنود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi