شناسه خبر : 32451
دوشنبه 11 اسفند 1393 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد هزینه تحصیل همسران ایثارگر را پرداخت می‌کند

 نمایندگان مجلس با تصویب بندی از لایحه بودجه مقرر کردند که بنیاد شهید هزینه تحصیل همسران شهدا، همسران جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسران آزادگان را پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه صبح امروز بند «ب» تبصره 15 در بخش هزینه‌ای را به تصویب رساندند که این بند علیرغم مغایرت با قانون برنامه توسعه با 142 رای موافق، 10 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، بند (ک) ماده (20) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در سال 1394 با اضافه شدن عبارت «و همسران شهدا و همسران جانبازان بیست و پنج‌درصد (25%) و بالاتر و همسران آزادگان» اجراء می‌شود. اعتبار مورد نیاز تا سقف بیست و پنج میلیارد(25.000.000.000) ریال از محل صرفه‌جویی اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط این بنیاد پرداخت می‌شود.

در بند «ک» ماده 20 قانون برنامه پنجم آمده است که شهریه دانشجویان جانباز 25 درصد و بالاتر و فرزندان آنان، فرزندان شهدا، آزادگان و فرزندان آنان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

اینستاگرام
باز هم 25درصد به بالاااااااااااااااااااااااااااااااا شورشو در اوردید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi