شناسه خبر : 32457
دوشنبه 11 اسفند 1393 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاعیه شماره 4 جبهه جانبازان درباره ی انتخابات 22 اسفند

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی از داوطلبان انتخابات شورایاران محلات تهران برای ارسال سوابق خود دعوت به عمل آورد.

فاش نیوز  -   جبهه جانبازان انقلاب اسلامی از داوطلبان انتخابات شورایاران محلات تهران برای ارسال سوابق خود دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی جبهه جانبازان، متن اطلاعیه ی شماره 4 ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه ی داوطلبان انتخابات شورایاران محلات تهران که قبلاً تقاضای خود را برای حمایت و پشتیبانی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی اعلام کرده اند، می رساند لازم است سوابق تحصیلی، شغلی، فکری، فرهنگی و اجتماعی خود را تا پایان روز چهارشنبه (13 اسفند) به آدرس FashNews@Gmail.com ارسال فرمایند و سپس با استعلام و اخذ تأئیدیه از ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی نسبت به استفاده از عنوان جبهه جانبازان انقلاب اسلامی، در تبلیغات انتخاباتی اقدام نمایند.

ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

93/12/11

 

اینستاگرام
سلام خیلی به این جبهه فکر کردم .وبه ان سوال رسیدم که آیا این همه جانباز درعرصه سیاست داریم که درخیلی جبهه هستم وچه سو استفاده های از جانبازان کردن. آیا نوعی استفاده از نام وخود جانباز نیست .من مدتی که دراین جور جاها بودن اما چیزی جزء سوء استفاده ندیدم .اقایان شما که سوره حمد را درشبانه روز 10مرتبه می خوانید فقط چقدر به 3 آیه اول این سوره عمل می کنید.فقط 10دقیقه فکر کنید .زندگی تان عوض می شود.
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها " دل " ساده ایست دارایی ما

آن هم شب عید تقدیم تو باد ....... ( پیشاپیش )
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi