شناسه خبر : 32458
دوشنبه 11 اسفند 1393 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان اساتید و نخبگان کشمیری در مناطق عملیاتی

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی ستادهای راهیان نور شهید صیادشیرازی و شهید باقری از اعزام و حضور یک کاروان ۴۰ نفره کشمیری در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این کاروان متشکل از نخبگان و اساتید کشمیر بودند که در اردوهای راهیان نور حضور یافتند.

 

سیدعلی بنی‌هاشمی، مدیر روابط عمومی ستادهای راهیان نور شهید صیادشیرازی و شهید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم از اعزام و حضور یک کاروان 40 نفره کشمیری در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: هفته گذشته در میان اعزام‌هایی که صورت می‌گرفت یک کاروان از کشمیر برای نخستین بار به مناطق عملیاتی آمده و از یادمان‌ها بازدید کردند.

وی با اعلام این خبر گفت: این کاوران کشمیری متشکل از اساتید، نخبگان و دانشجویان شیعه کشمیر بودند که برای نخستین بار مناطق عملیاتی جنوب کشور ایران را زیارت می‌کردند و این بازدید برایشان بسیار ویژه و جذاب بود.

مدیر روابط عمومی ستادهای راهیان نور شهید صیادشیرازی و شهید باقری افزود: یکی از مناطقی که مورد استقبال چشمگیر این زائران کشمیری قرار گرفت طلائیه بود. آن‌ها از زیارت آنجا حال خاصی پیدا کرده بودند و با حس و حال جدیدی مواجه شده بودند.

بنی‌هاشمی اظهار داشت: هر ساله در میان افرادی که توسط ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند تعداد قابل توجهی از زائران خارجی هستند که باابعاد بین المللی جنگ ایران از نزدیک آشنا می‌شوند و این آشنایی و گسترش فرهنگ مقاومت میان ملل مختلف نشان دهنده تأثیرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر دیگر کشورها است.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi