شناسه خبر : 32495
چهارشنبه 13 اسفند 1393 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست جانبازان ارتش ازمسئولین

جمعی از جانبازان نیروهای مسلح خواستار توجه ویژه مسئولین به احقاق حقوق خود شدند.

جمعی از جانبازان سرباز 8 سال دفاع مقدس -  ماجمعی ازجانبازان سرباز8سال دفاع مقدس که همگی جانباز قطع عضو ودارای حکم ازکارافتادگی کلی می باشیم وازابتدای مجروحیت تاکنون مستمری بگیربوده(میزان حقوق 960هزارتومان) وهیچگونه حقوق حالت اشتغالی دریافت نمی نماییم .

با استناد به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که به دستور رئیس مجلس درتاریخ 28/12/91 در روزنامه رسمی چاپ ومنتشرشده است ودستگاه های اجرایی مکلف به اجرای آن هستند. براساس ماده 38 قانون جامع،‌ حقوق و مزایای پرسنل وظیفه و نیروهای داوطلب غیرشاغل در دستگاه‌های موضوع ماده(2) وتبصره2حقوق حالت اشتغال جانبازان این قانون که به دلیل حضور در جبهه یا بر اثر ترور، شهید، مفقودالاثر وجانباز از کار افتاده کلی و آزاده از کار افتاده کلی شده‌اند، همطراز کادر نیروهای مسلح تعیین و توسط بنیاد پرداخت خواهد شد. نکته حائز اهمیت در این ماده پرداخت حقوق این افراد براساس احکام کادر ثابت نیروهای مسلح خواهد بود که تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نپذیرفته است . براساس تبصره یک قانون حالت اشتغال، برای آن دسته از شهدا و جانبازان و آزادگان ازکارافتاده کلی که مستخدم دولت نیستند باتوجه به میزان تحصیلات و تخصص آنها توسط بنیاد شهید با تنفیذ مقام معظم رهبری از محل کمک دولت به بنیاد شهید حقوق و مزایای همطراز نظام هماهنگ پرداخت خواهد شد. و تا پایان 30سال‌خدمت، با دریافت ترفیعات همطراز کادر ثابت با آنان رفتار شود. از همان ابتدا به‌دلیل مغایرت این قانون با سایر قوانین در معیار پرداخت حقوق شهدا و جانبازان و آزادگان ازکارافتاده کلی براساس قانون نظام هماهنگ یا قانون نیروهای مسلح ناهماهنگی ایجاد شد.

البته به‌دلیل اینکه این پرداخت نیاز به تنفیذ مقام معظم رهبری داشت، ستاد کل نیروهای مسلح گردش کاری را با عنوان دستورالعمل نحوه اجرای قانون حالت اشتغال در تاریخ 74.6.19 به تصویب مقام معظم فرماندهی کل قوا رساند. در ماده6 این دستورالعمل مقرر شده است که حقوق و مزایای حالت اشتغال، بازنشستگی، وظیفه و مستمری، از تاریخ تصویب قانون حالت اشتغال (72.6.30) براساس احکام حقوقی که از سوی سازمان‌های ذی‌ربط نیروهای مسلح صادر می‌شود، توسط بنیاد شهید پرداخت شود. درماده6 و 38وتبصره یک قانون اشتغال صریحاًً تأکید نموده است که حالت اشتغال توسط بنیادپرداخت شود. ماده 5 و157- از تاریخ تصویب قانون (1372.6.30) حقوق حالت اشتغال مشمولان این آیین‌نامه همواره از امتیاز دو گروه یا درجه‌بالاتر از گروه یا درجه استحقاقی استفاده می‌کنند. متأسفانه درباره جانبازان از کارافتاده سرباز وظیفه ارتش به درستی عمل نمی‌شود و سال‌هاست که حقوق آنان تضییع می‌شود. با توجه به تصریحات قانونی، سربازان وظیفه ارتش که مشمول قانون حالت اشتغال شده‌اند بدون توجه به قانون از ابتدا حقوق و مزایای آنان به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منتقل و بدون آنکه ترفیعات آنان و حقوق دریافتی همطراز کادر ثابت اقدام شود، با آنان مغایر قوانین رفتار شد لذاخواهشمنداست شرح حال مارا درآن سایت منتشرنموده تاشایدصدای مابه گوش مسئولین برسد.
اسامی جانبازان 8سال دفاع مقدس با نوع ضایعه جانبازی نام ونام خانوادگی جانبازان ازکارافتادگی کلی (تعیین درصدتوسط بنیادشهید)
نوع ضایعه جانبازی اصغرنجفی پور 70% قطع یک پا زیر زانو وتخلیه یک چشم - سیدمرتضی موسوی 70% قطع دودست وتخلیه یک چشم - بهمن بابایی 70% قطع یک پا زیر زانو وتخلیه یک چشم - ساسان جوزایی 70% قطع دوپا زیر زانو - علی آل کثیر 70% قطع یک دست وتخلیه یک چشم - احمدمحسنی 65% اعصاب وروان ونصف بدن فلج - محمدرضا یوسفی محمدی 60% داخلی - علیرضاجودکی 55% قطع پای راست ازبالای زانو وترکش به پای چپ

 

اینستاگرام
با سلام بله دقیقن درسته فرق جانبازان حعوق بگیر بنیاد با جانبازان ارتش ناجا سپاه و همه جانبازان حعوق بگیر نیروهای مسلح زمین تا آسمانه بنیاد جانبازان هیچ توجهی به جانبازان مسلح ندارد وارد بنیاد که میشی پشت در وردی زده فقط جانبازان حعوق بگیر بنیاد توهین از این بالا تر
سلام این وضعیت فقط شما نیست بلکه تمام سربازان ارتش این وضعیت رو دارند در واقع قانون حالت اشتغال فقط برای جانبازان کادر نیروهای مسلح اجرا شده و هنوز برای جانبازان وظیفه با توجه به شفافیت قانون هنوز اجرایی نشده ما از مسولان و نمایندگان مجلس که باید ناظر بر اجرای قوانین باشند می خواهیم در این مورد اقدام لازم را به عمل آورد .
جانباز 70% قطع نخاع ارتش با حقوق بگیر ساتا 941000 و عایله مندی 130000 از بنیاد هم فقط حق پرستاری و کمک معیشت میگیرم .
جانبازان عزیز مردم ایران مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شما هستند امیدواریم مسئولین هم بعد از گذشت سالها صدای مظلومیت شما را بشنوند و شما را به حق قانونی تان برسانند
این بندگان خدا سالهاست که با این وضعیت جسمانی و حقوق ناچیز روزگار را به سختی می گذرانند. پس این مسئولین کی از خواب خرگوشی بیدار می شوند؟!
دیگه خیلی دیرشده ، وقتی چند ماه بیشتر از عمر نمانده که سالهای طولانی عذاب کشیدیم . صدام 8 سال روبرومان خشونت کرد ولی 26 سال پس از جنگ خنجر از پشت میخوریم و فریادرسی نیست .
ارتش حق کلیه پرسنل اعم ازکادرووظیفه را خورده و یه اب هم روش . وقتی پرسنل کادر هرکدام با 80 -90-100 ماه درجبهه و جانبازان محترم سرباز با دو سال خدمت اینگونه ناراضی هستند دلیل بر عدم فرماندهی صحیح است .متاسفانه ارتش ما برای خودش قوانینی دارد که ماهم هرجا شکایت میکنیم جواب درستی نمی شنویم.و یکبار هم پاسخ گو نبوده اند.اینها سرمایه مملکت و ارتش هستند نباید امروز کوچکترین دغدغه مالی داشته باشند .درارتش تا جانبازی به تهران نرود و کلی دوندگی نکند صاحب حقش نخواهد شد .محال است انها کاری را که وظیفه اشان است را بدون پیگیری انجام بدهند .
سلام بله برادر عزیز درست می فرمایییدحتی بعضی از انها توهین هم میکنند کسی نیست ... خودمان را داریم خسته میکنیم همینکه در خط رهبر هستیم برای ما کافیه
یکی پیدا شه یه جواب قانع کننده بده که چرا همسران شهدایی که ازدواج مجدد کردن، چرا چرا چرا حقوق دریافت میکنن از بنیاد شهید و این حق ناشی شده از شهادت یک شهید رو به خانه مرد دیگری میبرند؟
چرا همسران شهدایی که ازدواج مجدد داشتند هنوز حقوق از بابت همسر شهید قبلی دریافت میکنند؟
این حقه؟ نیست ......
اونوقت حقوق فلان پدر شهید قطع شده... اونوقت جانبازی جانباز فلک زده زیر سوال میره ...اونوقت میگن بودجه نداریم ....اونوقت از دادن مستمری به جانبازانی که حقیقتاً بر اثر ازکارافتادگی ناشی از جنگ نیازمندند خودداری میکنند؟
توروخدا جا نداره اسمشو بذاریم بنیاد ضدشهید و ضدایثارگر؟؟؟؟
دریافت حقوق ازدوصندوق برای همسران شهدای حتی آنهایی که ازدواج مجدد نموده اند بلامانع می باشد اما برای جانبازان ازکارافتاده کلی ممنوع است !!!!!!!!!
با سلام به تمام همرزمان. متأسفانه تمام از جان گذشتگى ها و جانفشانيها و پيروزيها در اين ٨ سال جنگ تحميلى در ارتش به دست سرباران اين قهرمانان بى نشان و بى ادعا صورت گرفت. ولى چه شد. ترفيها و قدردانيها از اكثر درجه داران و فرماندهان كه در شب حمله از پشت خط مقدم فقط دستور ميدادند صورت گرفت. و سربازان اين قهرمانان بى نشان و بى ادعا همچنان گمنام و بى كس بدون يارو ياور در روزگار خويش ميسوزندو ميسازند. و همان فرماندهان كه امروز شده اند مسئول رسيدگى به امور اين سربازان جانباز از دادن كمترين حق حقوق اين سربازان مظلوم و بى ادعا دريق ميكنند. نا سلامتى مثلاً داريم در يك مملكت اسلامى كه بايد الگوى كشورهاى ديگر اسلامى باشيم زندگى ميكنيم. و هيچ صداى اعتراضى از مسئولى در نمى ايد. واقعاً سربازان جانباز ارتش مشكلشان را بايد به چه كسى بگويند؟ كشورهاى غربى اين چنين به سربازان جانباز جنگ كشورشان ظلم نميكنند. مسئولينى كه امور سربازان جانباز ارتش به دستان شما سپرده شده بدانيد كه اه و نفرين اين سربازان جانباز و خانواده هايشان پشت سر شما و خانواده هايتان است. بترسيد از روز جزأ؟
به استناد ماده 39 تبصر ه 2 اصلاحیه 10/7/92 شاغل بودن یا نبودن مانع پرداخت حقوق حالت اشتغال نمی باشد
شاغل بودن یا نبودن در قانون مصوبه مجلس معنی ندارد (اصلاحیه ماده 39 )ولی مفسران بنیاد ان را به نفع خود تعبیر می کنند
بندگان خدا جان خودشونو دادن در راه کشور اما موقع دفاع ازشون که میشه هیچکس مسئولشون نیست
خب حق اینهارو خوردن دیگه باید مثل دیگر جانبازان با اینها برخورد بشه
بابا اینها هم در راه کشور رفته اند
ارزش فاسد واختلاس در ایران بالاتر از شهید و جانباز است اونی که اختلاس میکنه آزاد است اماجانبازیا خانواده شهدا ازحق خود دفاع کند پسوند... بهش می زنند!
بی خبر از حال هم بودن چه سود؟

بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید!

ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟

گر نرفتی خانه اش تا زنده بود؛

خانه صاحب عزا خوابیدن چه سود؟

زندگی قدرش بدان،ور نه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود؟

گر نکردی یاد من تا زنده ام؛

سنگ مرمر روی قبرم ،وانهادنها چه سود؟
رتبه آخر دنیا در ارائه خدمات به از جنگ برگشته ها ؟!

در بین ۱۴ کشوری که بعد از جنگ جهانی دوم درگیر جنگ شدند، ایران کمترین خدمات و امکانات را به از جنگ برگشته‎‎‎های خود داده است. اما در عین حال به‎دلیل تبلیغات دروغ، بیشترین منت بر سر این افراد و خانواده‎هایشان گذاشته میشود؛ به همین دلیل بعضی جانباز‎‎ها از گفتن اینکه جانباز هستند ابا دارند.
جانبازان و غارت بیت‎المال
نهاد‎‎هایی که مسئول رسیدگی به‎ جانبازان ـ چه زمان بنیاد جانبازان و چه امروز بنیاد شهیدـ هستند، متاسفانه به‎ جانبازان به چشم زحمت‎‎‎های اداری و مالی نگاه می‎کنند. مسئولین بنیاد احساس می‎کنند این‎‎‎ها آمده‎اند بیت‎المال را غارت کنند و آن‎‎‎ها موظفند کاری کنند که هزینه‎‎‎ها را کاهش دهند.
البته در این بین ممکن است جانبازان معدودی از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب برخوردار شده باشند، ولی بقیه این‎گونه نیستند. با این وضعیت بسیاری از رزمنده‎‎‎ها از رفتن به بنیاد و پیگیری افزایش درصد و کاهش هزینه‎‎‎های درمانی ابا داشتند. برخی جانبازان هزینه‎‎‎های درمانی بالایی داشتند و بنیاد برای فرار از این هزینه‎ها، سعی می‎کرد درصد جانبازان را کاهش دهد.
متاسفانه در بنیاد اصل بر این بود که یک جانباز در مورد وضعیت خود دروغ می‎گوید، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود! اینگونه بود که جانبازان باید به لطایف‎الحیلی ثابت می‎کردند در فلان تاریخ آسیب شیمیایی دیده‎اند و این آسیب ناشی از آلودگی هوای تهران نیست!

امروز بنیاد بعضی از رزمنده‎‎‎ها را به این دلیل که در دوران دفاع مقدس به‎دنبال جمع‎آوری مدارک و صورت سانحه نبودند، به‎عنوان جانباز شیمیایی نمی‎پذیرد. جانباز‎‎های اعصاب ‎و روان نیز که به مرور زمان عوارض منفی جانبازی آن‎‎‎ها مشخص شد، چون ظاهر سالمی دارند نتوانستند درصد جانبازی بگیرند.
جبهه نرفته ها !
از آن چک و سفته ها بپرسید فقط ،
از اختلاس کنندگان بپرسید فقط !
از دزدان بیت المال بپرسید فقط!
از جنگ اگـــــر سوال سختی دارید ،
از جبهه نرفته هـــــــا بپرسید فقط !
بعلت عصابوروان نتوانستم ازحقم دفایی گنم وهروقت دربنیاد رفتم وگفتن چرا برای مسگن صحبتی گردم گفتند این یارو گم دارد یا خول درهر اداره ای پایمیگذارم این مشگلرادارم پس ایا زمین یاخانه گمیگویند گوجاست فقط سلامتی راازدستدادیم چرا بپرونده جانبازان مراجعه نمیگوند که چکسی زمین یا خانه کرفت یا نه وسلام
این قانون بندالف درارتش برای جانبازان وظیفه چیست که تا60درصد هم حقوقی تعلق نمگیرد مگر جانبازی که درمنطقه عملیاتی مجروح شده جانباز نیست خواهش میکنم ازمسئولین محترم ارتش فکری هم به حال جانبازان بند الف ارتش بکنند تا حقوقشان همانند جانبازان بند ج ارتش داده شود...
بی عدالتی تا کی؟ بخدا اگه نصف خدماتیکه به جانبازان سپاه میدن به جانباز ارتش بدن ،بیخیال،،،،، ولی ارتشیها هم ایرانی مسلمان وشیعه هستن ای مسولین حکومتی کجای دین یا مذهب نوشته شده ارتشیها عزت و کرامت ندارن؟ نذارید این تبعیض ی کینه بشه واسه ارتشیها
بدادجانبازان بازخریدی واخراجی ارتش.جه کسی باید برسد
با سلام خدمت شما بزرگ منشان خبرگذاري ايثار
بزرگ منش هستيد چون برخلاف عده اي از مدعيان مدافع
حقوق جانبازان . که با مقوله جانباز .پلي براي رسيدن به مقام و منصب ساختند. . رسيدن اما خنثيي شدن پوچ و همرنگ جماعت. مقاله ها و مطالب در فلان روزنامه پر تيراژ هم مينويسند .اما نه قابل فهم است و نه آبي از آب تکان ميخورد. . مکرر مطالب و درد دل برايشان نوشتم .مستقيم بارها تماس گرفتم .اما جرآت چاپ آن را هم ندارند.
ممنون از شما .. صادقانه و شجاعانه و. غيرت مندانه واقعيت ها را بي هيچ چشم داشتي انتقال ميدهيد .
در آن زمانيکه ..شقايق ها سوزان ميرويند
درخت ها ايستاده ميميرند ..
آشيانه اي درحال سوختند..ستونهايش در حال فرو ريختن است
بي شک...همتي بايد
در مکانيکه ...ايلي .با صورتي پر از سرخي سيلي
در زير بار سنگيني ملامت. وزخم چرکين شماتت ها .
با فرياد فرو خفته..ميسوزند و ميسازند!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بي شک... غيرتي بايد
اجرکم عندالله ... يا علي مدد . ياورتان مولا.
به سربازان جانباز ارتش حقوق حالت اشتغال بدهید ماهی 900000هزارتومان برای سرباز قطع عضو ارتش کافی نیست
برای سربازان جانباز ارتش حالت اشتغال قرار دهید
سلام ..من جانباز ارتش هستم اما از بنیاد جانبازان درصد دارم 15%...نمی دانم چرا پزشکان کمسیون پزشکی بنیاد تا میفهمن جانباز سرباز بوده اولا درصد کمتری میزنن و دیگه اهمیت نمیدن ... میگن شما اجباری رفتین ...!!! چه فرقی دارد همه به خاطر این خاک مقدس در جبهه ها بودیم ، آنجا (مناطق عملیاتی ) بخدا همه ارتشی، سپاهی ، بسیجی و.. همه یکی بودند فرقی نداشتند ،بعد از جنگ تفکیک کردند ... جوانی ما ، سلامتی ما همه بی ارزش بود ...خدا همه چیز را دیده است...
اگه این زمینه
و اون بالایی خداست
بهشون نشون میده.....
تمام آروزها وبغص های سوخته کودکیم را در عصای سفید پدرم دیدم....
وزیر رقاع کجاست چرا به فکر حقوق نضامیان وبازنشستگان وجانبازان نیست و از یک پرستار ومتر حقوق می .گیرند
سلام من از طرف ارتش 15 درصد شیمایی هستم از طرف ارتش نامه ای به بنیاد شهید برای درصد به بنیاد شهید استان بوشهر جهت درصد در بنیاد شهید نامه تحویل بنیاد دادم در کمسیون بنیاد درصد نزدن فاقد درصد اگر شیمیایی نیستم پس چرا ارتش ۱۵ درصد از ناحییه ریه به من داداندترا خدا من راهنمایی کنید من به کجا برم من روز به روز دارم ضیف تر می شوم هر روز به دکتر به بیمارستان می روم ترا خدا راهنمایی کنید من ۲۱ ماه در منطقه عملیاتی جنوب بودم یک ما در بیمارستان خانواده ارتش بستری بودم در ۵ عملیات شرکت کردم از عملیات محرم تا عملیات خیبر شرکت کردم ترا خدا فکری به حال ما کنید ما هم حقی تو این انقلاب داریم فقط حق خودمان چرا بنیاد شهیدحق ما نمی دهد
برای خودم متاسفم که تو کشوری زندگی میکنم که تمام مسولانش دم از اسلام و ایثار و شهادت میزنند ولی حقوق هیچ کدام از ایثارگرانش داده نشده ونمیشه وتبعیض بین اونا حاکمه کجاست عدالت اسلامی؟؟؟؟؟؟
سلام به مسئولین محترم و دلسوزی که همواره به آرمان شهدا پایبند هستند .من یک جانباز هستم وبنیاد شهید برای من تعیین درصد نموده است ولی مدارکم شامل صورت سانحه با انواع مهر وامضاهای ارتش در زمان مجروحیت به وسیله یگان مربوطه ام طی نامه ای فرستاده شده است ولی بنیاد شهید استان خوزستان آنهارا
تایید نکرده است وبه شهرستان مسجد سلیمان فرموده است که باید گواهی از ارتش بیاورد آیا این مدارک وشخص خودم ملاک نیستم که مدارک مرا تاییدنکرده وکاری که باید خود بنیاد جانبازان انجام میدادومکاتبه می کردند تاجواب دهند ازمن بعد از30سال جانبازی خواستند دنبال مدارک بیمارستان ونامه از ارتش بیاورم ومن با صرف هزینه به بیمارستاناراک رفته ومدارکم رابعد ازاین مدت برابراصل کرده و گرفتم وبرایشان آوردم که حتی مسئولین بیمارستان فرمودند این کاررا بایستی مکاتبه می کردند. وباهزینه ای دیگر به تهران رفته که از آنان گواهی بگیرم آنان بعد ازاین مدت پرونده مر ا ثبت کردند وفرمودند باید منتظر کمیسیون باشید وبه من نامه گواهی ندادند حال ازشما مسئولین دلسوز خواهشمندم به پرونده من واشخاصی که مثل من هستند رسیدگی نمایید وموارد اصولی وقانونی را که باید درنظر می گرفتند به آن ها گوشزد نمایید باید بگویم من دوباره درجبهه های جنگ ازناحیه ی صورت وپا ترکش ودچارموج گرتگی شده وباداشتن ترکش دربدن وداشتن ضایعه پوستی درصورت وگرفتگی رگ ها وعوارض موج گرفتگی وصدمه دیدن یکی ازکلیه ها ازمن گواهی میخواهند.
من از کجا جواب نامه ام بگیرم راهنمایی کنید
از سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش باید بپرسید ، که متأسفانه ایشان هم جز به نماز شب به چیز دیگری توجه ندارد .
متاسفم اراینکه بااین همه اه وناله هیچ کس به مشکلات اهمیت نمی دهد
بقول حضرت امام خمینی (ره )
داد و بیداد که در محفل ما رندی نیست که بَرَش شکوه بَرَم داد ز بیداد کشم
تمام این گلایه ها از بی لیاقتی فرمانده کل ارتش ناشی می شود و بس .
وقتی فکر می کنم اشتباه کردم رفتم کارمند شدم و عمر خودم را صرف سرو کله زدن با مردم و همکارانم کردم دلم خوش بود کارمند رسمی هستم و دوستم کاسب شد بله جانباز بود ناگهان گفتند تمام جانبازان بی کار باید حقوق بگیر بنیاد شوند و شدند یعنی ایشان بردند دارای حقوق آزاد و حقوق بنیاد حالا اگر ارتشی هم بودی و شانس میاوردی بند ج می شدی یه حقوقی هم از آنجا هم می گرفتی حالا هم باز نشتند تو مجلس تصویب کردند جانبازان فاقد درآمد حالا تشخیص دهنده خودش را راحت کرده کارمندهای رسمی نان خوبی هستند یه حقوق می گیرند بستشانه دیگه خدایا ما را از جهالت و گمراهی برهان به داد ما یرسید
سلام، جانباز27%(شیمیایی واعصابت وروان)تقریباً سالی یکی دو بار دربیمارستان بستری میشم، با تمام مشکلاتی كه برای خودم و خانواده ام وجود دارد،می گویند شما بند الف هستید چیزی به شما تعلق نمی گیرد، ازمسولین تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند.
باسلام جانباز46 درصد قطع عضو پاهستم .بله من هم مثل شماوقتی میروم بنیاد می گویند شماارتشی هستید هیچگونه حق پرستاری نمی دهند با دیسک کمر وناراحتی قلبی و12فنردرقلب اقای مسول چه طوری زندگی کنم
باسلام جانباز46 درصد قطع عضو پاهستم .بله من هم مثل شماوقتی میروم بنیاد می گویند شماارتشی هستید هیچگونه حق پرستاری نمی دهند با دیسک کمر وناراحتی قلبی و12فنردرقلب اقای مسول چه طوری زندگی کنم
با سلام و خسته نباشید
من جانباز 38 درصد ارتش هستم من کمیسیون 128 را هم دارم ولی بنیاد جانبازان هیچ پاسخی به من نمیده ند و میگویند ارتش باید شما را زیر پوشش قرار دهد.
من هیچ حقوق دریافت نمیکنم و زیر پوشش هیچ بیمه ای هم نیستم.
لطفا مسئولین پاسخ گو باشند.
بازنشسته اجا دارای 26 درصد جانبازی وسال 62 مجروح شدم در بنیاد فاقد درصد وحق خود وخانواده ام پایمال شده به دیوان عدالت شکایت تا کنون نتیجه ای نگرفتم ایا کسی هست به داد ما برسد
کمیسیون ارتش جانبازان قدیمی را داره قلع و قمع میکنه تمام درصد ها را داره کم میکنندبعضی ها را بند الف و قطع حقوق ایا خدا را خوش میاد بعد از سی سال با جانبازان اینطوری رفتار بشه هیچکس هم گوشش به اعتراض جانبازان ارتش باز نیست
سلام،برادران بنده حقیرنیزبه اصطلاح جانباز90%ازکارافتاده کلی نزاجا میباشم ،خواستم به محضرشما برادران بزرگوار جانباز ارتشی برسانم حقیرازسال87پیگیرحق وحقوق ازدست رفته خودم وشماعزیزان بوده ام واینرا بدانیدوآگاه باشید آنچه بجای نرسد فریاداست وفریاد،به نظراین بنده کمترین بسپاریدشان به خدا ،ازعمرماهاکه چیزی نموندن ماکه رفتیم اینهاکه امروز حق ما را میخورندشک نداشته باشید باچندروزی پس وپیش می آیندپیشمان آنوقت یقه اشان رامیگیریم،ضمنااینقدربه فکرفرزندان نباشین خدای ما خدای فرزندان ماهم هست خودش روزی فرزندانمان راتامین میکند همانطور که تا به حال هیچکس بدون روزی نمانده است واماشما روسابدانیدکه روزحساب نزدیک است،پس بی جهت دل براین دنیا مبندید،دل براین دنیامبندهمچون که شاه عباس رفت جامه زرین گذاشت وباتن کرباس رفت.

از مسعولین محترم نضام سوال دارم من که جانباز بازنشسته اجا ودر سال 62 درمنطقه ابوغریب مجروح و26 درصد مجروحییت دارم لیکن در بنیاد بعلت دیر مراجهه کردن درصدی ندارم والان امتیازاتی که بنیاد دارد مانند سهمیه فرزندان و وام وغیره هیچ سهمی نداریم وحق خود وخانواده پایمال شده از مسعولان می خواهیم سهمیه درصد ارتش و بنیاد را یکنواخت ودر همه جا اگر حقی است مثل هم داشته باشند
ازادگان جانباز وظیفه بگیر غیرشاغل دولتی ، از زمان اقای دهقان حالت اشتقال بنیاد قطع و از ایثارگران ارتش به نیرومسلح منتقل گردید ، عوض اینکه قانون حالت اشتقال را درموردازکارافتادگان جانباز احیاکنند توسط اقای دهقان احقوق ایثارگران وظیفه بگیر غیرشاغل را ازسامانه بازنشستگی نیرو قطع نموده اند ، باتوجه اینکه اکثرایثارگران ازقشرمستضعف وزیرخط فقر قراردارند برای تهیه خواربار خانواده ازحکمت کارت و درمان رادفترچه های تامین اجتماعی تکلیف مان چه میشود ، در مدینه فاضله اسلامی تکلیف ایثارگران غیرشاغل را شرح دهید . من ا.توفیق
من در سال 62جانباز شدم و 130ماه منطقه عملیاتی دارم از فرمانده کل ارتش خواهش دارم چندین سال است این مسولیت را دارد بنده ندیدم این فرمانده از جانبازان ارتش دفاع کند ویا ازنظرحوقوقی 90درصد بازنشستگان زیر خط فقر زندگی میکنند دفاع کند که وظیفه یک فرمانده دلسوز میباشد از پرسنل خود دفاع کند ودرصدهای جانبازان ارتش را بنیاد قبول ندارد ارتش یک مملکت نمیتواند حق و حوقوق جانبازان و ایثارگران خودش را بگیرد چه فایدهای دارد مقصر فرمانده کل ارتش است زمانی شورای عالی پزشگی ارتش برای یک جانباز 70درصد میزند میرود بنیاد به ان فاقد درصد میزند این توهین به مسولین ارتش میباشد الان 30سال از جنگ میگذرد نتوانستند حق و حوقوق ایثارگران ارتش را زنده کنند
بنده جانباز وظیفه ارتش هستم 26 در صد جانبازی دارم 24 ما جبهه در خط مقدم ود ر چندعملیات شرکت داشتام وبیکار هستم چرا ارتش میگوید هر چند وقت پاداش می دهند ما که تاکنون یک ریال نداییم حق مارا پایمال ذنکند 5 فرزند بیکار دارم رسید گی کنید
سلام خسته نباشید من جانباز 50 درصدم ایا پلاک جانبازی به من تعلغ میگیرد
اقایی احمدی
باسلام من بسیج وسپاهی رزمنده که در سن ۱۲ سالگی طبق خواسته خودم به خط مقدم جبهه اعزام شدم ودر چند عملیات شرکت فعال داشته ام جانباز شیمیایی هستم که از ان رنج میبرم واز سال ۸۸ تا اکنون بنده را به کمیسیون مجدد دعوت نکرده اند لذا تقاضای رسیدگی دارم ۰ ضمنا ازکارافتاده بنیاد هستم خواستار حق پرستاری نیز میباشم ۰علی اکبرابراهیمی
باسلام جانباز ارتش هستم ۱۵درصد و خدمت دارم ولی هنوز حقوقی دریافت نکردم الان ۲۰ساله میگنبودجه نداریم تکلیف ماچیه کی حقوق دریافت میکنیم
باسلام جانباز ارتش هستم ۱۵درصد و خدمت دارم ولی هنوز حقوقی دریافت نکردم الان ۲۰ساله میگنبودجه نداریم تکلیف ماچیه کی حقوق دریافت میکنیم
با سلام سرباز وظیفه بگیر قطع پای راست هستم.مستاجرم.در بنیاد مورد تمسخر قرار میگیرم.نه وامی نه پروژه ای.از مستاجری خسته شده ام.ارتش هم میگوید به کادریها یاری میرساند.براستی مگر ما سربازان نبودیم که خطها را نگه میداشتیم و در عملیاتها خط شکن بوده ایم.کجاست عدل امام علی ع .فقط شعار؟مردم فکر میکنند ما مملکت را خورده ایم و برده ایم.ولی دریغ از یک جواب سربالای با لبخند و لحن خوش .گناه از ما نبوده که زمان جنگ سهمیه ارتش بودیم و نه سپاه.خداوند خودش داد و حق ما را از حلقوم مسیولینی که فقط مشغول اختلاس هستند و حق جانباز این مملکت را میچاپند و میبرند از حلقومشان بیرون میکشد.الله اکبر ...خامنه ای رهبر...
مقصر اصلی فرمانده ارتش است و تمام
سلام اینجانب محمد شمسی از ایتارگران ارتش درسال 1361 از ناحیه سر در دو مرحله مجروح شدم قسمتی از جمجمه سرم برداشته شده واز طرف ارتش یک برگ از کارافتادگی کلی برایم داده بدون هیچ حق وحفوفی وتمام صورت سانحه دارم همچنین اعصاب روان الان باید و کار کنم لطفا راهنمایی نماییز
من جانباز ۲۵بمباران فرزند جانباز عضو خانواد شهدا هستم.وبازنشته نیروهای مسلح .وله اگر به دادم نرسند خودم و زن بچه را میکشم.خسته شدم
چرا حق و حقوق ایثارگران را پرداخت نمی کنند
باسلام جانباز۴۰درصدازکارافتاده کلیو صعبوالج بندهدرسال۶۲مجروحؤدرسال۷۸بازنشست شودم درسال۸۴مشمول بندب ودرسال۹۱مشمولبندج وازکارافتادهکلیوصعبولالج پاداشت پایانخدمت ومرخصیهارابمن ندادند کفتند چونشماشست ساله شودهاید بشماحالتاشتقال نمیشوید چراسال۸۴زمانیکه بندب بودم حالتاشتقالنشودمندرسال۶۲جانبازشودمایااین حقوعدالتهست من چندینباردربیمارستان عصابوروان بستری شودم دوباردست بخودکشی جدیزدم مدتی ریردستکاهبودم ازشما عزیزان خـواهشمیکونم بخاطر شهدا مرایارواکاهکنید کچکاربایدبکونم تاپاداشتومرخصیهایم رابکیرم
با سلام خجالتی میکشم از بس ایمیل دادم.جانباز ۲۵ع عضو خانواد شهدا وفرزند جانباز هستم. بدلیل عدم اگاهی از قانون حالت اشتغال خ.دم را بازنشته کردم با ۳۲سال سن.کلا دومیلیون وسیصد هزارتومان سنوات ده سال خدمتت م شد.با۲۵درصد یه عضو .وچند عضو دیگه از بدنم که احراز جانباز ی شد فعلا درصد نزدند.برای حالت اشتغالی نیروهای مسلح از کجا اقدام کنم.با تشکر
با سلام خسته.نباشید به حضور بزرگان و امیران سلشگریان وکارمندان ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران سرفراز بنگاه قرش شیران امام حسین (ع) من محمود محمدی هستم در جبهه‌های جنگ محرک ودچار زیان شده‌ام و تا کنون اقدام نکرده‌ام .من زیان دیده از ناهیه پهلو ودست چپ میباشم و صورت سانحه هم دارم .من از حضور رهبر معظم آل‌علی نامه برای رسیدگی و اجرای صورت حسابهای فوق وعقب ماندگیهارا میباشم.وتا کنون نیامدخجالت می‌کشیدم.؟میخواستم بپرسم کل بدهی ارتش جمهوری اسلامی به من چقدر می‌باشد..با دورود فراوان بر سلحشوران ایران بزرگ. شادزی روزافزون. بدرود
باسلام منم مثل جنانبازان بند الف هستم ومسئول امورایثارگران ارتش مکیه هر وقت پاداشی به بند الف داده میشه منم توی این 30 سال ریالی دریامت ننمودم به مسولین بکید اینقدر دروغ نکن شاهدم لیست ماردادن ولی پول توی جیب خودشان هست اینهم احتلاس شوده اینم روش بخورید تامیتوانید
سلام تطفا با توجه به اینکه همه جانبازان دارای درصد در هر یگان در دفاع از کشور به مقام جانبازی رسیده اند لذا شایسته است باتوجه به درصد حانبازی برای همه یک قانون در نظر گرفته شود و فرقی مابین درصذ ارتش وبنیاد نباشد و از این ظلم و اجهاف جتوگیری شود
سلام بنده جانباز31درصدارتش هستم. به بنیاد مراجعه کردم منواز کمیسیون ردکردن ودرصدندادن .چرا اینقدبین جانباران ارتش وبنیادفرق هست .چرا قانون کسرخدمت فرزندان جانباز برای جانبازان درصدارتش اعمال نمیشود.پس چرا ارتش درصد داده .بنده بسیجی درجبهه بودم چون پرسنل ارتش بودم ازطریقکمیسون پزشکی ارتش درصد گرفتم حالافرزندمن چه گناهی کرده که ازهیچ امتیازی برخوردار نیس این چه قانونیه
سلام بنده جانباز31درصدارتش هستم. به بنیاد مراجعه کردم منواز کمیسیون ردکردن ودرصدندادن .چرا اینقدبین جانباران ارتش وبنیادفرق هست .چرا قانون کسرخدمت فرزندان جانباز برای جانبازان درصدارتش اعمال نمیشود.پس چرا ارتش درصد داده .بنده بسیجی درجبهه بودم چون پرسنل ارتش بودم ازطریق کمیسیون پزشکی ارتش درصد گرفتم حالافرزندمن چه گناهی کرده که ازهیچ امتیازی برخوردار نیس این چه قانونیه
سلام وخسته.نباشید .جانباز.ارتش.18 درصدشیمیای.ولی 34سال.با.بنیا.د دروغ.گو.سر. کله.می.زنم.واین.انساو.و این.خدا.شناسی .نیست. خدانگهدار
با سلام
پدر من سرباز ارتش بوده و در منطقه شیمیای میشود مدارک مجروحیت موجود میباشد و پس از پایان خدمت به سپاه میپیونددکه بعدا از طریق سپاه به کمیسون بنیاد معرفی میشود و چهل درصد جانبازی میگیرد
ایا به پدرم بابت سربازی ارتش و جانبازی ایشان مستمری یا حقوق تعلق میگیرد؟؟
بازنشسته نیروی زمینی پرسنلی 60065822و10درصرشیمیائ53ماهمنطقه پرونده بنیاد شهرری 15سال هنوز درصدی نگرفته ام تحصیلا تیکه بنیاد میدهد نیرو هم به پسنل خود بدهد
سلام من قبل از استخدام در ارتش جانباز ۲۵٪بنیاد جانبازان بودم استخدام شدم وحال ۲۳ سال سابقه کار دارم ماده ۱۰۸ هستم نمیدانم جه مزایایی دارد حال سن ۵۰ سال دارم وجراحات ناشی از جانبازی توان خدمت از من را سلب نمود میخواهم بازنشست یا کمیسیون حالت اشتغال شوم ایا راهی هست ترکش به زانو پای چپ ومچ وساق پای راست و ۳ ترکش به شکم معده و روده دارم
اینک با گذشت سالها از جنگ و مشاهده این همه پرونده و نظریه پزشکی باصطلاح شورای عالی و این بینهایت درد و کمبود پرسنل پاک و درستکار که دربحرانیترین زمان ونیاز وطن پرستی و مطیع رهبری و پاکی رابهاثبات رساندن و امروز اینچنین درمانده واحدی از مسئولین و قانون روشنی وجود نداشته باشد حداقل بدونه دروغ وبی خود گویی جوابی قانع کننده به این جانبازان و ایثارگران ارتش بدهد بعد درمقابل الله ماشاالله دزدی و اختلاس سو استفاده های کلان توسط مدعیان خدمت وبه ریش تمامی آن تعداد صادقان و خادمان بی دعا خندیدن و جالب اینجاست باز در هنگامه مشکلات وسختیها ونیاز مملکت همین حضرات به بهانه وطرفند خود راگم و گور میکنند وباز همین قشر پاک دل وپاک باخته سینه راستبر ودرصف جلو دفاع ازشرف و حیثیت ملت و مملکت ایستادگی میکند وباز در زمان طلب و تقسیم مطالبات وحقوق دوباره چنان قارچ از هرطرف سبز میشوند و نیک کردار داران وپاک نفسان صاحب حق را پس می زنند ودرصف جلو مدعی وحق بجانب وهمه راخائن خویش را خادم ،،اما خدای عادل همانا تاکنون بسیاری ازاین طایفه و تبار را روسیاهی پیشگاه خداوند و ملت قرار داده وما ضعیفان به یاری خداوند و صالحان روسفید و سربلند هستیم اگر چه صاحب قصر و کاخ و بانک نیستیم اما بیدار شوید و عبرت بگیرید شاید رحم و لطف خداوند شامل حال زبون وسیاه تان شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi