شناسه خبر : 32500
سه شنبه 12 اسفند 1393 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمهید مجلس برای پرداخت حق نگهداری به والدین و همسران شهدا

 نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط پرداخت حق نگهداری به والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن یا بیماری صعب العلاج نگهداری می شوند را مشخص کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛‌ نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 12 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با تبصره الحاقی 19 ماده واحده این لایحه موافقت کردند که براساس آن بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف به پرداخت حق نگهداری به میزان 30 درصد از حقوق کارکنان دولت برای نگهداری والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن یا بیماری صعب العلاج نگهداری می شوند، شد.

براساس این تبصره الحاقی بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات خود، با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و یا مراجع قانونی حسب مورد به والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن و یا بیماری صعب‌العلاج نیاز به نگهداری دارند در صورتی که در میان خانواده، فرد یا افرادی از آنها نگهداری ‌کنند، نسبت به پرداخت حق نگهداری به میزان سی‌درصد (30%) حداقل حقوق کارکنان دولت اقدام کند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi