شناسه خبر : 32522
چهارشنبه 13 اسفند 1393 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خجسته اخبارمنتسب به خود را تکذیب کرد

رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید اخبار منتسب به خود را تکذیب کرد.

فاش نیوز -  رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید اخبار منتسب به خود را تکذیب کرد.

به گزارش خانه ملت، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از آغاز تحقیق و تحفص از بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از پایان زمان رسیدگی به بودجه سال 94 خبر داد و گفت: پس از اتمام  بررسی بودجه و کمتر شدن حجم کار مجلس، تحقیق و تفحص خود را به هئیت رئیسه تقدیم خواهیم کرد و بعد از اعلام وصول نسبت به مسائل مالی و شبهاتی که در این مورد وجود دارد رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته مطالبی در خصوص تحقیق و تفحص از بنیاد شهیدمبنی بر اختلاس گسترده و فساد مالی عظیم منتشر شده است که من تمامی آنها را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم که هنوز این درخواست به دست هیئت رئیسه نرسیده و تحقیق و تفحص هنوز در مراحل ابتدایی است، در بنیاد شهید مسائلی مطرح شده اما خبر فساد مالی گسترده، کذب محض است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه تاکید کرد: در چند روز گذشته بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌ها دست به انتشار اخباری مبنی بر فساد گسترده مالی در بنیاد شهید زده اند که من تمام این اخبار را تکذیب می‌کنم و از مراجع قانونی درخواست دارم تا با پیگیری این موضوع مانع از تشویش اذهان عمومی شوند.

خجسته همچنین تصریح کرد: من به تمامی نمایندگان مرتبط تاکید کرده‌ام که به هیچ عنوان خبری از تحقیق و تفحص بنیاد شهید به بیرون اطلاع ندهند و به شیطنت‌های بعضی رسانه ها دامن نزدنند.

اینستاگرام
باسلام . یه دفعه خیال خودتونو راحت کنید و بگید تمام اختلاسها و سوءاستفاده های مالی و منسبی کار ایثارگرانه ....نعوذو باله آخه آقایان خدمتگزارند ؛؛؛ مختلس که نباید باشند .....
از اول معلوم بود سرنوشت این اختلاس همه مشابه دیگران است خودتان را خسته نکنید خجسته جان میدانیم سروتهش را زدید !!
...

اعتراض ایثارگران به مجلس

مشکل بیمه درمانی ایثارگران در بنیاد شهید
...

هیچ مشکلی ندارد ؟!

اگر عصر دل درد گرفتید به بیمارستان نروید : زیرا اول باید

بروید اداره بیمه و تاییدیه بیمارستان بگیرید ؟!

و عصرها که اداره بیمه بسته است و می افتد به فردا ؟!

و اگر فردا روز تعطیل نباشد . می توانید :

جواز دفن بگیرید ؟!

زیرا سکته و بیماری به شما وقت نمی دهد ؟!

و اورژانسی می آید ؟!

و اگر اورزانسی به بیمارستان نروید ؟!

سکته و بیماری جانتان را : اورژانسی می گیرد ؟!

و اگر خودتان بدون اجازه بیمه به بیمارستان بروید باید هزینه

زنده ماندن و بیمارستان را خودتان : اگر در توانتان است ،

بپردازید ؟!

و اگر فاکتور بیمارستان را به بنیاد ببرید : محال است بدون ؛

بتوانید پولتان را بگیرید ؟!

من عینک طبی چشمم را 460 هزار تومان خریدم فاکتور بردم

بنیاد ، گفتند 70 هزار تومانش را می دهند ؟!

شماره حساب بانک ملی دادم . گفتند به حسابم می ریزند ؟!

الآن شاید بیشتر از 6 ماه است که پولم را نداده اند ؟!

آیا بدهند ؟! یا ندهند ؟!

خدا می داند ؟!

البته یواشکی ؛ خلق هم می داند که ؟!

ولی همه جانبازان بیمه عمر دارند : اگر که مدرکش را ندارند ؟!

چه هفتا بیجاری ؟!

شلم شوربا ؟!

کشک در فسنجان ؟!

شیره در باقلا خوروش ؟!

...

اگر متولی بیمه جانبازان : بنیاد شهید باشد بهتر است ؟!

ادارات فقط به کارمندان خود سرویس می دهند و به جانبازان غیر کارمند

هیچ گونه حقوق و بیمه و امکاناتی نمی دهند ؟!

واین بخشنامه است ؟!

تنها جایی که جانباز را به رسمیت می شناسد فقط بنیاد شهید است ؟!

جانبازانی که :

( ایثارگران به دنبال این بودند که نمایندگان مجلس در قانون بودجه سال 94 مجددا موضوع تأمین هزینه های درمانی را بر عهده دستگاه های اجرایی بگذارد . )

همه کارمند هستند ؟!

باید بفکر جانبازانی هم باشیم که کارمند نیستند و بی کار و از همه

حقوق و معیشت هم محروم هستند ؟!

فقط این بیمه درمان بنیاد شهید را دارند : که اگر اشکالش مرتفع

گردد . جای شکرش باقی ؟!

...
جناب خجسته چراخودتو خسته میکنی اصلا ازنمایندگان خواهش نکن که خبر اختلاص بیرون درز نکنه بزودی اختلاص ثابت میشه وتومیمونی وکلی شرمندگی بعد همه مارزمندگان -جانبازان که سالهاست حقمان راپایمال کردید علیه تو بیانیه بنویسیم جناب خجسته دیدی اختلاص درسته ---پس زحمت نکش تلاش نکن خودتو هم خسته نکن ----بارکلاپسر خوب اینشا الله باهمفکرانت خجسته باشی وپایدار ----مامنتظر گزارش وحمایت بعدی شماازمختلصین هستیم
اقاى خجسته اگر اختلاص بنياد شهيد و جانبازان انقدر بزرگ و گسترده نبوده. چرا وقتيكه اعلام شد كه اگر ابعاد اين اختلاص اشكار شود و به گوش مردم برسد. نظام به خطر مى افتد. چرا شما و همكارانتان تكذيب نكرديد؟ و سكوت كرديد؟ مشخصه كه اين اختلاص بزرگ و گسترده واقعيت داشته. و حالا پشت پرده براى اقاى خجسته چه اتفاقى افتاده. بايد خودش توضيح بدهد. و براى يك نماينده خيلى بد است كه مردم را ساده لوح تصور كند اقاى خجسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گاهى اوقات انسان ياد خدا باشد بد نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ، انشاالله اینطور باشد لیکن اخبار فساد گسترده مالی در بنیاد توسط نمایندگان مجلس بدین مضمون اطلاع رسانی شده که آنقدر فساد کسترده است که مردم از شنیدن جزییات آن شوکه میشوند. این اطلاع رسانی در آن زمان توسط هیچیک از نمایندگان تکذیب نشد.
امیدواریم این تکذیب در راستای انجام اصلاحات لازم توسط مدیر جدید بنیاد صورت پذیرفته باشد لذا ایثارگران مظلوم و محروم برای انتشار نتایج تحقیق و تفحص ثانیه شماری میکنند. تکذیب اخبار تحقیق و تفحص و گستردگی فساد در بنیاد بهیچوجه نمیتواند پاسخی مناسب به محرومیت و مظلومیت هزاران ایثارگر باشد.
لابد اين اقاى امير خجسته بنده خدا حتماً موقعيتش به خطر افتاده كه حجم اين اختلاص گسترده و عظيم را به گفته خود گروه تحقيق و تفحص كه ٦،٥ ماه پيش اعلام كردند را تكذيب كرده ؟ بلآخره موقعيت كارى اقاى خجسته به همه چيز ارجهيت داره ديگه بابا؟ حالا هرچيكه ميخواد باشه. موقعيتو عشقه مگنه اقاى خجسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام به مردم غیورکرمان ایادراسلام ناب حضرت محمداگرشخصی ازایشان سوال میکردبه فردسوال کننده توهین وشکنجه میکردواقعااگرراست گفته باشدبایدنگران اینده شدازاده وجانبازازتهران
سلام ، نظرات دوستان عزیز از اعجاب و تمسخر تا اظهار تاسف واقعیت دارد. آقای خجسته در ظاهر میتواند فساد بنیاد را تکذیب را کند لیکن آیا میتواند وجود هزاران خانواده شهید و جانباز محروم و مظلوم را تکذیب کند؟ آیا آقای خجسته میتواند در پیشگاه حق تعالی درد و رنج و مصیبت بیش از سی ساله ایثارگران را تکذیب کند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi