شناسه خبر : 32529
چهارشنبه 13 اسفند 1393 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقادشدیدنماینده ایثارگرحامی دولت از روحانی

در دولت آقای روحانی غضنفر زیاد است. به این معنا که به خودی گل می‌زنند و اصلاً توجیه نیستند که کدام کار به نفع دولت است و کدام کار به زیان دولت.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مصاحبه با «آریا» تصریح کرد روحانی نباید آنچه را که مردم حس نمی‌کنند بیان کند. این عضو فراکسیون رهروان گفت: در دولت آقای روحانی غضنفر زیاد است. به این معنا که به خودی گل می‌زنند و اصلاً توجیه نیستند که کدام کار به نفع دولت است و کدام کار به زیان دولت.
وی ادامه داد: بیان برخی از مطالب و موضوعات باعث کاهش محبوبیت ایشان شده است ضمن اینکه ترس از رأی نیاوردن، جرأت برخی اقدامات اساسی، اصلاحی و سازمانی در کشور را از آقای روحانی گرفته است.
جعفرزاده تأکید کرد: به جای اینکه آقای روحانی ابتکار عمل داشته باشد اما ایشان گم است و هر بار کسی یک حرفی می‌زند. به عبارت دیگر دولت در کارهایش قاطع نیست.

وی با تأکید بر این مطلب که اگر دولت قاطع بود تا حالا بسیاری از مشکلات حل می‌شد، گفت: ترس برخی از عوامل دولت و مشاوره غلط برخی از دوستان به آقای روحانی دست به دست هم داده و روی افکار عمومی کار می‌کند بنابراین در چنین شرایطی ورود آقای روحانی به برخی از مسائل به مصلحت نیست به عنوان مثال وقتی رئیس‌جمهور می‌گویند تورم صفر است ما باید تلاش زیادی کنیم تا عوام جامعه بپذیرند که تورم صفر شده است البته اگرچه طبق آمار این سخن درست است اما بنده معتقدم آقای روحانی نباید آنچه را که مردم حس نمی‌کنند، بیان کند.

اینستاگرام
سلام ، فقدان اراده مثبت یا وجود غضنفر در دولت موجب بدبینی مردم شده است؟ فقدان اراده برای قطع یارانه ثروتمندان با بهانه سرک کشیدن به حساب مردم یکی از غضنفر بازی دولت است. دولت به راحتی یارانه نان ثروتمندان را بدون نیاز به سرک کشیدن به حساب مردم قطع کرد اما همانطور که نماینده محترم اذعان داشتند ترس از رای نیاوردن و بهتر بگوییم حضور غضنفرهای از کارافتاده و تاریخ مصرف گذشته فراوان که در دولت اصلاحات امتحان پس دادند و رفوزه شدند از مهمترین عوامل کاهش شدید محبوبیت (بگوییم تلاش مردم در سفر رییس جمهور برای کسب اعتبارات بیشتر) ارزیابی میشود.
تلاش دولت برای دستیابی به توفق هسته ای نمونه ای از اراده لازم دولت برای خدمت رسانی به ایثارگران است اما فقدان اراده و خواست قلبی لازم همچنین فقدان پاسخگویی به اعتراضات و شکایات مانند قضیه فرمانداری تکاب علت اصلی کاهش اقبال رییس جمهور و بطور کلی دولت تدبیر و امید است که تدبیر و امید را بسیار گران میفروشد.
با سلام شما فرمودید تلاش دولت برای دستیابی به توافق هسته ای نمونه ای از اراده لازم دولت برای خدمت رسانی به ایثارگران است ! دوست عزیز توافق هسته ای چه ربطی به خدمت رسانی به ایثارگران دارد؟!! این دولت کوچکترین خدمتی که به ایثارگران نکرده بلکه دائماً در حال پیچاندن حقوق حقه ایثارگران را دارد تنها کاری که این دولت و علی الخصوص جناب آقای روحانی کرد ژست ها و دیدارها ی... ایشان از خانواده های شهدا و ایثارگران بوده و بس .
باسلام. جناب جعفرزاده از شما متشکرم .

زهد با نیت پاک است نه با جامه پاک
ای بس آلوده ؛ که پاکیزه ردائی دارد
مور هرگز به در قصر سلیمان نرود
تا که در لانه خود برگ و نوایی دارد . والسلام .
خدایا ببین وضع چقدر ناجور و بدجور شده که بعضیاااااااااااا هم مجبور به اعتراف شدن ...؟؟؟
ای بس آلوده که پاکیزه ردایی دارد
ای بس آلوده که پاکیزه ردایی دارد
ای بس آلوده ..... آلوده .... آلوده ....
اقای جعفر زاده
برای شما که حقوق حالت اشتغال و نمایندگی مجلس دارید تورم صفر درست است
شما بایدم درد جانباز زیر 25 درصد بدبخت را حس نکنی
جناب جعفرزاده خیلی زرنگی والا -- بکی به میخ ویکی به نعل میزنی هم تائید میکنی هم رد اخه دوست عزیز کجای تورم صفر شده هم میخواهی دل رئیس جمهور رانشکنی هم دل مردم را عیبی نیست بی خیال سری بعد کاندید شو چون بالاترین رای مال شمادلسوزان ملت است همینطور ادامه بده شاید به رتبه بالاتر نائل گردی
تورم صفر هم جالب بود !!! واقعا" اگر دولت قبل می گفت تورم صفر ، صف طویلی از تمسخر و اتنقاد از دولت در شبکه های اجتماعی و دیگر موارد فضای مجازی و نیز در نشریات و ... درج می شد ، اما بعد از ارائه آمار تورم صفر در بهمن ، جز چند مورد ، الحمدالله !!!کسی زبان به اعتراض نگشود .
گل گفتي
اگر واقعا به آزادی مطبوعات وحق بیان معتقدید چرا نظرات را عینا منعکس نمی کنید
غضنفر از القاب مولایمان امیرالمومنین است.
شما چرا؟؟؟؟!!!
شايد براي اقازاده هاي تورم صفر باشد ولي براي ما ملت بالاي 100 % مي باشد براي اينك لبنبات خيلي گران است اين قلم بگير و برو بالا وقتي همه چيز براي اقايان محيا است مي گويند تورم صفر است وسلام
سلام به نماینده طرفدارریس جمهورشایداقای جعفرزاده درکشوردیگه زندگی میکندویاشایدازچندجاحقوق ودرامدداردمردمومن مرغ ولبنیات ومیوه چندبرابرگران شده شماچراتاییدمی کنیدکه تورم صفرشده پس حقوق خودتان رابربنای صفرمحاسبه کنیدبابامردم بابدبختی زندگی میکنندواززمان دولت قبل بدترشده اگردولت ومجلس طرفدارحق هستندیک رای گیری بصورت مخفی برگزارکنیدتامتوجه شویدچه خبرهست
بنده از جانبازان گیلانی هستم . همین آقای حعفرزاده سخنان الانش با سخنانی که در زمان مدیر کلی بنیاد استان بر زبان می آورد ، تفاوت ماهوی دارد . الان می گوید که چرا حقوق جالت اشتغال جانبازان شاغل ، قطع می شود ، ان موقع در مصاحبه با شبکه استانی می فرمود که : " دریافت حقوق حالت اشتغال برای جانبازان شاغل از نظر شرعی اشکال دارد !!!" و موارد دیگر
بنابراین از اینگونه سخن گفتن وی تعجب نفرمایید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi