شناسه خبر : 32554
چهارشنبه 13 اسفند 1393 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت سردار شهید «اکبر هدایتی»

در طول مدت آشنایی با ایشان هیچ گونه ضعف اخلاقی، رفتاری و کاری از ایشان دیده نشد این شهید گرانقدر برادری مجاهد، مخلص و نمونه بود.این جملات بخشی از سخنان سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در مورد شهید اکبر هدایتی است.

 

به گزارش سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، سردار اکبر هدایتی در تاریخ روز دوم بهمن ماه 1364 درمنطقه عملیاتی «فاو» براثر تک شیمیایی دشمن از ناحیه ریه وچشم مجروح شد و پس از آن برای بار دیگر در در روز سوم دی ماه 1365 در منطقه آبادان و در جریان عملیات «کربلای4» در پی حمله شیمیایی نیروهای بعثی عراق از ناحیه پوست وچشم آسیب دید.

 

این فرمانده روز پنج شنبه 15 اسفندماه1392 پس از تحمل سال‌ها جراحت ناشی از عوارض شیمیایی به کاروان شهدا و همرزمان و برادر شهیدش «امیر هدایتی» پیوست.از همین رو پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت هشت صبح روز 17 اسفندماه92 از مقابل ستاد فرماندهی ناجا و ساعت 10 صبح از میدان اصلی شهرری تشییع و در این شهر آرام گرفت.

 

به مناسبت نخستین سالروز شهادت این فرمانده شهید قرار است مراسمی در روز پنجشنبه 14 اسفندماه در شهر ری، خیابان حرم ابتدای بازار از ساعت 16 دقیقه برگزار شود.

 

 

سردار شهید اکبر هدایتی

 

به گزارش ایسنا، سردار شهید اکبر هدایتی، پلیسی وظیفه شناس، پایبند به قانون و معتقد به ارزش های نظام اسلامی بود و همین امر سبب شد تا سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این شهید بگوید: 21 سال از ابتدای آشنایی من با شهید هدایتی از بدو ورود ایشان به نیروی انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی می‌گذرد، بدون تردید و با قاطعیت می‌توانم بگویم که ایشان یکی از مصادیق واقعی پلیس اسلامی بودند. من در طول مدت آشنایی با ایشان هیچگونه ضعف اخلاقی، رفتاری و کاری از ایشان ندیدم. این شهید گرانقدر برادری مجاهد، مخلص و نمونه بود. این خصوصیات اخلاقی به واقع کاراکترهای واقعی یک پلیس اسلامی است و ایشان یک مأمور وظیفه شناس و متعهد بود.

اینستاگرام

...

سلام به همه شهدا

و سلام به شهید ناجا ، سردار شهید اکبر هدایتی



نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi