شناسه خبر : 32603
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تظلم خواهی مادر و خواهرشهیداز حجت الاسلام شهیدی

مادر وخواهرشهید اردبیلی با ارسال نامه تظلم خواهی به رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خواستار رسیدگی عاجل به تهدید وتعدی عوامل بنیاد منطقه برعلیه این خانواده شدند.

فاش نیوز -  مادر وخواهرشهید اردبیلی با ارسال نامه تظلم خواهی به رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خواستار رسیدگی عاجل به تهدید وتعدی عوامل بنیاد منطقه برعلیه این خانواده شدند.

متن این دادخواهی چنین است:

بسمه تعالی

"جناب آقای شهیدی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور"

سلام علیکم؛

احتراماً اینجانبه " اقدس غلامی"، خواهر شهید احمد غلامی و مادر شهید سبز علی محمدی با قلبی پر از اندوه و سینه ای مالامال از درد و چشمانی اشکبار از استان اردبیل دست تظلم خواهی و تقاضای رسیدگی به ظلم مضاعفی که توسط مدیر کل غیر ایثارگر جنابعالی که مدت یک سال اینجانب و پدر داغدار شهید و خواهر ستم دیده شهید علی محمدی مورد انواع و اقسام فشارها، تهمت ها و افتراها قرار داده به سوی آن بزرگوار دراز می نمایم.

جناب آقای شهیدی حضرت امام فرمودند هر کسی در کار خانواده شهدا کارشکنی کند باید به عنوان ضد انقلاب به دادگاه معرفی و محاکمه شود.

(خمینی عزیز ! بنگر که در بنیاد شهید که میراث جاودان شماست خواهر شهید را مورد افتراء قرار داده، از کار بی کار و ناموس شهید را به دادگاه کشانده و اموال شخصی اش را توقیف می کنند)

جناب آقای شهیدی دخترم مرجان محمدی سال ها با بنیاد شهید در قسمت کانون همکاری داشته و از تاریخ 25/04/92 به عنوان مدیر کانون معرفی گردید و توانست با جذب 200 نفر از فرزندان ایثارگران کانون تعطیل شده را احیا و فعال نماید.
باروی کارآمدن دولت اعتدال و تغییر مدیریت در بنیاد شهید استان اردبیل ابتدا با برخوردهای تحقیر آمیز و زننده توسط رئیس حراست و بازرسی بنیاد از کار بی کار و به نصایح بزرگان شهر از جمله امام جمعه محترم، فرمانده سپاه و استاندار و ... توجهی ننموده و همه تقصیرها را متوجه جنابعالی نمودند. سپس وقتی دخترم و ایثارگران علت امر را سوال کردند در کمال وقاحت و بی شرمی به دخترم تهمت زده و دانش آموزان را بلاتکلیف نمودند.

مکاتبات و پیگیری فرزندم حتی حضورش در معاونت فرهنگی تهران، رافع مشکلات نگردید، مدیر کل مغرور شما توسط عوامل خود خانواده ام را تهدید به قطع خدمات حمایتی بنیاد و باطل نمودن پرونده شهیدم  و دخترم را تشویق به شکایت به مراجع قضایی نموده و با بی شرمی اظهار نمود که بنده مدیر کل هستم و هیچ کسی قدرت برخورد با مرا ندارد.

وقتی رئیس جمهور و جنابعالی به استان تشریف آوردید رئیس بنیاد شهید اردبیل (ولی نژاد) ما را از فیض دیدارتان محروم و در پشت در سالن برگزاری مراسم ساعت ها نگه داشته و با بی شرمی دلیل عدم اجازه ورودمان را فرض بر اعتراض و اغتشاش اعلام نمودند.

دختر ستم دیده ام برای گرفتن اموالش ناچار به شکایت به شورای حل اختلاف گردید و برای استیفای تنها سرمایه زندگیش که آبرویش می باشد دست استمداد به سوی مراجع قضایی گشود. علی رغم بهره گیری مدیر کل منسوب جنابعالی از همه امکانات بنیاد و بسیج همه تلاشش، قضات شریف و با وجدان شعبه 9 دادگاه تجدید نظر کیفری استان رأی قطعی به محکومیت ایشان در خصوص توهین و تهمت وارده به ناموس شهید را صادر و قاضی شریف دادگاه حقوقی رأی به محکومیت رئیس بنیاد اردبیل در خصوص استرداد اموال توقیف شده خانواده شهید را صادر نمود که به پیوست، هر دو رأی صادره ارسال می گردد.

آقای شهیدی! جنابعالی بارها در سخنرانی های خود اذعان نموده اید که اجازه بی حرمتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را نخواهید داد.

آیا با وجود آرای قطعی دال بر خاطی بودن مدیرکلتان در استان و اطلاع یک ساله جنابعالی و حوزه حراستی و بازرسی و فرهنگی، باز جای تأمل است؟ و اگر جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه و رئیس عالی بنیاد به این ظلم و ستم و مسائل بنیاد استان اردبیل که نمونه ای از آن ذکر گردید توجه  نکنید ناچار خواهیم بود دست استغاثه و تضرع به درگاه حضرت حق تعالی دراز نموده و مسئولیت همه پیشامدها و مسائل بعدی به عهده آنهایی خواهد بود که دیدند و شنیدند و توجه ننمودند.

با تشکر
اقدس غلامی

اینستاگرام
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک....
موافقم با شما
تمامی اظهارات این خانم دروغ محض است
دروغ محض یعنی توهین وافترا به یادگار شهیدی که جانش را برای امثال تو فدا کرده.خداوند مارا پیش شهدا روسفید کند وافرادی چون تو وآن مدیر نالایق را شرمنده.چه خوب که حکم صادر شده را میبینی وآن خواهر ومادر دلسوخته را دروغگو خطاب میکنی وای بر ما
برادر یا خواهر عزیز حکم دادگاه دروغ محض نیست.دادگاه دروغ یا راست را مشخص کرده.
اظهارات مادر شهید دروغ نیست.دروغ محض مسئولینی هستن که گذاشتند کار خواهر شهید به اینجا برسد.وای به حال ارزشهای دیگرمان
جانباز عزیز: فارغ از این که کل قضیه چه بوده اکثر ایثارگران استان آقای لکورج را می شناسند و با اخلاق او آشنا هستند و می دانند که اهل توهین کردن نیست. هر چیزی که نوشته یا منتشر می شود باور نکنید.
برادر گرامی: در این مقاله تمام احکام صادره منتشر نشده. است. لازم است بدانید که کلیه شهودی که با تحریک بعضی عوامل در خصوص توهین شهادت داده بودند در دادگاه بعدی شهادت خود را پس گرفته و برای مدیر کل حکم برائت صادر شده است. و فقط به خاطر مسائل اخلاقی با بیان اینکه حفظ حرمت شهدا واجب است از شکایت و اعاده حیثیت صرف نظر کرده اند. امروزها چه راحت دینمان را برای دنیای بی ارزش می فروشیم خوشا به حال آنان که رفتند ...
شریفترین انسانه شهداوخانواده های دلشکسته آنان هستد وپست ترین انسان نماها کسانی هستندکه به یادگاران شهدا توهین میکنند
باسلام
خواهرگرامی اینکه مقصر کیست بعهده دادگاه است حقیقت آن چیزی نیست که همیشه به چشم دیده میشود واظهارنظردرموردش اشتباه است. اما اینکه مدیرکل گفته هیچکی نمیتونه باهاش برخورد کنه حرف مفته چون درمقابل معاون اول رئیس جمهور پشه هم نیست که الان مهمان اوین است . درمورد مشکلتان پیشنهاد میکنم مسئولین رده بالا را درجریان امر قراردهید حتماً نتیجه میگیریدانشا ا... چون هنوز خیلی ها دارند با اخلاص و پاک کار میکنند . سپردن ادره کل به مدیر غیر ایثارگر یعنی اینکه کار کارشناسی به غیرمتخصص واگذارشده که اشتباهی نابخشودنی است .
برادر عزیز دادگاه تشخیص داده مقصر کیست وحالا نوبت دولت تدبیر ماست که با چنین خیانتکارانی برخورد صریح کند.
برادر محترم بنیاد شهید این چگونه دادگاهی بود که در یک جلسه شاهدین به توهین و... برعلیه مدیر کل بنیاد شهادت میدهند و در جلسه دیگر شهاتهای خود را پس میگیرند ؟ جهت اطلاع از قانون بعرض شریفتان برسانم شاهد در هنگام هر گونه شهادتی شاهد ملزم به قسم خوردن به قران مجید است .(که این امر بار قضایی برای شاهد بوجود میاورد . همانند دیگر کشورهای جهان ) و اگر بار دیگر بخواهد شهادت خود را تعویض نماید . قاضی موظف است بجرم شهادت دروغ شاهد را مورد پیگیری قضایی قرار دهد اینکه فردی در دادگاه نزد قاضی شهادتی داده که که در دیگر مرحله دادرسی اعتراف نماید که شهادت اولش دروغ است . شرعا و قانونا شهادت ایشان قابل استناد نیست و دارای اشکالات قانومی و قضایی است مگر انکه ......
وای بر ما که تماشاگر شدیم ،کار بجایی رسیده که خون شهید را لگد مال کرده و امنیت را از ناموس شهید گرفتند!دشمنان نظام خانواده های شهدا و بازماندگان جنگ را هدف قرار داده تا نظام سلطنتی را بپا کنند.فتنه گران کور خواندن بتوانند به اهداف کثیفشان دست یابند.بازماندگان جنگ وشهدا با رهبری امام خامنه ای چنان درسی به شما بدهیم که مثل دوستانتان از کشور شهید پرور اسلامی فرار کنید...(لبیک یا خامنه ای
بنام خدا
برادر عزیزم جناب رمضان قدمی سالهاست که چنین می کنند .و ما ساکتتم چه اگر کلامی از در دفاع از فرزندان معنوی امام کبیرمان (ره)بگوئید و یا در صدد دفاع از انان برایی همانان که رنگ جبهه ندیده و امروز بیرق جهاد و شهادت را بدست نا پاک خود گرفتند با تهمت و هزار گونه مکر که مختض خودشان است شما را نیز به ورطه بالا می فرستند که ابروی قطره قطره جمع اوری شده اتان را به یکباره ..........اگر نمونه خواستید بگوئید تا برائتان بفرستم در بنیادی که جانباز و شهید را از موقعیت اجتماعیشان خلع می کنند شما توقع چه برخوردی دارید . الحمدالله حقیر تاکنون رنگ این بنیاد را ندیدم اما حرف بسیار است
ناموس شهید ناموس ماغیرایثارگران هم هست.مدیر بنیاد شهید اردبیل باید هرچه زودتر چون فرماندار تکاب برکنار شود غیرازین خیانت به شهداست.
كساني كه به خانواده شهدا وجانبازان و ايثارگران وازادگان عزيزبي حرمتي كنند هم در دنيا وهم در اخرت شرمنده اعمال خودشان خواهند بود براستي اگر يكي از مسئولين خود پدر شهيد يا ايثارگر يا جانباز يا ازاده بود چنين رفتاري را تحمل مي كرد فقط خدا بداد اين قشر مظلوم برسد
سلام ، تظلم خواهی فقط برای مادر و خواهر شهید نیست بلکه اکثریت ایثارگران محترم خواهان محاکمه و مجازات مسئولان فاسد هستند. قابل توجه نماینده محترم همدان که بعنوان رییس تحقیق و تفحص از بنیاد نتیجه اولیه و گفته های گذشته را تکذیب کرده است. جمعیت ایثارگران میدانند چنانچه مقرر شود به تحقیق و تفحص در دادگاه رسیدگی شود آنوقت باید افرادی پای میز محاکمه حاضر شوند که فی الحال در پستهای حساس و تصمیم گیری قرار دارند. بدیهی است هیچوقت تصمیم گیران اجازه افشای فساد گسترده بنیاد را نخواهند داد زیرا آن دسته افراد که از جیب خانواده شهید و جانباز دزدی و خیانت کرده ترجیح میدهد هزاران خانواده شهید و جانباز در مظلومیت و محرومیت بسوزد و بسازد و با سیلی صورتش را سرخ کند اما ایشان در کاخهای تجملاتی و املاک اروپایی خوش باشد و به راحتی تمام مشکلات خانواده های معزز شهدا و جانبازان را با روشهای اروپایی فراموش کند.
برادرم باید ببینیم واکنش آقای شهیدی در مقابل این تظلم خواهی چه خواهد بود
ولی زاده شرمت باد
میشه با خانم محمدی مصاحبه کنیدوبیشتر دراین مورد توضیح بدهید .ما ایثارگران واقعا" شوکه شدیم چنین ظلمی به خواهر شهید از طرف بنیاد شهید که باید محل خدمت به خانواده شهداء باشدغیرقابل قبول است خداوند ایشان وعواملشان ودرراس آنها آقای شهیدی را چه در این دادگاه دنیا وآخرت مجازات کند
در هیچ دولتی چون دولت روحانی به ایثارگران توهین نشد ان هم مقصر خود روحانی است که راه را بر انان باز کرده .اقای روحانی دیگر به خانه شهدا وایثارگران نرو .برو به داد ا ن بچه های شهدی برس که در دیار غربت به علت لغو بورسیه به پدر شهیدشان متوسل میشدند. خدا ازت نگذرد .جفایی که شما به ایثارگران کردی اوباما نکرد . ولی مطمئن باش در دور بعدی در ادبیات سیاسی ایران جایی نخواهی داشت.
بنده آزاده وجانباز 50%ازاردبیل هستم وازماجرای ظلم وستمی که به ناحق در حق ناموس شهید گرانقدر محمدی اعمال شد خبر دارم خانواده این شهید قربانی دستورات آقای افضلی فر د نماینده اردبیل شدندآقای افضلی فرد مدیر بنیاد شهید را به نمایندگی ازخود در بنیاد شهید برسر قدرت آوردند تادستورات ایشان را اجرا کند تا بنیاد شهیدمحل تاخت وتاز افرادی باشد که زمینه را برای حضور مجدد ایشان در مجلس فراهم کندولی ناموس شهید وحرمت شهداءبالاتر ازان است ابزار قدرت طلبی سیاست مداران باشد
ما نیز موافقیم.
باسلام به همه جانبازان وخانواده های شهدااین جریان یک توطعه برعلیه مدیری ازخانواده ایثارگرولایقی چون آقای لکورج میباشدوبنده چون باخدمت صادقانه آقای لکورج آشنایی دارم ایشان مدیری بااخلاق هستندواصلا اهل توهین کردن نیستندازهمه برادران استدعادارم این بساط تهمت زدن راجمع کنندوازخدابترسندچون برای هرحرفشان بایدجواب بدهند.
جریمه یک میلیون ریال در مقابل توهین واهانتی که برای خواهر شهید صورت گرفته خیلی ناچیز است جایگاه شامخ شهداء وایثارگران انقدر بلند مرتبه هست که د رموارد این چنینی خیانت کاران را باید به خود شهداء وخدا واگذار کرد
آقای سید شنوا مدیر قبلی بنیاد شهید اردبیل که خود آزاده وجانباز بودند خود نمونه یک مدیر کارامد ولایق بودندکه متاسفانه آقای منصورلکورج که هیچ سابقه ایثارگری ومدیریتی نداشتندوبنا به انچه که در میان خانواده شهداءرایج است ایشان دست نشانده آقای افضلی فرد نماینده اردبیل هستند وهمچین وقایعی دور ازذهن نبود که اتفاق بیافتدما بنده بارها که به بنیاد مراجعه کرده ام وضعیت اداره را تشنج آور ودرد آور دیدم آقای شهیدی باید بازرسانی دلسوز وبی طرف جهت اصلاح امور بفرستد
خانم محمدی قربانی باند بازی در مقدس ترین نهاد انقلابی شد.حقانیت ایشان بر ما پوشیده نیست.خداراشکر دادگاه هم حق را بر ایشان داد.خداوند خدمتگزاران به انقلاب را توفیق دهد انشاله
ازماســــــــــــــت که برماســـــــــــــــت
سید شنواضربه ای که به بنیاد ردند هیچ کس نزد آقای حنیفه زاده هم بازنشسته بودندوبدون مجوزبنیاد مرکز وبدون گزینش وغیر قانونی وآن هم بخا طردوستی با مدیرکل مشغول کار بودند که آقای منصوری چون فرد ضابطه مند بودند نخواستند غیر قانونی کارکنند با اینکه حتی صدها فرزند شهید بیکار بودند مدیر فعلی بیمارستان ایثار 25سال سابقه کار درهمین بیمارستان دارند
موضوع این خواهر چه ربطی به مدیر قبلی دارد.بحث هتک حرمت انجام گرفته توسط مدیرکل یک اداره است این موضوع جنبه عمومی دارد.ارزشهای انقلاب نباید لکه دار شوند.دشمن ما خارجی نیست ما با ارزشهیمان مشکل پیدا کرده ایم،خداوند توفیق دهد
برادر تاریخ تاسیس بیمارستان 17 ساله دروغ ننویس
آقای شهیدی
باید رسما"ازخانواده محمدی مخصوصا" مادر شهید
که هم فرزند وهم برادرش را در راه دفاع از نوامیس این مملکت شهید داده اندغذر خواهی ودلجویی بنماید
موافقم
موافقم
سلام. نا اهلان بر مسند امور قرار گرفتند. فریاد یا اماما.
وای اگر خامنه‌ای حکم به دفاعم دهد بنیادشهید که هیچ داعش نتواند که جوام دهد.
بسیجی. رزمنده. برادرشهيد. مجروح جنگی
با سلام رئیس اداره بنیاد استان اردبیل بلافاصله بعد ار رفتن آقای سید شنوا به این خواهر شهید تهمت وافترای اخلاقی زد و مدیر کل غیر ایثارگر و دست نشانده افضلی فرد هم حرفش را روی حرف این حراست گذاشت و وقتی پدر و مادر و خواهر شهید به مدیرکل مراجعه کرده بودند با کنالبی ادبی آنها را از اتاقش بیرون کرده بوده .
بنیاد اردبیل الان حیاط خلوت افضلی فرد شده است و با پول بنیاد به دیدار خانواده هایی که خودش انتخاب کرده و صاحب نفوذ در انتخابات هستند می رود .
تنها ظلم این مدیرکل و عواملش مخصوصا حراست به این خواهر شهید نبوده بیایید تحقیق میدانی کنید ببیندید که بر سر کارمند ایثارگر و کوشا به نام آقای علیرضا معافی ثانی چه ظلم کردند.
آیا زمانی که مدیر کل سابق سید شنوا بدون هیچ دلیل قانع کننده کارکنان را به شهرهای دیگر تبعید می نمود که این عمل ایشان خلاف قانون بود . چرا دفاعی از آن کارمند مظلوم نمی شد و یا سایر همکاران که از پستهای ریاستی به پست کارشناسی تنزل یافتند .تظلم نبود و لی شما که بدون هیچ اطلاعی نظر میدهید فردا چه جوابی در قیامت خواهید داد.
من یکی از والدین شاگردان وایثارگر هستم که در کانون زیر نظر خانم محمدی فرزندم آموزش میدید.ایشان 10سال با بنیاد شهیدوکانون همکاری داشتند وما از حضور ایشان در کانون وسپردن فرزندمان به ایشان راضی بودیم ولی افراد کوته فکر اجازه ندادند فرزندمان آموزش ببینند وکانون دست افراد بیسواد داده وسپس تعطیل کردند وفرزندان ما همچنان بلاتکلیف هستند.
ضمن عرض اردات به این مادر معزز شهید / این هم در ادامه اهانت های مکرر دولتمردان به ساحت مقدس شهدا و خانواده های مکرم شان می باشد ، که انتظار داریم جناب آقای دکتر روحانی هر چه سریعتر جلوی این بی حرمتیها را بگیرد .
مدیر کل غیرایثارگر اردبیل با کارمندان ایثارگر بنیاد مشکل دارد وآنها را برای خود رقیب می داند تحقیق کنید که چرا جناب آقای دکتر حنیفه زاده رئیس سابق بیمارستان ایثار که خود آزاده وجانباز بودند را عزل و پرستاری به نام بایرامی را که ازباند خودشان بوده به عنوان رئیس منسوب نمودندبخاطراینکه آقای دکتر حنیفه زاده اجازه سوءاستفاده ازدرامدهای بنیاد را هزینه انتخابات نمی داد
سلام در جوابیه این همکار محترم باید عرض کنیم که دکتر حنیفه زاده پزشک هستند و طبابت ایشان مشکل ندارد . اما در بحث رئیس بیمارستان چون حکم ریاست ایشان با تائید مرکز نبوده و بصورت قراردادی مشغول بودند لذا نمی توانستند اسناد و مدارک و چکهای بیمارستان را امضاء نمایند . و فعالیشان خلاف مقررات بود پس بناچار میبایست یکی از همکاران رسمی به جای ایشان منسوب میشد . که کار قانونی است . ضمنا در این مدت مدیریت ایشان انتخاباتی صورت نگرفته که مطرح کردید . خواهشاً درج واقعیت رضای خداست
خواهر عزیزم چرا فقط یک طرف قضیه را دنبال میکنید . شما توسط مدیر قبلی آقای سید شنوا بدون هیچ گونه مدرکی و حکم و ابلاغی مدت 8 ماه در کانون فعالیت نمودید و در این مدت با برگزاری کلاسهای آموزشی و دریافت شهریه برای خود در آمد زایی کردید . این چه ربطی به بنیاد یا به شخص لکورج دارد . ایا مدیر کل وقت میتواند کانون بنیاد را که متعلق به بیت المال است را در اختیار شما قراردهد . آیا فقط شما خواهر شهید هستید . فعلا با این همه فرزند شهید بیکار و فرزند جانباز و آزاده امکان فرصت شغلی برای شما مقدور نیست .خواهرم
خدمت نویسنده عرض کنم که بنده کارمند بنیادباسابقه 20ساله هستم.بنا به اطلاع بنده خانم محمدی8سال با بنیاد شهید همکاری فرهنگی داشتند وخود خواهر شهید بوده که سابقه درخشان ایشان بر هیچ یک از کارمندان بنیاد پوشیده نیست.اگر شما سواد داشته باشی میبینی که حکم توهین صادر شده ومتاسفانه مدیر کل اداره ما با حکم کیفری ریاست میکنند..
عجبا طرف رای دادگاهو نمیبینه ببین چه جوری داره نقد میکنه!!!!مدیر توهین کرده محکومم شده تو چرا ناراحتی نکنه جیره خوارشی.بنظرم حمایت بیخود از مدیر بنیادشهید اردبیل یعنی خیانت به نوامیس شهدا.
مشخص است که خانم محمدی با یک باند طرف هستن که به هرقیمتی میخواهند ایشان را مورد تهمت وافترا قرار دهند.خداوند راشکر که دادگاه رای قطعی را صادر کرده ومدیر مربوطه تقاص بی حرمتی به خواهر عزیز را پس داده.باقی امور باید به خود شهدا وخداوند واگذار شود.
چطوربا20 سال خدمت نمی دانی که 8سال همکارت بوده یا 8ماه
با سلام متاسفانه یک نفر که فرد غیر بومی با شد ونخواهد به افراد مختلفذ رانت بدهدعلی رغم اینکه قصد انجام خدمات شایسته را داشته با شدافرادی جمع می شوندوآبروی اورا می برند موضوع خانم محمدی هم همان است ایشان محترمانه بگویم بعلل زد وبند بامدیرکل قبلی بنیادورانت خواری و...ازمدیرت کانون کنار گذاشته شدآسمان که به زمین بیامده بود متاسفانه با تحریک مدیرکل قبلیدست بردار نشد وشما هم ندانسته آتش بیار معرکه شدید
جای سوال اینجاست که چگونه در استانی که هزاران شهید جانباز وآزاده وجود دارد یک فرد غیرایثارگر وغیربومی که حتی زبان والدین شهدا را نمیداند به مدیریت بنیاد منصوب میشود.این کار امکان ندارد جز با تبانی ودادن باج به افراد فرصت طلب وسواستفاده کن که در زمان مدیریت ایشان هر کاری را که بخواهند میکنند وهیچگونه ارزشی را برای خانواده شهدا قائل نیستند.ما ایثارگران اردبیل از ماجرای خانم محمدی خواهر محجبه وباتقوااطلاع داشته وبه جسارت ایشان افتخار میکنیم.
عزیزان حقیقت حکم دادگاهی است که براساس ضوابط شرعی وقانونی صادرشده ودرمقابل چشم است ودروغ تهمتهایی است که به همه میزنندو حتی قاضی دادگاه نیز درامان نیست آیاحکومت چندروزه بنیادارزش هتک حرمت ایثارگران رادارد
آقايان ياد بگيرند . براي اينكه نشان دهيد خدمتگزار ايثارگران هستيد و به دنبال ترويج فرهنگ ايثار و شهادتيد لازم نيست اقدامات فراقانوني كنيد به همين قوانين موجود با حسن نيت عمل كنيد و عزت دنيا و آخرت را براي خود به ارمغان آوريد.
تقدیر ایثارگران و جانبازان از اقدامات دکتر همتی
ایستانیوز:در آستانه فرارسیدن ۲۲ اسفندماه، روز شهدا، جمعی از ایثارگران و جانبازان بانک ملی ایران با ارسال لوح تقدیر از اقدامات متعدد مدیرعامل این بانک در خصوص پشتیبانی و حمایت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی( ایستانیوز)،دکتر عبدالناصر همتی از زمان تصدی مسئولیت مدیر عاملی بانک تاکید زیادی بر رفع مشکلات ایثارگران بانک ملی ایران داشته است به طوری که اخیرا احکام ارتقای اداری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حالت اشتغال صادر شد و بر این اساس بهبود قابل ملاحظه‌ای در وضعیت معیشتی و رفاهی آن‌ها صورت گرفت. توجه ویژه مدیر عامل بانک ملی ایران به بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی ایثارگران این بانک در حالی است که بانک ملی ایران نقش پررنگی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت به طوری که 59 شهید، 3624 جانباز و 418 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. همتی اخیرا نیز در دیدار با اعضای فراکسیون فرزندان شاهد مجلس، بر پشتیبانی و حمایت از خانواده معظم شهدا و رفع نیاز‌های آن‌ها تاکید کرده بود.

در پاسخ کسی که نوشته ای همه کذب محض است اگر کمی سواد و یا وجدان داشتی و ابلاغ دادگاه و حکم دادگاه را می دیدی هرگز چنین اظهار نظر نمی کردی مگر آنکه مطلب در باره خودت یا منصوبین یا اقوان و خویشاوندانت بوده باشد هرگز بدون توجه و دقت و از روی غرض ورزی اظهار نظر نفرمائید
موافقم
متاسف شدم.من به همراه تعدادی از آزادگان اردبیل امروز ازین موضوع مطلع شدیم واز خداوند تقاضای تحمل وصبر در مقابل چنین بی غیرتی را خواستاریم.دیدن این حکم باعث شرم وروسیاهی ما اردبیلیها در مقابل شهدا خواهد شد.چه خوب میشد که بنا به اظهارات مادر شهید مسئولین استان وبنیاد کل قیل از شکایت خانم محمدی با اطلاع ازین موضوع از ایشان دلجویی میکردند.
اگر چنین بی هرمتی در خارج از ایران اتفاق میافتاد مدیر مربوطه را درجا اخراج میکردند.اگر شنیدید که از ایشان تقدیر هم شد تعجب نکنید.
خارجی ها به حکم صادره قانع می شدند ودیگردادوبیداد راه نمی اداختند ضمنا مدیرکل محترم به شعبه تشخیص دیوانعالی کشور اعتراض فرستاده اند وهنوز موضوع خاتمه یافته نمی باشد درضمن دادخواست اعاده به خدمت این خواهر گرامی از سوی دیوان رد شده آن نیز دیگر جای بحث نمی باشد کاری نکنیم خدا را به خشم بیاوریم
خواهر گرامی: هیچ امری مانند سو استفاده از نام شهدا و ابثارگران به اعتبار جامعه ایثارگران لطمه نمیزند. اگر رانتی که در دوره مدیر کل قبلی به شما تخصیص داده شده بود اینک قطع شده چرا با آبروی جامعه ایثارگران یک استان بازی می کنید. کدام عقل سلیمی باور می کند که آقای لکورج با آن سابقه پاک اخلاقی و اداری به خانواده شهدا توهین کند?
شما یا رای دادگاه را نمیبینی ویا چون مدیرتان(که معلوم است زیردستشین)خبری از فضایل اخلاقی نبرده اید.برادر یا خواهر عزیز مدیر هرکه باشد دادگاه اردبیل محکوم کیفریش کرده.دست آن قاضی درد نکند ای کاش دادگاهی هم حکم اخراجش را میداد.برادر ایشان وپدر من خونشان را برای نانوسهای شما دادند وای که پیش آنان شرمنده اید.وای بر شما
خواهر شهید بودن مجوز رانتخواری و استفاده شخصی از بیت المال نیست. رهبر عزیزمان در جدیدترین فرمایشاتشان تاکید کردند که با فساد از طرف هر کس که باشد مقابله شودالتزام عملی به فرمایشات رهبر یعنی همین نه اینکه با خرج کردن از پول بنیاد دارو دسته راه انداختن مثل کاری که مدیر کل قبلی می کرد.
رانت خواری نسبت دادن به خواهر شهید باید پیگرد قانونی شود.خانم محمدی باید از نویسنده های این مطالب شکایت کند.
در کرمان را مورد ضرب و شم قرار می دهند در اراک جانباز را می زنند و به زندان می اندازنند در یزد جانباز را چند نفر میگیرند و بازداشت میکنند در اردبیل هم به خانواده شهید اهانت و ظلم قرار می دهند چرا چنین است
وقتيكه اقاى شهيدى مديران سابق را بجاى بركنارى پستهاى بهتر بهشان ميدهد. و تنها مديران جانباز و ايثارگر را بركنار ميكند. ديگر نبايد حال و روز بنياد بهتر از اين باشد. حال مادر و خواهر من شكايت به پيش كى ميبرى؟
با سلام
کاش همه رانت خواری ها تو مملکتمان مثل رانت خواری این خواهر شهید بود مگه چقدر در امد داشته که میگویید رانت خوار حالا کار فرهنگی برای خانواده شهدا رانت خواری شدهواقعا برای اینجور افکار مسؤولین بنیاد متاسفم
خجالت بکشید...
بنظرتان چقدر درامد داشته که اسمش را رانت خواری میگذارید
همه مردم ما به خوبیث دیدونن گردوها تو جیب کیا هستش و کیا رانت خواری میکنن.
باسلام به همه خانواده بزرگ ایثارگران استان شهید پرور اردبیل و خادمین صادق وزحمت کش و به خصوص حاج علی منصور لکورج مدیر کل بسیجی وارزشی این استان
همه شما برادران و خواهران گرامی را به مطالبی که بر خود وظیفه شرعی میدانم یادآوری کنم بنده با اکثر جانبازان بزگوار ارتباط دارم این موضوع خواهر گرامی را کم و پیش در جریان هستیم و جز شایعه پراکنی ازطرف سوء استفاده کنندگان از مجموعه بنیاد نیستند که به اهداف خود نرسیدند امام علی(ع) فرموده : خدا غیبت کردن را بخوردن گوشت برادر مسلمان تشبیه کرده است.
شما بزگوران توجه داشته باشید میان حق و باطل چهار انگشت بیشتر فاصله نیست سئوال کردند از حضرت منظور شما چست؟ فرمود انگشتان خود را به هم چسبانید و میان چشم وگوش خود گذاشت و فرمود : باطل این است که بگوئی شنیدم و حق این است که بگوئی دیدم.
واین مدارک که به سایت فاش نیوز محترم داده شده است مدارک اولیه است که بعد از مراجعه به مراجع قضایی همه چیز روشن شد ولی متاسفانه بعضی ازبرادران با سوئ استفاده ازکم تجربه بودن این خواهر گرامی ومادر عزیز اقدام به این عمل ناپسند دست زد ند و از خداوند منان میخواهیم سیاست بازی خود شان را از این راهها بدست نیاورند. ود رآخربه مدیر کل محترم استان که مدیری توانا وصادق که21 سال است لیاقت خود را در برابر حفظ ازبیت المال و مدیریت خود در پستهای مدیریتی بنیاد نشان داده تقدیر وتشکر مینمائیم و واقعا فضای آرام و بدون سیاستی کاری برای بنیاد فراهم نموده است. برای سلامتی رهبر و امام عزیزمان صلوات
در جوابیه نظریه آزاده و جانباز 50% بالا که اظهار میدارند از موضوع اطلاع دارند لازم یاد آوری است که نه تنها از موضوع خبر ندارید بلکه نداسته و بدون هیچ گونه اطلاعی در این خصوص نظر داده اید . آقای محترم آیا فرزند پس و یا دختر شما که آزاده و جانباز 50% هستید .بدون هیچ گونه مدرک وحکم و یا ابلاغی می تواند در این بنیاد استخدام بشود یا خیر ؟ ایا مدیر میتواند خودسرانه بدون طی مراحل قانونینسبت به استخدام اقدام نماید.؟ چرا یک طرفه قضاوت میکنید . طبق دستورالعمل بنیاد مرکز اجاره و یا واگذاری کانون به افراد حقیقی و یا حقوقی ممنوع و خلاف مقررات است پس در اجرای این دستور شم خودتان چکار میکنید. ؟
حکم مدیریت کانون شاهدخانم محمدی را مگر نمیبینی؟اداره شما آنقدر بیدر وپیکر است که هر کسی در آن کار میکن.معلوم میشود که امثال شما ودست های پشت پرده خواستند این خواهر عزیز را قربانی عقده های خود کنند.
سلام خواهر شهید اهوازی : ما ارادتمند تمامی خانواده ای شاهد وایثارگر سراسر کشور هستیم چرا دقت نمی فرمائید حکم با نامه داخلی که مدیر کل محترم فعلی از آن خبر ندارد .در زمان مدیر اسبق صادر شده
همکار محترم بیمارستان ایثار : به نظر ، شما هم در تشکیلات مدیر قبلی دارای پست و منسب بودید .که بعد از رفتن مدیرتان تغییر پست یافته اید . و ازاین قضیه ناراحت هستید . آقای دکتر حنیفه زاده آزاده و جانباز محترم بودند. ولی قانوناً نمی توانستند چون حالت اشتغال بنیاد بودند . پس دو حقوق از دو صندوق دولت خلاف قانون و مقررات میباشد.
عزیز گرامی : تمامی مراجعین و ارباب رجوع بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شاهد وایثارگر هستند . پس آیا مدیر کل باید تمامی خواسته های آنها را چه قانونی و چه غیر قانونی اجابت نماید . ودر صورت رد درخواست باید مورد ماخذه قرار گیرد .
زیبنده مدیر کل بنیادشهید نیست که به ناموس شهید اهانت کند هر کاری راهی دارد.ایشان باید شلاق میخورد.خانم محمدی عزیز اگر این مطلب را میخوانی به نظرم به دفتر رهبری شکایت کن.
برادر گرامی : چرا مدام غیر ایثارگر بودن آقای لکورج را پیش میکشید . مگر ایشان 24 سال خدمت صاقانه در این بنیاد و در پستهای مختلف مدیریتی نداشته . چه مشکلی با وی دارید . مگر در این مدت مدیریتی کسی از ایشان ناراحته . میتوانید حضوری تشریف بیاورید و از همکاران و جامعه هدف محسوس تحقیق کنید . آنوقت به حقیقت پی میبرید.
حکم برادر ایثارگرمان آقای نوید مهرنگ رانوشته بودند شما چند نفر با ریختن به استانداری وتهدید به خودسوزی و... مانع اجرای حکم شد ید حالا ایثارگر ایثارگر می کنیدبرای شما ایثارگر وغیر ایثارگرفرقی نمیکند منافع جناحی تان اگر تامین نشود اگر حتی پدر شهید را نیز مدیرکل کنندمخالفت می کنید امیدارم میدیر سایت درانعکاس نظرها یکطرفه عمل نکند شمارا به ولای علی (ع)قسم می دهیم هر کاری می کنید بکنید ولی شهدا جانباز وآزاده ملعبه دعوای جناحی نکنید درد شما دین نمی باشد هر دو گروه را میگویم بلکه منافع شخصی تان می باشد
خانواده محترم شهدا ، جانبازان و آزادگان سر افراز
انتقاد از مسئولین باید سازنده، واقع بینانه، درست و خیرخواهانه باشد و اینکه بخواهیم با تهمت زدن مسئول یا شخصی را تخریب کنیم فعلی حرام و ناپسند است و درمورد این خواهرگرامی میگوییم بنده در جریان پرونده سازی و پشت پرده این ماجرا را باز میکنم تا جامعه ایثارگری آگاه باشند و خداوند متعال را شاهد قرار میدهم موضوع از این قرار است که مدیرکل بنیاد اردبیل وقت از بیت المال وبرگرداندن ساختمان کانون و دست سوء استفاده کنندگان غیر قانونی از بنیاد را قطع کرده این همه سر صدا کذب می باشد. دوستان کسی که 21 سال است به عنوان مدیری لایق شایسته و از خانواده ایثارگر برادر جانباز در خدمت رسانی به این مجموعه هیچ کوتاهی نکرده جوابش این است. وقت میخواهم به خواهر عزیز و گرامی بگوییم به این سئوالات به خودش جواب بدهد چرا قرارداد خود را به سایت ندادی با چه مجوزی از 200 نفر پول گرفتی و به کدام حساب بنیاد واریز کردی این سوء استفاده از بنیاد نیست به خودت گفتند بیا با بنیاد قرار داد تنظیم کنیم تا حسلب و کتاب اینجا روشن شود چون همه خانوادها و ایثارگران می گفتند ایشان اینجارا اجاره کرده یا نه ؟ وغیره ... تو بجای اینکه از همه جامعه ایثارگری عذرخواهی کنی طلبکار شدی و چرا از مادر شهید سوئ استفاده کردی راهی که به شما نشان داده شده اشتباه است بنده به عنوان برادر شما از اشتباه خودت صرفه نظر کن و کسانی که به شما این راه را نشان داده بگو به اهداف خود که دستشان از امتیازهای بیجا و سوئ استفاده های غیر قانونی قطع شده در زمان حاج ]قا شهیدی که یکی از علمای فرهیخته میهمن عزیزمان ایران است اتفاق نمی افتد چون آگاه و هوشیار است با این بازیهای زیاد کار کرده.
فتنه گران با شایعه پراکنی ، دروغ پردازی و تهمت زدن به افرادی که در جبهه ی حق هستند وجهه ی آنان را نزد افکار عمومی تخریب کرده و
از این طریق به تضعیف جبهه ی حق می پردازند و افکار عمومی را در مسیری جهت دهی می کنند که راه را برای پیاده کردن اهداف شوم و پلیدشان هموار می سازد.
در زمان امیر المومنین (ع) فقط منبر ابزار گسترش این فتنه بود اما امروزه رسانه های مختلف ابزاری کار آمد برای فتنه گران هستند تا افکار عمومی جامعه را در مسیر دلخواه هدایت کنند و فتنه ها را پایه ریزی کنند.
در آخر از خداوند متعال برای آقای علی منصور لکورج و همکاران ایشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت گزاری به عزیزان ایثار گر می باشیم. واز این راه خسته نباشید می گوییم .
احمد متاسفم برات
خدا هدایت کند کسانی را که شهید وشهادت را به ناحق نردبان ترقی خویش قرارمی دهند واین خواهر محترم راملعبه ای برای رسیدن به میز و ریاست چرا می خواهید به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشید ایثارگران عزیز ابزار دست هیچ کس نشوید خدا را خدارادرنظر بگیرید بعضی خطاهای که دوستان شما مرتکب شدندازجمله سیلی به صورت دختر خانم جانباز ویک خواهر شهید دیگر در زمان مدیکل قبلی چرا ساکت بودید
با احترام به نظرات کلیه عزیزان : با توجه به اینکه عزیزان بعضی از عزیزان انتقاد کننده از بطن ماجرا خبر ندارند نسبت به درج مطالب نموده اند که با احترام به آنها باید عرض کنیم که آیا تمامی اظهارات خانم کذب محض می باشد .چون همه کسانی که از روال قانونی استخدام آگاهی دارند میدانند که استخدام در دستگاههای اجرایی منوط به گذراندن دوره های آزمون استخدامی و مراحل تحقیق و گزینش می باشد . نه دستور شفاهی مدیر . که نتیجه دستور شفاهی همین است .با تشکر
تو از زبان منصور لکورج حرف میزنی برادر عزیز.دوموضوع مطرح است یکی بحث توهین که دادگاه محترم مدیرمان را محکوم کرده ویکی بحث فعالیت ایشان که کاملا قانونی بوده ولی به علت اینکه امثال شما چشم دیدن جوانی از خانواده شهید را نداشتید وحضور ایشان را به ضرر خود میدیدید دست به یکی شدید که فعالیتشان را غیرقانونی جلوه دهید.آنچه برای ما کارکنان اداره وایثارگران که شنیده ایم به شدت از خانم محمدی حمایت میکنن گواه بر این است که حقانیتش ثابت شد وشما جیره خواران در چاهی افتادید که برای ایشان کنده بودید.
در پاسخ به همکار بنیاد شهید که فرموده مدیر کل چشم دیدن فرزند شهید را ندارد باید عرض کنم که فرزندان شهدا چشم و چراغ بنیاد و مجموعه آن هستند و آقای لکورج انصافاً عنایت خاصی به این قسمت از گروه هدف بنیاد دارند. شما طوری صحبت می کنید که انگار در رابطه با منافقین یا بعثی ها صحبت می کنید. کسی که چشم دیدن فرزند شهید را ندارد چگونه می تواند 22 سال از عمر خود را در مجموعه ای صرف کند که هدف آن جز خدمت به فرزندان شهدا و ایثارگران نیست. زمانی که آقای لکورج در بنیاد خدمت را شروع کرد خیلی راحت می توانست در دانشگاه علوم پزشکی با مزایای بالاتر خدمت نماید. درست نیست که امروز که با سروسامان گرفتن بنیاد برخی دوست بازیها و رابطه بازی ها و دریافت مزایای غیر قانونی از بنیاد برداشته شده این طور ناجوان مردانه به مسئولین بنیاد توهین کنید.
آقای فیض الهی نظر دهنده محترم : شما اصلا در نمی فهمید خانم محمدی چه مدت در کانون فرهنگی بوده پس چطور نظر میدهید . 10 سال نیست بلکه 10 ماه است . بروید اطلاعات را دقیقتر بگیرید .آقای محترم
قابل توجه عزیزانی که نظر داده اند میرساند : اگر امکان داشته باشه از خانم محمدی بپرسید که چرا احکامی که از دیوان عدالت اداری صادر شده و اعاده به کار ایشان را رد شکایت نموده معرض دید قرار نمی دهد و سایر احکامی که در بعضی موارد رد شده است .
اقای محترم
شما کلا با خانواده شهدا مشکل دارین.
شمایاعلم غیب داریدیاکارمندبنیادوازنزدیکان مدیرمجرم هستید اولی که محال است پس ........ حیاکنیداگرشهدانبودند معلوم نبود الان چکاره بودیدبترسیدازآه نیمه شب مادران شهداکه دامنتان راخواهدگرفت
با سلام :
احتراماً عرض میکنم آقای لکورج مردی شریف و متدین و خدمتگزار است که بیش از 24 سال است که در خدمت ایثارگران می باشد و در این مدت در پستهای مختلف انجام وظیفه نموده و همه ایثارگران و همکاران از ایشان راضی هستند.
شریف بودشنشان دلیل نمیشود که در نهاد انقلابی به یک خانم توهین کنند.
عزیزان نظر دهنده :
سلام علیکم
با احترام قضیه خیلی کش پیدا کرده چون مدیر کل محترم از فعالیت خانم که بدون هیچگونه قرارداد و یا حکم و یا ابلاغی تمامی امورات کانون را در اختیار گرفته بود . و با استناد دستورالعمل مرکز غیر قانونی و خلاف مقررات بود .ممانعت نموده است . به همین جهت به دروغ بحث توهین بمیان آمده و لاغیر
سلام
آیا کسی حق واگذاری بیت المال را به شخص دیگری دارد. که با این بیتالمال به نفع خود تحصیل مال نماید . و ایا در مدت فعالیت ایشان در کانون که تمامی شهریه های دریافتی از دانش اموزان را به حساب شخصی خودش ریخته و حق انشعاب آب و برق وتلفن گاز نیز در مدت 10 ماه از بیتالمال پرداخت شده است باز هم اداره در قبال این خانم مسئول است
.فرزندان ما چندین سال بود که درکانون شاهد اردبیل آموزش میدیدن ولی چه آموزشی که نتیجه ای جز صرف هزینه و وقت نداشت ،تااینکه خانم محمدی دوران طلایی را برای فرزندان ما محیا کرد،بدون دریافت ریالی شهریه وخدمات آموزشی ایده آل که متاسفانه امثال مدیر فعلی با ایراد اتهامهای واهی به ایشان خیانت بزرگی را در حق فرزندانمان انجام داد که نتیجه آن بلاتکلیفی کارآموزان وآبروریزی برای بنیادشهیداردبیل بود.بنده به تعدادی از ایثارگران چندین بار پیگیر اوضاع شدم ولی متاسفانه فتنه گران ودر راس آنها مدیر نالایق کنونی اصرار داشت که با بازمانده شهید که خواهری محجبه وفعال هستند ستیز کند که خدا را شکرگزاریم به لطف دادگاه جنهوری اسلامی حقانیتش ثابت شد.
اینکه افعالیت ایشان خلاف بوده یا خیر به عهده دادگاه بوده که آرای قطعی را ما میبینیم پس هر کسی بر علیه خواهر عزیز حرفی بزند باید مدیون نجابت ایشان وشهدای این مملکت باشد.برخی در دولت ما پولهای کلان خورده اند که میبینیم آبرویشان رفته چرا باید خواهر شهید را مواخذه کنند که چرا در داخل اداره فعالیت فرهنگی انجام داده ای وآخرسر دستشان که از همه جا کوتاه شد به او تهمت زنند.(معلوم است که جوابـــــــــهایی که بر علیه خانم محمدی نوشته میشود از طرف اداره میباشد ولی چه جوابی برای وجــــــــــــــدانشان خواهند داد.)
خب اگه ایطور بود آقای لکورج از خودش در دادگاه دفاع میکرد تا از دو طرف محکوم نشود.استفاده غیرقانونی از بیت المال پیگرد قانونی دارد.بنده نامه را به دقت خواندم آنچه مسلم است اینکه خواهرمان درگیر عده ای غیرایثارگر وعقده گشایان شده اند.ودر حال حاضر همان افراد به دنبال توجیه اعمال مدیر کلی هستند که محکوم شده است.خداوند به این خواهر صبر وشکیبایی عطا کند انشاله.
تمامی مسئولان رده بالای بنیاد از جریان امر با خبر هستند اگر واقعیت داشت آنها خودشان تاکنون دست بکار شده بودند . پس حقیقت برای آنها نیز روشن است.
من با دیدن حکم قطعی دادگاه ومحکومیت مدیرکل بنیاد به حال مدیران ارشد بنیاد کل تاسف خوردم .یادم نمیرود آقای زریبافیان رییس بنیادی را بخاطر عدم هماهنگی با خانواده شهید برای مرمت مزار شهید عزل برکنار کرد.اما امروز نوامیس شهدا که آرامش و امنیت کشور مدیون ایثارگریهای آنان بوده ومیزهای آقایان ومدیران فعلی بنیاد ماحاصل خون شهیدانی مانند محمدی هاست مورد تهمت وافترا قرار میگیرند وهیچ برخوردی با آنها نمی شود. به کجا میرویم والله در مقابل شهدا مسئولیم
سلام
آقای لکورج برادر جانباز میباشند
اینکه بدتر شدآبروی ما جانباران را هم بردند.ایشان باید برای برادرشان حرمت قائل میشد نه اینکه بیایند با یک خانم درگیر شود.
Batar shod ke
آقای لکورج هم 24 سال سابقه خدمت در بنیاد دارد که تمامی ایثارگران ایشان را به نیکی می شناسندوهم ایثارگر است وکارشان براساس قانون درست بوده که در مقابل زیاده خواهی این خانم که بواسطه سید شنوا بوجود آمده بود ایستاد و اخراج کرد باید بگوییم احسنت آقای لکورج.
سلام خانممحمدی در حکم اولیه محکوم شده بود ولی دردادگاه نجدید نظر با گریه و زاری پیش قاضی و ارائه شهود غیر واقعی توانست این حکم را بگیرد که درست نیست امید این داریم که در دادگاهالهی سرفراز باشیم
سلام
دوست عزیز اگر از حقوق سردر بیاوری متوجه میشوی که رای قطعی در دادگاه تجدیدنظر صادر شده وقضات دادگاه تجدیدنظر دونفر بوده اند که حتما علمشان بالاتر از تو بوده است که در مقام قضاوت نشسته اند در ثانی اگر با گریه والتماس رای دلخواه صادر میشود پس آن مدیر نیز باید گریه میکرد.لطفا به قضات این مملکت توهین نکنید.مشکل بین این دو نفر هرچه بوده تمام شده پس آتش بیار معرکه نشوید.انشاله که از آن مادر وخواهر دلجویی شود.
سلام.
حجة. اسلام. و المسلم. جناب حضرت شهیدی جواب مرهمت بفرمایید.
شما حجة اسلامی
سلام از قرارمعلوم فقط 8ماه ایشان کارکرده ولی مادرشان گفته اند سالها؟از طرفی من آقای لکورج را سالهاست می شناسم فردی شریف ومومن است و مغروریتی ندارد کمی اظهارات مادر محترم مغرضانه می باشد چون آقای لکورج جلوی خلاف را گرفته لازم به این همه صغری کبری چیدن نیست.اینها نوشته مادر شهید نیست.
شما حتما جیره خواری؟ پس وجدانت کو؟از همه چیز خبر داری ولی آنچه مشهود است حکم دادگاه است .ما خانم محمدی را نمیشناسیم ولی حق را به ایشان داده وبه جراتشان احسنت میگوییم.مرحبا خواهر ومادر شهید
قاضی خلاف را تشخیص داده.آتشبیار معرکه نباشید وموضوع را کش ندهید.مدیر محترم توهین کرده تقاصش را پس داده.
آیا تظلم خواهی مادر شهید از ظلم انجام گرفته وپیگیری قضایی خواهر شهید واستمداد از قضات شریف برای صدور رای عادلانه غرض ورزی است؟آیا رای صادره که مستند بر قانون بوده وصحت دادخواست خانواده شهید را هم در هتک حرمت وتوهین وهمچنین توقیف اموال نشان میدهد ممکن است توسط فرد به اصطلاح شریف!!!!!!!!انجام شود؟؟؟؟؟؟؟تا اینجا که آرا ومتن تظلم خواهی نشان میدهد بی قانونی توسط مدیر بنیادشهید انجام گرفته است که روشن و واضح میباشد وحتی افراد غیرآشنا به مسائل قانون وحقوق میتوانند از میزان بی قانونی وهرجومرج در این دستگاه بنیادشهید مطلع شوند.
الله مع الحق.خواهرم صبور باش
خبر درج این تظلم خواهی خانم محمدی در کل بنیادشهید ودر میان ایثارگران پخش شده.بنده به همراه تعدادی از جامعه هدف بنیاد شهید از کل وقایع خبر داریم.آنچه مسلم است ودادگاه به آن حکم داده ظلمی است که در حق ایشان روا شد وخداراشکر که حقانیتش ثابت شده وما به جسارت ایشان افتخار میکنیم.به خدا قسم مطالبی برععلیه ایشان نوشته شده از طرف عوامل آقای مدیر میباشد.آنچه مسلم است آرای قطعی دادگاه است که موجی از خوشحالی را به همراه داشت.ما منتظر برگشت خانم محمدی به کانون هستیم انشاله


این دغل دوستان که می‌بینی


مگسانند دور شیرینی



تا حطامی که هست می‌نوشند


همچو زنبور بر تو می‌جوشند



باز وقتی که ده خراب شود


کیسه چون کاسهٔ رباب شود



ترک صحبت کنند و دلداری


معرفت خود نبود پنداری



بار دیگر که بخت باز آید


کامرانی ز در فراز آید



دوغبایی بپز که از چپ و راست


در وی افتند چون مگس در ماست



راست خواهی سگان بازارند


کاستخوان از تو دوستر دارند
این شعر حایت کارمندانی است که به وضوح دارند به جانبداری از مدیرشان بر علیه خواهر عزیزمان مطلب مینویسند

خواهرم دلسرد نشو.اظهار نظر غرض ورزان که مشخص است از حکم صادره به خشم آمده ان دلیل عقب نشینیت نشود با اسطعانت از روح شهدا باید همه مخالفان نظام جمهوری از جمله این مدیران نالایق را برد.
جای تاسف است خواهری به دادگاه شکایت کرده وطرف مقابل رامحکوم نموده وحکم نیزاجرا شده حالا چه لزومی داشت این موضوع به سایتها کشیده شود اگربه عدالت دادگاه شک دارید؟ پس این حکم نیز بی اعتبار است وگرنه چراشما حکم مضاعف دیگر را در خصوص این مدیر کل محترم صادر می کنید وبه اجرا می کذازید پیامبر (ص) به یکی از اصحاب کعبه را نشان داد وگفت:ابروی مومن 70بار بالاتر از این کعبه می باشد.ایثارگران عزیز قدر خویش رابدانید عالم در محضر خداست
برادران عزیز خانم محمدی به لطف سید شنوا وباحمایت خداپسندانه ایشان!! مقابل کانون بنیاد یک کانون جدید باز کرده آنها که افسوس می خوردند بجه شان ازکلاس درس محروم شده می توانند بجه شان را آنجا در کلاس ها ثبت نام نمایند وخیال شان راحت باشد
بنیاد هم به لطف خداوند همانند سنوات گذشته با برگزاری کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف بصورت تمام رایگان در خدمت فخانواده شاهد و ایثارگر میاباشد .
خانم محترم آیا شما وزیر و وکیل بنیاد هستید . بروید پی کار خودتان .آنوقت بنیاد می ماند و فرزندان شاهد و ایثارگر شما چکاره هستید.
جبا خانم محمدی عجب دشمنانی برای خودت درست کرده ای که از زیروبمت خبر دارند مواظب باش ترور نشی.مشخصه خانم بالیلقتی هستی انشاله سر بلند باشی
آفرین مرجان محمدی که شده ای خار چشم فتنه گران.پرقدرت وسربلند باش تو نمونه یک زن موفقی.
انشاله که موفق شود.شما چرا ناراحتی برادر
نظردهنده محترم آیا کارکردن وکسب درآمدخلاف شرع است خلاف شرع وقانون بازی کردن باآبروی مسلمان هست که حرمت آن بالاترازکعبه است شرمتان بیش که باامانت شهدااینطورمیکنیداگردین ندارید لااقل آزاده وانسان باشید
سلام ... من هم با خانواده شهید مذکور ابراز هم دردی دارم .. و اگر آقای شهیدی در این امر کوتاهی نماید و این فرد را از مدیریت بنیاد شهید برکنار نکند .. خیلی به خانواده شهدا ظلم نموده و قداست و حرمت شهدا را از بین برده و این چنین افرادی نباید جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشند . یه اینطور فردی بیاد توهین نماید و 100000 هزار تومان جریمه شود ؟ این که چیزی نیست یک سند سوری را صاذر میکند و پرداخت میکند و حتی از جیبش هم بخواهد پرداخت نماید چیزی نیست .. من از استان فارس هستم اما با شنیدن این خبر شوکه شدم
از مدیرکل ایثارگر و جانباز و خانواده شهید جناب لکور ! بپرسید درمانگاه ایثار را را به بنیاد مستضعفان واگذار کردید و الان خودتان اجاره نشین هستید در درمانگاه دیگر ؟
یک میلیارد و چند میلیون تومان طلب بنیاد شهید اردبیل از بنیاد مستضعفان را چرا نمی توانید بگیرید ؟ نکنه اون هم مالید ؟
راستی قرار بود استخر و مجموعه ورزشی بنیاد خرداد سال 93 افتتاح بشود چطور شد ؟

انصاف نصف دین است درخصوص درمانگاه ایثار موقع فراخوانی کجا بودید خدائی ما بودیم که میدان آمدیم حتی با شکایت بانک سینا دردادگاه محکوم شدیم آقای افضلی فرد برای دفاع از این موضوع استعفا دادند ویکی از دوستان شما درسایت خود اقای افضلی فرد رابعنوان اغتشاش گر معر فی کردند متاسفانه عزیز دل برادر :ترسم نرسی به کعبه این ره که تومیری به ترکستان است
حتی مدیرکل محترم قبلی اقای سید شنوا حاضر به پرداخت جریمه بعضی ازافراد نشد اما قضیه یک میلیارد تومان بنیاد شهید استان از بنیاد مستضعفان چه شد نه درزمان آفای لکورج بلکه در زمان مدیرکل قبلی بین حساب دوبنیاد محسوب شد امیدوارمقانع شوید
داداش گرامی کاملا با غرض ورزی حرف میزنی مشخصه که طرفدار سیدشنوا هستی توکه خوب می دونی درمانگاه هیچ ربطی به لکورج نداره و درمانگاه را سید شنوا ازبین برد پس درست حرف بزن و خدا را درنظر بگیرانصافا درمانگاه الان خیلی بزرگ ومجهز و شیک شده به لطف آقای لکورج.شیطنت نکن خوب نیست خدابالاسرمان هست.
با سلام درمانگاه ایثار در زمان جاح افضلی فرد باحکم دادگاه تخلیه وپلمپ شد وآقای افضلی برای اعتراض استعفا دادند ایثارگران درجلوی درمانگاه تجمع کردند وبه احکام صادره معترض شدند خلاصه پلمپ درمانگاه توسط ایثارگران شکسته شد ودوباره دایر شد با پی گیری موضوع توسط افضلی فرد دردادگاه بنیاد مستعفان به یک میلیارد تومان محکوم شد البته 15 نفر از ایثارگران به خاطر فک پلمپ به جریمه نقدی محکوم شدند بعد مدتی از صدور حکم به نفع بنیاد آقای سید شنوا مدیرکل شدند وپی گیری اجرای حکم به عهده ایشان بود که متاسفانه در زمان ایشان این مبلغ فی مایین حساب دو بنیاد شد حالا چرا ندانسته اقای لکورج رامتهم می کنید
سخن از هتک حرمت خواهر شهید است آقای شهیدی اگر از موضوع خبر دارد باید پاسخگو باشد.هرچند اتفاقاتی اینچنین در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی زیاد اتفاق میافتد ولی ادامه چنین وقایعی به ضرر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
آقای مدیر کل اگر دفاعی قابل قبول از خودش دارد ارائه دهد.با مطالعه نظرات ارسالی مخالف با خانم محمدی به نظر میرسد تعدادی از کارمندان آن اداره در پی این هستند که بار دیگر ایشان را مورد تهمت واهانت قرار دهند.نسبت رانت خواری به خواهر شهید آن هم در استان سلحشوری چون اردبیل بیانگر این است این خواهر با یک باند اداری طرف است.ولی اینجانب بیطرفانه اعلام میکنم خواهر ومادر عزیز خوشا به سعادتتان که فرزندی تقدیم این مملکت دادید وباز خوشا به سعادتتان که در مقابل چنین باند بی سربلند شدید.حاشا به غیرت آذریها
خواهرم بیرون از بنیاد شهید همه میگویند خانواده های شهدا راحت استخدام
میشوند راحت سهمیه دانشگاه میگیرند.ازین به بعد شما را به دیگران مثال خواهیم
زد که به قول مادرعزیزتان کانون بنیاد را احیا کنی وبعد با ایراد اتهام وافترا اخراج شوی.این است خدمات دولت به خانواده های شهید.بنده 2خواهر 2برادر هستیم با مدرک لیسانس وارشدکه هیچ کدام از طرف بنیاد معرفی به کار نشدیم ولی تا دلتان بخواهد کنایه از دیگران میشنویم.آشهدایمان به دادمان برسد.
آقای لکورج شاید از قبل با ایشان مشکل داشتند والا این عمل کاملا غیر انسانی هست.در جامعه اسلامی مخصوصا ایران حرمت وشان یک زن باید حفظ شود نه اینکه مورد افترا وتوهین قرار گیرد.مشکل کاری هرچه بوده حال حق با خانم محمدی بوده یا نبوده چنین عملی از طرف مدیرکل که بنا به نقل از کارمندانش که ایشان را فردی مومن خطاب میکنن نباید صورت میگرفت.ایشان باید هرچه زودتر عزل شوند چون قاضی توهین ایشان را ثابت کرده.
باید آشتیشان دهند.آنچه از اظهارنظرها فهمیده میشود دوگروه در اداره بجان هم افتاده اند.حرمت شهدا باید حفظ شود.خانم محمدی باید گذشت کند والا شاید بیشتر از قبل اذیتشان کنند.
آقای روحانی این است دولت اعتدال وامید که یک جوان را از کار بیکار وآبرویش را ببرند.برخورد کنید آقای شهیدی اگر از موضوع خبردار شدید.ماجرای تکاب زنگ خطری بود که این فتنه گری ها را تمام کنن ولی مثل اینکه این قصه ادامه دار شده باید فردا منتظر حرمت شکنیهای دیگر باشیم.
زدن افترا ورانت خواری به ناموس دو شهید از خدمات آقای شهیدی به ایثارگران است که هیچوقت از ذهن تاریخ فراموش نخواهد شد.آقای زریبافیان کجاهستید که ببینید چه بر سر ایثارگران میاید.
نامه مادر شهید گواه بر ظلم انجام گرفته است پس دلجویی وجبران مافات برای شخص شهیدی واجب ودر غیر اینصورت این مادر باید برای رهبرعزیزمان آقای خامنه ای تظلم خواهی کند.
ماده 51چرابایددربنیادشهیدفقط براى جانبازان اجراشود مگر فرزندان شاهدشامل بخشنامه نمیشوند چون خودشان جانباز میباشند به ریاست جمحوری ومجلس شکایت میکنیم مواظب باشید
من معتقدم آقای دکتر لکورچ نه تنها برادر جانباز سرافراز بلکه خود نیز جانباز شده و نمیخواهد کسی مطلع شود
دروغ است مدیر کل مستاصل ما اصلا جانباز نیست بلکه با جانبازان مشکل دارد.
سلام آری آقای لکورج یک جانباز است و آزاده عملیات خیبر که بیش از 7 سال رنج اسارت کشیده در حال حاضر او 50 درصد جانبازی دارد او از ابتدای تشکیل سپاه اردبیل مربی آموزشی بسیجیان اردبیل بوده آقای لکورج حتی سابقه اش در سپاه و بسیج اردبیل بیش از سردار بابازاده است او همرزم سردار شهید داور یسری بوده و بسیاری از شهدای این شهر و این استان قبل از اعزام پیش او آموزش نظامی دیده اند اوحتی قبل از شروع جنگ تحمیلی شب ها در جاهای حساس مثل نیروگاه برق شبانه روز کشیک می داده آقای لکورج بوده که در آن زمستان های سخت اردبیل بسیجیان را روی یخ های شورابیل به رزم شبانه می برد و او همان است که شهیدان ما اگر بودن گواه می دادند که آقای لکورج در بسیاری از عملیات ها با آنها بوده است این مرد خالص و مخلص علیرغم اینکه مربی آموزش بوده و می توانست به جبهه نرود باز داوطلبانه با حکم آقای رضائی فرمانده سپاه وقت اردبیل به جبهه ها شتافت . و او در نهایت یک بسیجی مخلص و گمنام است ! و او به حق دکتر حنیفه زاده را از بیمارستان ایثار عوض کرد چون رئیس بیمارستان ایثار باید یک پرستار باشد دکتر حنیفه زاده که جانباز و آزاده و چندین سال مدیر بیمارستان های ارتش بوده به چه درد می خورد ؟ برادران میرنژاد که امانت دارترین و مخلص ترین نیروهای بنیاد هستند الان امورات بنیاد را در دست دارند بقیه کارکنان بنیاد یا نالایق هستند یا خائن و ... !
چنددرصدجانبازه؟چرا نمیخواد؟مگه از چیزی میترسه ؟میترسه بهش هتک حرمت کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میگفتید مدیرکل باید جانباز ویاایثارگر باشد کسی که بر اساس متانت و اخلاصش ایثارگری خویش را تا به حال به احدی دراستان نگفته بودند مجور کردید بگوید حالا چرا مسخره می کنید آیا برای رسیدن به هدف باید از هروسیله ای استفاده کرد بی تقوائی وبی پروائی همین است خدایا همه ما راهدایت کن
جانباز باشد یا نباشد به جرم توهین فعلا محکوم شده است.
سلام
خواهر گرامی :

بصورت واضح و شفاف بگوئید بر مبنای چه حکمی و یا ابلاغی در بنیاد کار میکردید . اگر کارمند بوده باشید . حتما حکم کارگزینی و یا ابلاغ دارین رو کنید . در غیر اینصورت خونه خاله نیست که با دستور شفاهی کار کرده اید .
این خواهر با توجه به دو نامه آخر نشان داده شده در سایت به عنوان مدیر معرفی شده چه دشمنی با ایشان دارید که اینگونه سنگ میاندازید.حرمت شهید را حفظ کنید.
با سلام

از زمانی که آقای لکورج را که معاون بهداشت ودرمان بودند میشناسیم . مرد محترم و سخت کوشی هستند . و این وصله ها با ایشان نمی چسبد
فعلا که چسبیده اگر توانش را داری رای دادگاه را بشکن.....
لابد کارمندشی ما که ایثارگریم چه زمانی که او کارمند بهداشت بود وچه الان که مدیره هیچ خیری ندیدیم.
با سلام

خواهرم بنده جهت استخدام در بنیاد ار طریق آزمون شرکت و قبول شده ام و علیرغم گذراندن چندین مرحله تاکنون موفق به جذب نشده ام . راهش را به ما هم نشان بده چطور بدون این مراحل به بنیاد رفتی
خواهرم :

خواهرم حفظ عزت و آبروی خانواده شهید و ایثارگر وظیفه همگانی است چرا خودتان آین آبرو را زیر سوال می برید . و حرفهای زننده در نامه نوشته اید . مگر بنیاد چه هیزم تری به شما فروخته است . آیا با بنیاد قرارداد مادام العمر دارید که کسی نتواند شمارا بیرون کند .؟ چه مدرکی برای ادعای خود دارید عیان کنید.
وای بر حال افرادی که در این پرونده به دروغ شهادت داده اند . خداوند در قیامت جوابشان را بدهد . انشالله
شما خواهر شهید هستید و آقای لکورج برادر جانباز دیگه چه حرفی دارید
خواهرم : اگر حق با شما بود دیوان عدالت اداری به نفع شما رای میداد . پس چطور شکایت شما رد شده . پس ؟؟؟؟
وقتی جناب محمدی جانباز آقای فخیمی رادرجلو مدیرکل قبلی سید شنوا وفرزند کوچکش زدندتا جایی که ایشان بی هوش شدند آقای قدیمی ناموس ایثارگران درخطر نبود که هیچ داشتیدبرای دوست خویش طوما جمع می کردید
نادیده قضاوت نکنید ؟ضرب المثل است پیغمبردیدرا نادیده گرفت شماچطورنادیدرا قضاوت میکنید بترسیدازخشم خداوند منان
بنده بیطرفانه نظر میدهم آنچه مسلم است اینکه ایشان توهین کرده ومحکوم شده باقی امور دست شهیدی که باید برخورد صحیح وقاطع با ایشان کند.
افرادی که بار دیگر بر خواهرسربلندمان توهین میکنند حتما کارمند بنیاد شهید اردبیل هستند.پس نظرشان قابل خواندن نیست .الحمداله که مجازات شده اند.
مطالعه كليه مطالب ثبت شده نشان مي دهد كه اين قضيه از طرف عوامل مدير كلي قبلي طراحي و برنامه ريزي شده. خواهش مي كمنم با آبروي جامعه ايثارگران استان بازي نكنيد.
نگاه کردیم ودیدیم امثال شما را حتما مدیر کل قبلی گوشتان را کشیده وجیره خوارتان نکرده!مدیر قبلی چه ربطی به این موضوع دارد.بحث را به حاشیه کشیده اید. آشتی کنید.مدیر قبلی یا افضلی فرد ربطی به این مسائل ندارند.
تمام ايثارگراني كه با آقاي لكولرج ارتباط داشته اند اخلاق و منش انساني و اسلامي او را مي شناسند. فكر نمي كنم ايشان چنين كاري كرده باشد.
از زمان آمدن آقاي لكورج رسيدگي به وضعيت ايثارگران بهتر شده است مخصوصا كساني كه پارتي ندارند. ما كه راضي هستيم
بله برای نورچشمی ها بهترشده ماکه درخفقان هستیم حرفی بزنیم تهدیدبه اخراج میشویم خدا نبخشد کسانی که یکسال است بنیادراسیاسی کردندوبرای انتخابات مجلس از شهدا هزینه میکنند
عجبا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خصومتی با خانواده محمدی دارند که اینگونه بر او میتازند.خدا بهش رحم کند.
بنده یکسال است به خاطربرخوردنامناسب این مدیربی لیاقت به بنیاد نرفتم خدشرشان راازسرما کم کند
در جواب شخصی که این متن را نوشته :
خواهر عزیزم چرا فقط یک طرف قضیه را دنبال میکنید . شما توسط مدیر قبلی آقای سید شنوا بدون هیچ گونه مدرکی و حکم و ابلاغی مدت 8 ماه در کانون فعالیت نمودید و در این مدت با برگزاری کلاسهای آموزشی و دریافت شهریه برای خود در آمد زایی کردید . این چه ربطی به بنیاد یا به شخص لکورج دارد . ایا مدیر کل وقت میتواند کانون بنیاد را که متعلق به بیت المال است را در اختیار شما قراردهد . آیا فقط شما خواهر شهید هستید . فعلا با این همه فرزند شهید بیکار و فرزند جانباز و آزاده امکان فرصت شغلی برای شما مقدور نیست .خواهرم

خواهر و برادر شهید را جلوی فرزندان جانبازان ، فرزندان جانبازان را جلوی فرزندان را جلوی فرزندان شهید قرار میدهید. شما نمیخواهید مشکل این قشر حل شود...و هیمشه هم از این جمله های مقدور نیست مقدور نیست استفاده میکنید من بسیار شنیده ام.
اقای محترم ما همه از یک خانواده ایم و شماها هستید که در امور این قشر کارشکنی مکنید.
شهیدی نمی آید مدیر کل خودشو رهاکند به طرفداری از شما مدیر کلشو برکنار کن خدا ریشه این نا ایثار گران یا ایثارگر نماهارا بکند
من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش میکنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.
خواهرم دلسرد نشو.اظهار نظر غرض ورزان که مشخص است از حکم صادره به خشم آمده ان دلیل عقب نشینیت نشود با اسطعانت از روح شهدا باید همه مخالفان نظام جمهوری از جمله این مدیران نالایق را برد.
آقای شهیدی برخورد قاطع هم با مدیر مجرم وهم کارمندان ایشان کنید این ظلم نابخشودنی است.جریمه کافی نبوده.
این روزها بی حرمتی و هتک حرمت خانواده شهدا و ایثارگران توسط. مدیران دستگاههای اجرای در تمامی سطوح مملکت مد شده است، هیهات من الذله
باسلام :دراستان اردبیل عملکردآقای رئیس خیلی پائین است وامیدوارم آقای شهیدی بتواند
درمورداین مسئله به ایثارگران اردبیل کمک کند
گو گوش شنوا !!
اعتقادات همچون ضعیف شده که میشود جلو دادگاه شاهد خرید فقط با مبلغ 20 هزار تومان

به نظر این حقیر باید شاهد در دادگاهها سن انها بیش از 40 سال باشد

یا قسامه از ایین دادرسی جمهوری اسلامی برداشته شود چون بب پول شهادت دروغ می دهند
شما از قاضی بیشتر میفهمی یا خودت اگر قاضی هستی بیا حکمت را در سایت بگذار تا از نظرات حقوقی ات استفاده کنیم.دوقاضی دادگاه تجدید نظر رای دادهاند آن هم رای قطعی .امثال تو دنبال چی هستین.یک تکه نان به چه بهایی
ملاک حکم دادگاه است
موافقم
جانباز معزز اگر این قاعده را قبول داشتیم مضوع مختومه بود دگر لازم نبود آنرا رسانه ای کنیم متاسفانه دور از شخصیت انقلابی شما شاهدان زنده افرادی هستند هنوز نظام ولائی ما رادرست نشناخته اند ضمنا هنوز دادگاهی که این حکم را صادر کرده مشغول برسی بعضی جوانب دیگر پرونده می باشد صبر کنیم زود قضاوت نکنیم
خانم محمدی صدای رسای خانواده های دردکشیده شهدا است.عظمت انقلابت را ستوده وآرزوی موفقیتت را داریم یازینب.
مادر وخواهرشهیدم توهین به شما توهین به شهداست
باسلام به همه شما نظر دهندگان بر کناری یک نفر از یک مجموعه این همه سرو صدا ..... ولی روزانه صدها کارگر از مجموعه ها متفرقه بدون هیچ بهانه اخراج میشوند و صدای هیچ کدام به جای نمیرسد
حاج اقا تهرانی مقدم قاضی هم اشتباه می کنه

به نظر من قسامه باید برداشته شود چون اعتقادات همچون ضعیف شده که افراد برای پول قسم دروغ می خورند
در جواب شخصی که این متن را نوشته :
خواهر عزیزم چرا فقط یک طرف قضیه را دنبال میکنید . شما توسط مدیر قبلی آقای سید شنوا بدون هیچ گونه مدرکی و حکم و ابلاغی مدت 8 ماه در کانون فعالیت نمودید و در این مدت با برگزاری کلاسهای آموزشی و دریافت شهریه برای خود در آمد زایی کردید . این چه ربطی به بنیاد یا به شخص لکورج دارد . ایا مدیر کل وقت میتواند کانون بنیاد را که متعلق به بیت المال است را در اختیار شما قراردهد . آیا فقط شما خواهر شهید هستید . فعلا با این همه فرزند شهید بیکار و فرزند جانباز و آزاده امکان فرصت شغلی برای شما مقدور نیست .خواهرم
مژده مژده به همه ایثارگران استان اردبیل خانم محمدی توانست در هرسه شکایت خود این نهاد به اصطلاح بنیادشهیدرا محکوم قطعی کند.در حال حاضر شکایت تقابل وغرضورزانه بنیادشهید ازایشان منع تعقیب خورده وما تعدادی از جانبازان پیگیر اعاده حیثیت خانم محمدی از این مدیرکل... هستیم.آفرین به تو خواهر سلحشورمان
خوانندگان عزیز کلیه جوابهای حقوق مآبانه وناکارشناسی که برعلیه خواهرمان نوشته میشود از طرف همکاران بنده در بنیادشهید میباشد.اگر دقت فرمائید این عده خشمگین شده اند وخشمگینتر موقعی شدند که شکایت تقابل بنیاد شهید ازاین خواهرمان قرار منع تعقیب صادر شده ..........این نظرات نمیتواند حکم قطعی را تغییر دهد.ماتعدادی از همکاران بنیادشهید حمایت از خواهر محمدی را اعلام میکنیم واز خداوند آرزوی سربلندی ایشان را داریم.
رای دیوان عدالت اداری کشور مربوط به بازگشت خانم محمدی به اداره وشروع به کارشان صادر شده وما منتظر بازگشت ایشان هستیم.
خواهر شهید عزیزمان که در مدتی که به عنوان مدیر کانون شاهد دوران طلایی آموزش را برای ما فراهم کرد متاسفانه مورد حسد افرادی قرار گرفت که از نظر تحصیلات ومعلومات به گرد پای خانم محمدی نمیرسیدند قرار گرفت.ما فرزندان جاتبازان چوب این بی عدالتی را خوردیم ونتوانستیم شاهد ادامه فعالیتهای ایشان باشیم.بااینکه این افراد تقاص کار خودرا پس دادند ولی هرگز آنها را نخواهیم بخشید.
رای دیوان هنوز قطعی نشده.چرا دروغ میگوئید.مگر دیوان بیکار است که بگذارد خانم محمدی به اعمال غیرقانونی خود ادامه دهد.آقای لکورج مدیر است وتشخیص میدهد که چه کسی را اخراج کنددددددد.این سایت لطف کند وبیشتر از ین چنین حرف هایی را درج نکند.
مدیر کل همچنان بر مسند ش محکم نشسته و اطرافیانش همچنان بر این خانواده شهید میتازند.دوطرف باهم در این سایت درگیر شدند ولی مظلومیت این خانواده وسکوت مسئولین استانی ومرکز بنیادشهید وشخص آقای شهیدی بدترین ظلم به این خانواده داغدیده بود.
همینکه محکوم شده کافی است خدا راشکر که کسانی هنوز هستند که از ناموس شهید حمایت میکنند.شهیدی اگر یک جانباز یا شهید در خاندانش داشت حال ما ایثارگران را میفهمید.از کجا معلوم که خودش نیز در این جریان دست داشته.
موافقم
نامه این مادر عزیز را در سایت خواندم وچقد قلبم درد گرفت.این مادر هم برادرش را از دست داده هم پسرش را
حال پای دخترش به دادگاه میکشد.نامه را به دقت خواندم وبه دنبال آن اظهارنظرها را.چه شده چه بر سر ارزشهایمان آمده؟چه راحت تهمت میزنیم!چه راحت با آبروی یک زن بازی میکنیم!اگر در قیامت با دو شهید این خانواده روبرو شویم جواب این سروقامتان را چه خواهیم داد؟از ما میپرسند چرا حرمت ناموسمان را شکستید چرا در نبود ما اینگونه بر او تاختید.
ای کسانی که با ناجوانمردی دست به آبروی ایشان بردید پیش شهیدان شرمده اید.
ننگ بر میزی باد که به آن نشسته اید باد.رییس بنیاد شهیدکشور هرکه باشد خواب وخوراکش حرامش باد.مگر نه اینست که از سفره شهدا ارتزاق میکند.
مدیران جدید استانها به لطف تغییر دولت بر سر کار آمدند که با جلوس به میز مدیریت بنیادشهید که یادگار خون شهیدانمان است توهین واهانت به بازماندگان شهدا کنند.اینان همان غرضورزانی هستند که روزی از فتنه گران بودند.
سلام به همه خانواده های شهدا وجانبازان عزیز
سالهاست که شاهدیم چه اندازه مورد تهمت وکنایه از جانب عوام به خود شده ایم
جان داده ایم ،برادر وپدر در راه دفاع از کشور داده ایم.مگر میشود جای اینان را پر کرد مگر میشود به یاد وخاطراطشان دلتنگ نشد.عزیزانمام را از دست دادهایم وحال مورد اهانت وستم واقع میشویم.وقتی مدیران بنیادشهید چنین بی حرمتی را مرتکب میشوند پس چه انتظاری از مردم عادی داشته باشیم.
به خون پاکشان قسم که همیشه محافظ نام وخاطرشان خواهیم بود ونخواهیم گذاشت که چنین افراد نالایقی که به نیابت از شهیدی بر ما ریاست میکنند به اهدافشان برسند.
راهشان را ادامه خواهیم داد امثال شهیدی ومدیرانش فقط تاریخ مصرف دارند.
متاسف شدم از بنیاد شهید چنین انتظاری نداریم.
ما وامثال خانم محمدی بازماندگان شهدا نیستیم بلکه قربانی سیاستهایی شدیم که خواستند فرزندان شهید را نسبت به جامعه ایرانی واهداف وآرمانهی شهدا بدبین کنند.ومردم عادی نیز نسبت به این قشر بدبین باشند جز فتنه چه نام دیگری باید به این اوضاع بگذاریم.یک خواهر شهید چگونه در محل بنیاد شهید رانت خواری کرده.نامه مادرش را خواندم وچشمانم گریان.چه خطایی مگر در داخل بنیاد مرتکب شده که افترا بنامیم.چه حقی را ناحق کرده.اظهار نظرهایی که آبروی ایشان را میبرد دلم را به درد آورد.چرا لکه دار میکنند دامن زنی را که برادر و دایی اش به همراه پدر سرو قامتم در جبهه جان فدا کرده اند یازینب به فریادمان برس.به شفاعت از پدر م برای این خانواده از خداوند مننان طلب آرامش وصبر دارم.
با چنین مدیرانی باید برخورد جدی صورت گیرد.
در بنیاد اردبیل چیزی که نمیبینی خدمت به ایثار گر است هیچ کس در این اداره انجام وضیفه نمیکند همه مخصوصا تلفن خانه اسف بار است
فکر کنم کارمنداش یه طوری میشن...!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi