شناسه خبر : 32607
شنبه 16 اسفند 1393 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان انتظار 28 ساله خانواده شهید نبوی

پیکر مطهر شهید محسن نبوی پس از گذشت 28 سال از شهادت، شناسایی شد.

پیکر مطهر شهید محسن نبوی پس از گذشت 28 سال از شهادت، شناسایی شد.

به گزارش ایسنا، به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهید محسن نبوی مراسمی با حضور خانواده این شهید برر مزار مطهرش در قطعه شهدای گمنام شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفدری امام جمعه سرپل ذهاب در این مراسم، ضمن تجلیل از شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، از شهدا به عنوان مدافعان واقعی مرزهای دین و شریعت اسلامی نام برد و افزود: شهدای ما گمنامند ولی خوشنامند.افتخار می کنیم که این شهدای گمنام در شهرستان سرپل ذهاب دفن شده‌اند، چرا که این شهدا مایه برکت و رحمت هستند.این شهدای عزیز برای دفاع از آب و خاک، ولایت، ارزشهای اسلامی و مبانی اعتقادی اینگونه جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند و مقامشان بسیار رفیع است.

صفدری خاطر نشان کرد: نباید شهدا را فراموش کنیم، چون هرچه داریم از راه، تفکر و اهداف شهداست و حقیقتأ نمی‌توانیم به سادگی قدردان آنها باشیم.

امام جمعه سرپل ذهاب در پایان یادآور شد: شهید نبوی در سرپل ذهاب غریب و گمنام نبود، بلکه این شهید عزیز برای ما و ملت ایران مشهور بود.

محسن نبوی متولد 1347 شهر اصفهان، اسفند ماه 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش پس از تفحص در قطعه شهدای گمنام سرپل ذهاب دفن شد.

پس از 28 سال غربت و چشم انتظاری خانواده، در اسفند ماه 93 و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) با انجام آزمایشات ژنتیکی هویت وی شناسایی شد و انتظار چندین سال خانواده او پایان یافت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi