شناسه خبر : 32612
شنبه 16 اسفند 1393 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست داستان‌نویسان با رزمندگان دفاع مقدس

به مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین خیبر، نشست "گنج پنهان" با حضور رزمندگان، فرماندهان دوران دفاع مقدس و هنرمندان داستان‌نویس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی فرهنگسرای سرو در خبر برگزاری این نشست عنوان کرده است: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که جنگ، گنجی است که باید آن را استخراج کرد و این مهم به عهده هنرمندان است تا ارزش‌های جنگ هشت‌ساله را به زبان هنر به نسل بعدی منتقل کنند و پس از کسب تجربیات ارزشمند ملاقات با جانبازان گرانقدر آسایشگاه ثارالله و انتشار کتاب مجموعه داستان کوتاه "ملاقات با عاشقان آسمانی"، دریافت فکر اولیه از آیات گوهربار کتاب وحی و انتشار مجموعه داستان کوتاه "آیات آسمانی" و همچنین نشست صمیمانه رزمندگان و فرماندهان شرکت‌کننده در عملیات بدر و نگارش مجموعه داستان کوتاه "از جنون تا مجنون"، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 بر آن شد فکر اولیه دیگری را در معرض هنرنمایی قلم هنرمندان داستان‌نویس قرار دهد.

در نشست ادبی "گنج پنهان" تلاش می‌شود تا برای یافتن فکر اولیه برای نگارش داستان کوتاه با محوریت اطلاعات عملیات در هشت سال دفاع مقدس ،با حضور رزمندگان مجید شیخ حسنی، عباس صباغی، کیوان رهبران، سیدمحسن حسینی، حجت‌الاسلام عبدالله توانا، حجت‌الاسلام شیخ محسن حسینی، علی ببری، مجتبی داوودی راسخ (فرمانده گردان کمیل)، حجت (فرمانده محور گیلان غرب)، محسن توسلی و... خاطرات عملیات خیبر و اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس بازگو شود.

 

نشست صمیمانه هنرمندان داستان‌نویس با رزمندگان دفاع مقدس، ساعت 16 روز چهارشنبه 20 اسفند در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود و هنرمندان داستان‌نویس نیز تا 20 اردیبهشت 94 فرصت دارند داستان‌های خود را در قالب لوح فشرده به فرهنگسرا ارسال کنند.

فرهنگسرای سرو در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی،کوی ساعی یکم واقع شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن های1837 و 88799154 تماس بگیرند و یا به درگاه اینترنتی irsarv.farhangsara مراجعه کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi