شناسه خبر : 32622
یکشنبه 17 اسفند 1393 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه کتاب‌خوانی دو کتاب دفاع مقدسی

مسابقه کتاب‌خوانی دو کتاب دفاع مقدسی به طور هم‌زمان در آبادان و اروندکنار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به همت برگزارکنندگان مسابقات کتاب‌خوانی «دا» در پنج استان خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که تاکنون تنها در بین کلیه معلمان خانم این استان‌ها صورت گرفته بود و همچنین مسابقات کتاب‌خوانی دفاع مقدس در زندان‌های استان لرستان، بوشهر و خوزستان و تهران، این‌بار دو کتاب «نوشتم تا بماند» خاطرات روزنوشت مرحوم آیت‌الله جمی امام جمعه آبادان از روزهای اولیه جنگ و کتاب «من زنده‌ام» خاطرات معصومه آباد از دوران اسارت به‌ترتیب در بین معلمان مرد و زن شهرستان‌های آبادان و اروندکنار، توزیع و به مسابقه حضوری گذاشته شد.

 

 

 

جانباز سعید سیاح طاهری دبیر برگزاری این مسابقات اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی بیش‌تر معلمان آبادان و اروندکنار با مفاخر دفاع مقدس شهرهای‌شان بوده تا بتوانند سر کلاس‌های درس با توانایی بیش‌تری این موضوعات را به نسل اینده کشور منتقل کنند. در این مسابقه حضوری که با استقبال بسیار خوب گروه هدف صورت گرفت بیش از 35 درصد معلمان مرد و 77 درصد معلمان خانم در هفت حوزه امتحانی جداگانه در این شهرها شرکت کرده‌اند.

 

جوایز این مسابقه به غیر از جوایز معنوی و مادی، اعطای 12 ساعت آموزش ضمن خدمت به برندگان اعلام شده است. اعلام اسامی برندگان و اهدای جوایز در روز سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و طی مراسم ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

 

از پشتیبانان برگزاری این مراسم می‌توان از استانداری خوزستان، منطقه آزاد اروند، آموزش و پرورش استان خوزستان و شهرهای آبادان و اروندکنار، حوزه هنری، انتشارات سوره مهر، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد فرهنگی روایت، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و ستاد بازسازی عتبات آبادان نام برد.

 

مسابقه کتاب‌خوانی

 

مسابقه کتاب‌خوانی

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi