شناسه خبر : 32680
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تأمین اعتبارات لازم، تضمین اجرای مصوبات مجلس درباره ایثارگران

عضو کمیسیون رسیدگی به لایحه بودجه سال 94(تلفیق) ضمانت اجرای مصوبات مربوط به ایثارگران درلایحه بودجه سال آینده را اعتبارات و تمهیدات لازم پیش بینی شده عنوان کرد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون رسیدگی به لایحه بودجه سال 94(تلفیق) ضمانت اجرای مصوبات مربوط به ایثارگران درلایحه بودجه سال آینده را اعتبارات و تمهیدات لازم پیش بینی شده عنوان کرد.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکترسید “سعید زمانیان دهکردی” نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با اشاره به مصوبات اخیر نمایندگان ملت در بهارستان در خصوص ایثارگران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که ما در ارتباط با بحث ایثارگران و مطالباتی که در زمینه های مختلف داشتیم در لایحه بودجه سال 94 هم دولت و هم مجلس توجه ویژه ای به این موضوع کردند.
وی گفت: بسیاری از پیشنهاداتی که در رابطه با بحث ایثارگران ، همسران شهدا، جانبازان و... مطالبات آنها از جمله مسکن و سایر موارد دارند تصمیمات خوبی توسط مجلس و دولت گرفته شد.
نماینده ایثارگر استان جهارمحال و بختیاری متذکر شد: به لطف پروردگار انشاالله در سال آینده مصوبات ، اجرایی و بسیاری از مشکلاتی که در رابطه با مسکن، وام، هزینه های درمانی و سایر مسایل ایثارگران وجود دارد برطرف خواهد شد.
نماینده ایثارگر مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا دولت و مجلس دین خود را به ایثارگران ادا کرده است متذکر شد: خانواده شهدا و جانبازان در واقع ارزش های نظام هستند و این کاری که انجام شده است یک صدم از ایثارگری ها و مسائلی که باید برای آنها پیگیری کنیم را جوابگو نیست ، چرا که افرادی که از جان و مال و خانواده و همه هستی خود گذشتند این چیزها در مقابل آن همه عظمت و ایثارگری و فداکاریشان ناچیز و کم ارزش است.
وی خاطر نشان کرد: اما به واسطه اینکه در حد وسعمان توانسته باشیم کاری انجام دهیم برخی از موارد را تصویب کردیم تا بتواند روند حل مشکلات این عزیزان را تسریع کند.
عضو کمیسیون رسیدگی به لایحه بودجه سال 94(تلفیق) در پایان بر ضمانت اجرایی مصوبات لایحه بودجه سال آینده تاکید کرد و افزود: در ارتباط با مصوبات حوزه ایثارگران در مجلس شورای اسلامی اعتبارات و تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام . جناب دهکردی دست شما درد نکنه ..
برای سال آینده پیش بینی کردید؟؟؟ ... یا اختصاص دادید و دولت رو مکلف کردید . کدومشون ؟؟؟ اگه پیش بینی شما مثل سازمان هواشناسی باشه اونوقت چی دارین بگید ؟؟؟
جناب فاش سلام سوال؟؟؟؟؟؟؟؟ اي دكتر سعيد كه گفتي منظورت كي بيده مگه ايشون فوق ليسانسش را گرفته كه حالا بش گفتي دكتر/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتره كه واقع................................................................................................باشي تا ماهم باتو باشيم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi