شناسه خبر : 32682
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از چهارمین شناسنامه هویتی شهید درقم

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم رونمایی از چهارمین شناسنامه هویتی شهید در استان را تداوم تلاش در جهت نشر فرهنگ ماندگار دفاع مقدس در جامعه ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، احمد حسینی درحاشیه بیست و یکمین یادواره 59 شهید سنگرساز بی‌سنگر جهاد کشاورزی قم و رونمایی از شناسنامه هویتی جهادگر شهید حاج حسن علی محمدی گفت: رونمایی از اسناد هویتی و شناسنامه شهدای شاخص گام مهم و موثری در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های مستمر این اداره کل و هماهنگی با اداره کل ثبت احوال استان و نهادهای ذیربط، از ابتدای سال 93 مجوز صدور شناسنامه هویتی تعدادی از شهدای بزرگوار در دستور کار قرار گرفت، افزود: در مناسبت های مختلف و با حضور مسئولان کشوری و استانی، از شناسنامه هویتی شهید مصطفی کلهری از سرداران رشید لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس، جانباز سرافراز شهید حسین دخانچی و شهید محمد خوش‌نژاد از خیل شهدای نیروی انتظامی استان رونمایی شد.

 

حسینی با یادآوری این نکته که رونمایی از اسناد هویتی شهدای استان در سال آتی نیز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: آخرین رونمایی از شناسنامه هویتی شهید در سال 93 مربوط به فرمانده و جهادگر شهید حاج حسن علیمحمدی در یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر استان بود.

 

شناسنامه هویتی جهادگر شهید حاج حسن علیمحمدی شامل بیوگرافی، علت و نحوه شهادت و برخی مشخصات دیگر مربوط به شهید، شنبه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم درمراسم بیست و یکمین یادواره 59 شهید سنگرساز بی سنگر استان رونمایی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi