شناسه خبر : 32702
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا،سردار یعقوب سلیمانی در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که در مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدای آبادان برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن روز ملی راهیان نور شاهد برگزاری افتتاحیه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر هستیم.اولین روز از اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور با بزرگداشت روز ملی راهیان نور و تجلیل از خادمین سرزمین های نور (خادم الشهدا) کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: در مراسم اختتاحیه جشنواره ملی سرزمین نور از ریاست مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، وزیر آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری دعوت بعمل آمده است.دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در دو بخش حرفه‌ای تحت عنوان (ققنوس) و بخش عمومی تحت عنوان (کاروان ) برگزار می‌شود که اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفند93 برگزار می‌شود.

 

وی گفت: این جشنواره به عنوان مردمی‌ترین جشنواره دفاع مقدس و راهیان نور در بخش‌های عکس ، فیلم، فیلمنامه، شعر، متن ادبی، انیمیشن، خاطره، داستان، رمان، وبلاگ و وب‌سایت، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و… برگزار می‌شود.روز 25 اسفند،نامزد نهایی جایزه بین‌المللی باروت خیس اعلام شده و این جایزه بین‌المللی به او اهدا می‌شود.

 

بنابراین گزارش،طبق اطلاعیه ستاد مردمی سومین جایزه بین‌المللی باروت خیس برای دریافت این جایزه پس از بررسی نتایج نظرسنجی‌ها، پنج نفر نامزد شده‌اند. نامزدهای این دوره:

 

بنیامین نتانیاهو: به دلیل کشتار 578 کودک ظرف مدت 51 روز، بر خلاف ظاهر صلح طلبانه‌ای که در مجامع عمومی دارند.

 

جان مک کین: به دلیل حمایت علنی از گروه‌های تروریستی داعش، القاعده، النصره و ... در حالی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند.

 

دیوید کامرون: به خاطر اهانت‌هایی که به رئیس‌جمهور کشورمان داشته‌اند، در حالی که در ظاهر امر، همه جا از دموکراسی سخن می‌گویند.

 

مانوئل والس: به خاطر توهین به اعتقادات ادیان الهی، در حالی که ادعا دارند در فرانسه، آزادی اندیشه و حقوق انسانی وجود دارد.

 

کلودیا روت: به دلیل آشکار کردن رابطه عوامل جریان فتنه سال 88 با جریان استکباری، در حالی که در گذشته، ادعایشان چیزی برخلاف این بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi