شناسه خبر : 32708
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسالت بنیاد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه است

رئیس بنیاد لنده ضمن تشریح برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در استان کهگیلیویه و بویراحمد، گفت: رسالت بنیاد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

رسالت بنیاد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه است
 

 به گزارش «ایثار»، رضا عدالتمند صبح امروز 18 اسفندماه 93 در لنده، ضمن گرامیداشت هفته بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهدا، گفت: رسالت بنیاد گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

وی افزود: با برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف در جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و جامعه ایثارگری می‌توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده تصریح کرد: در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برنامه‌های مختلفی در طول این هفته در سطح شهرستان لنده برگزار می شود.

عدالتمند افزود: برگزاری همایش پیاده‌روری خانواده، مسابقات ورزشی و هنری، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، غرس 90 نهال به یاد 90 شهید شهرستان لنده، برگزاری نمایشگاه عکس، سرکشی از خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه و فرماندار و  ... از مهم ترین برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در لنده است.

وی خاطر نشان ساخت: بیش از 39 گلزار با 89 شهید در سطح شهرستان لنده وجود دارد که 14 گلزار آن با 52 قبر شهید ساماندهی شده و 23 گلزار با 31 قبر شهید ساماندهی و بهسازی نشده و یک گلزار شهدا هم در حال بازسازی است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اشتغال‌زایی فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: امسال 10 نفر از خانواده جامعه ایثارگری شهرستان لنده در 146 نفری استانداری جهت اشتغال در ادارات و نهادهای شهرستان گزینش و یا مشغول به کار شده‌اند.

عدالتمند یادآور شد: بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی به خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi