شناسه خبر : 32747
سه شنبه 19 اسفند 1393 , 13:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضعیت مسکن و درمان ایثارگران در بودجه سال آینده

نماینده مجلس از تصمیمات مناسب مجلس برای جامعه ایثارگری در سال آینده خبر داد.

فاش نیوز - عضوهیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مچلس شورای اسلامی گفت:در ارتباط با ایثارگران باید در کار خود بازنگری و تا مسئولیتی داریم جبران مافات کنیم.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز ،" عباس قائد رحمت" نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی خود از مصوبات مجلس شورای اسلامی درباره ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 اظهار داشت:امسال در لایحه بودجه ،تصمیماتی متناسب با نیاز جامعه هدف در بخش ایثارگری گرفته شده است تا بخشی از نیازمندی هایی که در گذشته وجود داشت را بتوان مرتفع کرد.
وی گفت:از جمله موارد موجود در لایحه بودجه سال 94 بحث درمان ایثارگران بود که هم در قانون بودجه سال های گذشته و امسال لحاظ شده است ولی تلاش می کنیم موانع موجود را برداریم تا ایثارگران براحتی بتوانند هزینه های درمانی را اخذ و یا به مراکز درمانی مورد نیاز دسترسی داشته باشند .
قائد اضافه کرد:بحث مسکن ایثارگران در لایحه بودجه مطرح شد و تعداد قابل توجهی مسکن برای ایثارگران واجد شرایط پیش بینی شده است که حدود 100 هزار مورد است و مجلس درصدد این هست که بتواند قدم های مثبت ،مفید و موثری را برای ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده بردارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا دین جامعه هدف توسط دولت و مجلس ادا شده است؟متذکر شد:در این خصوص باید گفت یک طرف قضیه خود ایثارگران هستند و چون ایثارگرند راضی نیستند که بیشتر ار آن حدی که مورد نظر هست از اموال بیت المال را در اختیارشان قرار بدهیم و حتی خودشان هم نمی پذیرند .موضوع دیگر نیازمندی های واقعی آنهاست که تکلیفی است که به گردن دولت و مجلس و کارگزاران نظام است ، ما نیز تکلیف داریم که نیاز های واقعی آنان را به هرشکلی تامین کنیم.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در دنیا هم می بینید که حتی بعد از گذشت ده ها سال از پایان جنگ دوم جهانی ، قربانیان جنگ را که در راه وطن و آرمان های کشورشان قربانی شده اند را نسل اندرنسل مورد تکریم و تامین مادی قرار داده و نیازمندی های شان را به شکلی در قوانین خود مورد توجه قرار می دهند.
قائد رحمت یادآور شد: ما یک کشور و نظامی زندگی می کنیم که برخاسته از اعتقادات ، آرمان ها و آموزه های دینی است و هنوز از عطر شهادت و ایثار جدا نشده ایم و هر روز می بینیم که دسته گل هایی که برای این کشور ایثار کرده اند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند را با شور و اشتیاق خاصی تشییع و خاکسپاری می کنند.
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس خاطر نشان کرد:این عطرو فرهنگ در جامعه هنوز هست بنابر این زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این یک اصلی اساسی برای ما است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود آن را بارها مورد تاکید قرار داده اند.
نماینده مردم درود درخانه ملت عنوان کرد: برای ما تکلیف شرعی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بعد فرهنگی زنده نگداریم و در بعد اقتصادی و اجتماعی نیز باید همه هم و غم خود را بگذاریم که یادگاران معزز شهدا و ایثارگران و بازماندگان از این نسل پاک بتوانند در جایگاه مناسبی که حق آنهاست قرار بگیرند. لذا باید تلاش کنیم که این عزیزان به مدارج بالایی برسند تا بتوانند مسئولیت های حساس و کلیدی نظام را بر عهده بگیرند.
وی ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همکاری با دولت برای برطرف کردن مشکلات و موانع خانواده بزرگ ایثارگران اظهار داشت: در این زمینه مجلس آمادگی خود را بارها اعلام کرده است اما باید گفت که ما هنوز هم نتوانسته ایم دین خود را به طور کامل به آنها ادا کنیم اما به هر صورت تلاش هایی شده است و امیدوارم که بتوانیم مشکلات و موانع موجود را از سر راه این عزیزان برداریم و فرهنگ خوداتکایی و استقلال  را برای انها ایجاد کنیم چرا که این ها نیازمند نیستند بلکه تکلیفی را که نظام نسبت به آنها دارد را باید ادا کنیم.
نماینده مردم لرستان در مجلس نهم در پایان تاکید کرد:ما باید به خودمان بیایم و آنهایی که قانونگذار و مجری و مسئولیت دارند باید ببنند که برای ایثارگران چه کرده اند و کارهایی که انجام شده را تمام شده تلقی کنند و به داد رزمندگانی که در سن سالخوردگی و وضعیت بد مالی هستند برسند و در کار خود بازنگری کرده و تا مسئولیتی دارند جبران مافات کنند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام . جناب آقای قائد رحمت دست شما درد نکند .
پس مخلص کلام اینطور شد که ...
1- دارید تلاش می کنید ..
2- درصدد هستید که ... .
3- بقیشم که فقط شعاروتبلیغ بود . والسلام .

...

گفت یک طرف قضیه خود ایثارگران هستند و چون ایثارگرند

راضی نیستند که بیشتر ار آن حدی که مورد نظر هست از اموال

بیت المال را در اختیارشان قرار بدهیم و حتی خودشان هم نمی پذیرند .


http://fashnews.ir/fa/news-details/32747/

...

1- بیت المال را : بیت المال چه مالی ؛ مال مال ؟!

2- چون ایثارگرند راضی نیستند

چون ایثارگرند راضی نیستند

چون ایثارگرند راضی نیستند

3- از بس که حقوق و معیشت ندادند ؟!

و فقیر و درمانده رهایشان کردند ؟!

4- شدند طلبکار که :

چون ایثارگرند راضی نیستند

چون ایثارگرند راضی نیستند

چون ایثارگرند راضی نیستند

5- خدایا

خدایااااااااااااااااااااا

خداااااااااااااااااااا
جانبازان زیاده خواه نیستند فقط شرمنده وخانواده وبدنشان نباشند حتی دارو ی دنروین من گیر نیاوردم بجاش داکسپین گرفتم نمی دانم اقایان درموردچه حرف می زنند
باز هم شعار . تکرار مکررات
با سلام. اقاى عباس قائد رحمت لطفاً ميشه بفرماييد از بيت المال چه چيزى به جانبازان داديد؟ كه اينطور منت به ناحق سر جانبازان ميگذاريد؟ همچين ميگيد كه جانبازان راضى نيستند كه از بيت المال بحشان داده شود. و طورى صحبت ميكنيد كه همه فكر ميكنند كه تا حالا كلى از بيت المال را به جانبازان داده ايد؟ چطور ميتوانيد به اين راحتى چنين دوروغهايى انهم در روز روشن بگوييد؟ از خدا نميترسيد؟ به صراحت بگوييد از مال بيت المال چه چيزى به جانبازان داده ايد؟ همين حرفهاى مفت را ميزنيد كه مردم فكر ميكنند همه چيز را به جانبازان داريد ميدهيد. و مردم فكر ميكنند كه جانبازان در نازونعمت دارند زندگى ميكنند. حق خود جانبازان را بدهيد. بيت المال پيش كش؟ هنوز بعداز ٢٨ سال هنوز نتوانستيد جانبازان را به جايگاه واقعى خودشان برسانيد؟ انهم به دليل كوتاهى هايى هست كه دولت در حق ايثارگران و جانبازان روا داشته است. و قشر جانباز و ايثارگر در فقر و بدبختى بسر ميبرند. انوقت صحبت خوردن بيت المال توصت جانبازان و ايثارگران ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...

وام گیرنده ۶۵۰۰ میلیارد تومانی بازداشت شد ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

به گفته آیت الله صادق آملی لاریجانی، این شخص بخشی از این پول را به

صورت ارز از کشور خارج کرده است.
سلام بوی انتخابات مجلس به گوش میرسداقایان سه سال واندی به فکرمشکلات مردم وکشورنبودنندحالابه فکرقشرایثارگران افتاده اندجالب هست درکشورمااختلاس ورانت وقاچاق ودل لال بازی وزمین خواری بیت المال نیست ولی اگرروزی قرارشودکمی ازحق وحقوق قشرایثارگررابدهندانهم درحدشعارنه عمل انوقت دم ازبیت المال زده میشوداقای نماینده نکندشمادراین کشورنیستیدکه ازاختلاس هاوحیف ومیل کردن بیت المال خبری نداری پسرخوب فقط درکشوراسلامی مادادن حق به حق دارانوقت ازبیت المال صحبت می شودبابامردم کشورماالان به روزهستندوازهمه چیزاطلاع دارنندومی دانندکه شماهابخاطرانتخاب شدن خوددرمجلس مجددادم ازحق وحقوق مردم حرف میزنیدسال اینده که انتخاب شویددوباره مردم رافراموش میکنیدازاده جنبازازتهران
سلام .مگر مالی از بیت المال مانده است که به ایثارگران هم برسد؟سراغی دارید !!!من که نمی بینم.
جناب آقای نماینده شما که دم از بیت المال میزنید کدوم بیت المال همونی که آقازاده ها حیف ومیل میکنند حتی اسمی هم ازشون نمیبرن من که جانباز -فرزند شهید و از ایثار گران هشت سال دفاع مقدس هستم توان پرداخت شهریه دانشگاه فرزندم را ندارم بدم شما را به خداشعار الکی ندین
هنوز يه چيزهايي اين دور وبر ها پيدا ميشه ميگي نه ؟ميگن معاونت حقوقي بنياد از محل بانك دي به پرسنلش آجيل داده به نظر شما پولشون را كي داده ؟از كجا آمده؟ تعداد اونها چند نفره؟به هرنفر چقدر داده؟ مبلغش نفري 100 هزار ميشه؟ اگر به پنجاه نفر هم داده باشه چقدر ميشه؟ چرا معاونت هاي ديگه از بانك دي نگرفتند؟چرا براي خانواده ايثارگران از اين آجيل ها نميدند؟اگر بانك دي و معاونت حقوقي مردونه اختلاس بانك دي را پيگيري ميكردند و مبلغش را برميگردوندند ميتونستند چندين سال هم به پرسنل و هم به خانواده ها آجيل و ............. بدهندمگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا فاش نيوز مردش هستي پيگيري كن؟ به هرحال يك قران هم از بيت المال نبايد هدر بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi