شناسه خبر : 32751
سه شنبه 19 اسفند 1393 , 14:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و 12 هزار شهید آذربایجان غربی با حضور استاندار و جانشین فرمانده سپاه قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، سردار قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در این یادواره با اشاره جایگاه و عظمت گرامیداشت و پاسداشت مقام شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی و افتخاری ارزشمند است و قطعاً شهیدان پیرو عملی مکتب حسین (ع) و قافله سالار کربلای ایران هستند.مجلس گرامیداشت شهدا آیین عزاداری نیست بلکه بازسازی خاطرات عزت‌آفرین و بازخوانی عظمت، شجاعت، شهامت و هیبت نظام اسلامی مبتنی بر دین است.

 

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: آمریکا در همه کشورهایی که دخالت نظامی و عملیاتی کرده نتیجه‌ای جز رسوایی به دست نیاورده‌اند چرا که همه ملت‌ها به ذات پلید آمریکا پی برده‌اند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به نقش آمریکا در درگیری‌های منطقه‌ای و جهانی، اظهارکرد: با وجود این که آمریکا خود را قدرتمندترین کشور دنیا می‌داند اما در عمل اینگونه نیست و به هر کشوری که وارد شده بدون دست‌یابی به اهداف خود با رسوایی از آنجا خارج شده است.

 

در این مراسم از کتاب شعر استاد ولی الله کلامی زنجانی با عنوان شهادت نامه عاشقان شامل اشعار آذری در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi