شناسه خبر : 32765
سه شنبه 19 اسفند 1393 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کم رنگ کردن نام شهداء

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد:برخی از افراد از روی جهالت و یا عناد تلاش می‌کنند تا نام و یاد شهدا در جامعه کمرنگ شود. ...

به گزارش سرویس فرهنگی آرمان کرمان به نقل از  ناب نیوز ،حجت‌الاسلام مهدی عرب پور  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در آیین رونمایی از تصاویر شهدای شهر خانوک، اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد از روی جهالت و یا عناد تلاش می‌کنند تا نام و یاد شهدا در جامعه کمرنگ شود.
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به جانفشانی همگان نسبت به شهدا  خاطر نشان کرد: همه باید بدانند که ما نسبت به شما مسؤولیم زیرا شهدا از روی سخاوت همه هستی خود را در راه خدا و برای حفظ اسلام فدا کرده اند.
وی در ادامه تصریح کرد:تا روزی که کوی و برزن شهرهای ما به نام شهدا باشد معنویت نیز در جامعه موج خواهد زد و هیچ عطر و بویی برتر از شهدایی نیست که جمال خدا را دیدند و از روی عشق به سمت خدا پرکشید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  در رابطه با علت نامگذاری این بلوار درسال ۶۴ ابزار کرد: با پیشنهاد خانواده معظم این شهیدان برای نصب تابلوهای عکس شهدا در این بلوار اقداماتی انجام شده است.
حجت‌الاسلام مجید رجب زاده با بیان اینکه از سال ۹۲ پیگیری های لازم برای نصب عکس شهدای خانوک انجام شده ؛عنوان کرد: با تصویب این اقدام با هزینه ۶۵ میلیون ریال به زودی در شهر کرمان انجام می‌شود که این هزینه از سوی خانواده ها و همرزمان شهدا پرداخت شده است.
همچنین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این مراسم گفت: شهدا ستارگانی هستیم که با آنها می توان راه را در فضای غبارآلود جامعه پیدا کرد و سنگ های نشانه ای هستند تا راه ما گم نشود.
سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی با بیان اینکه  نصب تصاویر شهدا در استان کرمان با نظر رهبر معظم انقلاب از سال ۷۸ و بعد از کنگره شهدای استان کرمان کلید خورده است ابراز امیدواری کرد: در همه شهر و خیابان های استان تصاویر شهدا نصب شود.
وی شهدا را آیه هایی از خداوند توصیف کرد و ابراز کرد: راهیان نور زائران شهدا هستند و زمین جبهه های جنگی جنوب به خاطر حضور شهدا شرافت پیدا کرده است چنانچه سردار شهید میر افضلی پا برهنه در جبهه راه می رفت و می گفت «این خاک اغشته به خون شهداست و حرمت دارد».
در پایان مراسم از تصاویر ۶۱ شهید شهر خانوک شامل ۵۲ شهید دوران دفاع مقدس، ۲ شهید غدیر و یک شهید وحدت و ۶ شهید جهاد فرهنگی راهیان نور از سوی مسؤولان و خانواده های شهدا رونمایی شد.
اینستاگرام
سلام ، مسئولان فقط از تریبون و فقط با حرف از ایثارگران دفاع میکنند. مسئولین به ضدیت و کارشکنی بر علیه ایثارگران معترف هستند اما همیشه در مرحله حرف باقیماندند و در عمل هیچگونه عکس العملی وجود نداشته است. اینگونه تعارفات با ضد انقلاب در حالیکه ایثارگران مورد همجه های جانی و مالی قرار دارند بجای تاثیر گذاری بر سایر مسئولین موجب جسارت ضد انقلاب شده است. بیش از سی سال ایثارگران ضربه گیر هجمه های ضد انقلاب بودند لذا مسئولین باید بدانند ایثارگران عمر نوح ندارند و بزودی هجمه ها گریبانگیر خودشان میگردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi