شناسه خبر : 32773
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۶۵۴ شهید مفقود خوزستان

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری اولین یادواره ۶۵۴ شهید مفقود استان خوزستان در آستانه بزرگداشت روز شهدا در مجتمع طلائیه اهواز خبر داد.

حسن نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- اظهار کرد: با توجه به اینکه پیکرهای مطهر شهدای مفقود در ظاهر، نیستند و خانواده‌هایشان جایگاه و مأمنی برای درددل کردن و نجوا با عزیزان خود ندارند، کانون فرزندان شاهد و ایثارگر استان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بر آن شد مراسم ویژه‌ای برای تجلیل از این شهدا و تکریم خانواده‌های آنان و مادران چشم انتظار داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه این یادواره برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود، افزود: این یادواره به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا، ساعت 15 روز پنج‌شنبه 21 اسفند در مجتمع فرهنگی طلائیه جنب ترمینال قدیم آبادان با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

 

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به این که خوزستان 654 شهید مفقود دارد، گفت: در پایان این مراسم که با حضور خانواد‌های شهدای جاوید‌الاثر و عموم مردم برگزار می‌شود، مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi