شناسه خبر : 32816
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کلیپ: باغبانی که شخم زده شد:

داستان عجیب مجروح شدن "مصطفی باغبانی"جانباز٧٠درصدنخاعی که پیکرش در جبهه های نبرد با دشمن بعثی شخم زده شد

فاش نیوز - کلیپی از داستان عجیب مجروح شدن "مصطفی باغبانی"جانباز٧٠درصدنخاعی که پیکرش در جبهه های نبرد با دشمن بعثی شخم زده شد و گل های ایمان  و مقاومت از وجودش شکفت:

download

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فرا رسیدن نوروز باستانی بر کلیۀ ایثارگران ( جانبازان - آزادگان - ایثارگران و خانواده هایشان ) و مدیر و پرسنل سایت فاش ، پیشاپیش مبارک .
با ارزوی " سلامتی " برای همگی بخصوص جانبازان و روزهای بهتر و موفقیت های بیشتر
خدا قوت به ایشون هر لقبی مثل بزرگترین مرد جنگ یا امثالهم باید به ایشون تعلق بگیره واقعا... دمش گرم اجرش باخدا
یاعلی
حالا با این خاطرات شیرین زندگی میکنیم ولی کجاست گوش شنوا
سلام. دو هفته پیش یکی از دوستان پدرم که فرهنگی بازنشسته و برادر دو شهید است پس از حدود 30 سال تحمل یک بیماری سخت خودایمنی درگذشت. به فاصله 3 روز از درگذشت ایشان یکی از همکارانشان ایشان را در خواب دیده بود در حالی که در باغی بزرگ در کنار برادران شهیدش نشسته. از ایشان پرسیده بود چطور به اینجا رسیدی؟ پاسخ داده بودند با صبر بر بیماری و سختی هایش.
وقتی جایگاه یک بیمار چنین جایی است جایگاه جانبازانی که سالها رنج را پیش از شهادت تحمل می کنند مافوق تصور است. آنها بدون شک از شهدایی هستند که بالاترین درجات به آنها تعلق دارد. جایگاهی که شاید فقط برخی از شهدا از آن برخوردار باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi