شناسه خبر : 32818
شنبه 23 اسفند 1393 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عید امسال تکاب بریم!

حسین میرزایی - پیشنهاد مناسب برای عید امسال از دوستان عزیز ایثارگر تقاصا دارم در صورتیکه موافق هستید امسال عید به عنوان مسافرت عید در تکاب جمع شویم. با توجه به اینکه این فرماندار اهانت کننده همچنان در جلسات ستاد های هماهنگی شهرستان بعد از اخراج انقلابی توسط ایثارگران به عنوان فرماندار همچنان حضور دارد و این نوعی دهن کجی به ایثارگران محسوب میشود . در عید نوروز در جلوی درب این فرمانداری تجمع کنیم و ثابت کنیم اگر توهینی از هر کسی در هر رده ای به یکی ازاعضای خانواده بزرگ ایثارگران صورت بگیره تو دهنی محکمی ازاین خانواده خواهد خورد.

متاسفانه در حال حاضر در وزارت کشور مصلحت سنجی می کنند و طبق شنیده ها بیان شده اگر این فرماندار عزل بشه دیگه هر کس با تجمع می خواد فرماندار منطقه خودش رو حذف کنه و به صلاح نیست فرماندار این منطقه حذف بشه. ولی ما اگر این موضوع رو بصورت ملی نشان بدیم بهانه از دست دوستان وزارت کشور گرفته میشه. اگر این فرماندار بکارش ادامه بده اگر این قضایا تکرار بشه بدونید چوبش رو از کجا می خورید. امروز اگر این داستان در نطفه خفه نشه دوستان باید منتظر حوادث به مراتب بدتر از این هم باشند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
محض رضای خدا بس کنید
دیروز به مادرانمان توهین کردن خندیدیم از کنارش گذشتیم حالا امروز خودمون مورد تمسخر قرار گرفتیم بهتره بخندیم از کنارش بگذریم. فردا هم نوبت پدران شهیدمون تو قبر می رسه بهتره برای خوشی فردا هم آماده باشیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi