شناسه خبر : 32824
شنبه 23 اسفند 1393 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس هفته آینده لایحه بودجه را نهایی می کند

مجلس شورای اسلامی هفته آینده لایحه بودجه سال 94 را نهایی می کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون رسیدگی کننده به لایحه بودجه روز شنبه در جلسه خود نقایص و ایرادات شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، در صورت برطرف شدن ایرادات شورای نگهبان و انجام اصلاحات لازم توسط اعضای کمیسیون تلفیق ، لایحه بودجه سال 94 برای طرح در صحن علنی در روز یکشنبه آماده خواهد شد
همچنین بر اساس روال کاری مجلس ، روز یکشنبه آخرین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه برگزار می شود و پس از رفع نواقص و ایرادات ارچاع شده از سوی شورای نگهبان ، این لایحه به صورت قانون به دولت ابلاغ خواهد شد .
این در حالی است که لایحه بودجه سال 94 از پتانسیل خوبی برای ارائه تسهیلات و امکانات برای خانواده ایثارگران برخوردار است و پیش بینی می شود با اجرای آن در سال آینده برخی از موانع و مشکلات موجود بر سر راه جانبازان و ایثارگران ازجمله مسکن، وام، درمان و تحصیل برداشته شود.
اینستاگرام
۶ماه بیشتر بسیجی دارم رزمنده جعبه بودم ولی از حقوق یا مزیا خبری نیست به ایثارکران که میرم میکه خبری نیست به کجا برم
۶ماه بیشتر بسیجی دارم رزمنده جعبه بودم ولی از حقوق یا مزیا خبری نیست به ایثارکران که میرم میکه خبری نیست به کجا برم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi