شناسه خبر : 32856
شنبه 23 اسفند 1393 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهید کاوه

همزمان با 22 اسفند ماه و روز شهید و سالگرد فوت پدر سردار شهید محمود کاوه، استاندار خراسان رضوی با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان ، علیرضا رشیدیان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید کاوه، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز به عنوان یک تکلیف بر همه آحاد جامعه واجب است که رهرو راستین آنان بوده و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام بردارند.

 

وی رمز ماندگاری شهدا را خودباوری، خدا باوری و ولایت‌پذیری آنان دانست و بر ترویج سیره و سبک زندگی آنان که سرشار از سادگی و اخلاص است، به عنوان الگویی ارزشمند و عملی برای نسل جوان تاکید کرد.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع دفاع مقدس و این حماسه پایدار و جاویدان منحصر به زمان خاصی نیست و همواره باید معارف این دوران به متن جامعه انتقال یافته و نهادینه شود.

 

رشیدیان خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با تقدیم بیش از 17 هزار شهید همواره به‌ عنوان یکی از استان‌های پیشتاز و موثر در طول دوران دفاع مقدس بوده و شهدای شاخص و سرداران بزرگی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سرداران و فرماندهان دلاوری همچون سردار شهید محمود کاوه در طول دوران دفاع مقدس، سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دانست.

 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر پیروی از ولایت و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: ما در پیمودن راه ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب استوار و ثابت‌قدم هستیم و تا زمانی که در این مسیر الهی گام برمی‌داریم هیچ یک از توطئه‌های دشمنان بر علیه ما کار ساز نخواهد بود.

 

رشیدیان سازندگی، رشد و شکوفایی روزافزون کشور را مستلزم تلاش و همکاری تمامی مردم و مسئولان دانست و افزود: با حفظ روحیه جهادی و از خودگذشتگی می‌توان از تمامی تنگناها عبور کرد و توطئه‌های دشمنان و نظام استکبار که سعی در به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران دارند را خنثی کرد.

 

در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران حضور داشتند.

اینستاگرام
سلام. صدا و سیما وظیفه ای بس سنگین دارد و باید سریالی صد قسمتی از کاوه بزرگ. از فرزند کردستان از این شیر ایرانی تهیه نماید، شاید کاری باشد، که باعث افتخار رزمندگان اسلام و مردم مسلمان جهان گردد.
شادی روح شهدا صلوات
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi