شناسه خبر : 32881
شنبه 23 اسفند 1393 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چاپ 100 عنوان کتاب مربوط به کنگره شهدای کرمانشاه

سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره را در سال 94 قطعی کنیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

سید عیسی اجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون بین 1400 تا 1500 یادواره شهدا در راستای برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید کرمانشاه در این استان برگزار شده، گفت: پیش بینی می‌شود تعداد این یادواره‌ها تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی حداقل به 2000 مورد برسد.

 

اجاقی افزود: همچنین تاکنون بیش از 500 برنامه فرهنگی و هنری در قالب‌های مختلف در راستای برگزاری این کنگره در استان برگزار شده است.

 

سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تعداد کتاب‌های چاپ شده تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی به بیش از 70 عنوان کتاب برسد، گفت: با احتساب کتاب‌های چاپ شده قبلی در حوزه شهدا تعداد کتب چاپ شده در حوزه شهدا در استان تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی به 100 عنوان خواهد رسید.

 

اجاقی در ادامه در مورد آخرین خبرها از زمان برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه نیز گفت: در تلاشیم تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره را در سال 94 قطعی کنیم، اما هنوز این اتفاق نیافتاده است.

 

اجاقی سپس هدف اصلی برگزاری کنگره سرداران و 9800 شهید در استان را نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این کنگره و برنامه‌های جانبی آن بتواند گام مهمی در راستای شناساندن شهدا در جامعه به خصوص بین نسل جدید باشد.

 

اجاقی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه را یک کار فرهنگی بزرگ دانست و گفت: این کنگره از کارهای بزرگ و ماندگار استان در حوزه شهدا خواهد بود.

 

سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه در ادامه برگزاری کنگره را نیازمند کمک و حمایت مسئولین استان دانست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi