شناسه خبر : 32917
یکشنبه 24 اسفند 1393 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناگفته هایی از شهید مدافع حرم

شهیدنیوز: مادر شهید نوروزی با اشاره به تربیت اسلامی فرزندش، گفت: ارادت شهید نوروزی به حضرت زینب(س) او را به دفاع از حرم کشاند.

فاطمه بهشتی اظهار کرد: تربیت اسلامی، تقوا و شجاعت از والا‌ترین خصوصیت شهید نوروزی بود.

مادر شهید نوروزی با اشاره به سایر ویژگی‌های این شهید والامقام، تصریح کرد: پسرم هرگز اهل غیبت، دروغ و اعمال ناپسند نبود.

وی ادامه داد: مهدی با برخورداری از حسن خلق، همواره به حفظ زیبایی ظاهری و باطنی خود اهمیت می‌داد و نماز اول وقت و صله‌ارحام را فراموش نمی‌کرد.

بهشتی با بیان اینکه شهید نوروزی به خدمت کردن دین اسلام توجه ویژه داشت، یادآور شد: مهدی همواره بر ادامه راه شهدا علاقه‌مند بود.

مادر شهید نوروزی خاطرنشان کرد: فرزندم در تمام طول سال برای ماتمکده حضرت زینب(س) برنامه داشت و سعی می‌کرد هر ساله این ماتمکده عزاداری را با حضور مداحان و سخنرانان برتر برپا کند.

به گفته وی، این شهید بزرگوار با علاقه بسیار به مقام معظم رهبری، خود را فدایی مقام ولایت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می‌دانست.

بهشتی هدف شهید نوروزی از جنگیدن در برابر دشمنان اهل بیت(ع) را عشق به خاندان نبوت دانست و گفت: ارادت شهید به حضرت زینب(س) او را به دفاع از حرم کشاند.

گفتنی است، شهید مهدی نوروزی این رزمنده دلاور چندی پیش در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi