شناسه خبر : 32945
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست جمعی از جانبازان بازنشسته آموزش و پرورش از رییس مجلس

جمعی از جانبازان بازنشسته آموزش و پرورش طی نامه ای به رییس مجلس خواستار تغییر در وضعیت حقوق خود شدند.

میرزا میرزاپوردشتی جانباز 45% - اشتیاق به تعلیم و تربیت برای ما جانبازان بازنشسته آموزش و پرورش باعث شد، مانند جانبازانی که رای حالت اشتغال گرفتند، تا بدون حضور در محیط کار، حقوق بگیرند، حالت اشتغال نشویم...

جناب آقای دکتر علی لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
اشتیاق به تعلیم و تربیت برای ما جانبازان بازنشسته آموزش و پرورش باعث شد، مانند جانبازانی که رای حالت اشتغال گرفتند، تا بدون حضور در محیط کار، حقوق بگیرند، حالت اشتغال نشویم و با بدنی رنجور و ناتوان 30 سال تمام را به تربیت دانش آموزان بپردازیم.
اما در ماده 38 قانون خدمات ایثارگران آمده است، کسانی که 30 سال زحمت کشیدند و بازنشست شدند، همان حقوق بخور و نمیر بازنشستگی را بگیرند و حکم حقوقی آنها که حالت اشتغال شدند، برابر حقوق نیروهای مسلح صادر و توسط بنیادشهید پرداخت گردد. حقوقی که بسیار بیشتر و بالاتر از حقوق سازمان بازنشستگی است.
ریاست محترم مجلس!
اگر آن سالهایی را که ما جانبازان بازنشسته با بدن مجروح و ناتوان به تعلیم و تربیت مشغول بودیم، می دانستم پس از 30 سال خدمت، نه تنها تشویق، بلکه مجازات هم می شویم و از کسانی که کمتر کار کردند، کمتر حقوق میگیریم، اشتیاق به معلمی را کنار می گذاشتیم و به کمیسیون حالت اشتغال می رفتیم و شکی نیست با توجه به وضعیت جسمی که داریم، از رای حالت اشتغال برخوردار می شدیم.
آقای دکتر لاریجانی!
به چه دلیل قانون مصوب مجلس شورای اسلامی جانبازان بازنشسته ای را که علاوه بر جانبازی در راه دفاع از خاک کشور اسلامی، سی سال به تعلیم و تربیت پرداخته اند، از حقوق و مزایای برابر با نیروهای مسلح محروم کرده است ؟ رفتار بعضی از مسئولان و نمایندگان به گونه ای است که انگار خدا را فراموش کرده اند و امام زمان را ناظر بر مصوبات خود نمی دانند.
سالهای دفاع از کشور، جز به فکر شهادت و رفتن از این دنیای پرفریب نبودیم و نمی دانستیم روزی فرا می رسد، که بخاطر رفتن به جبهه و دفاع از کشور با هم چانه میزنیم و قانونگذاران بین ایثارگران تبعیض قائل می شوند، دهه 60 یعنی دهه ایثار و شهادت و جانبازی و از خودگذشتگی باورمان نمی شد که دهه 80 و 90 چه اتفاقات ناگواری می افتد و عدالت حتی بین ایثارگران به باد فراموشی سپرده می شود..
ریاست محترم مجلس!
ما هرگونه حقوق و مزایایی و به هر اندازه ای که به جانبازان حالت اشتغال پرداخت شود، را حق آنها می دانیم، اما اگر قرار است به جانبازان حالت اشتغال حقوق و مزایایی ویژه مانند برابری با نیروهای مسلح پرداخت گردد، چرا باید جانبازان بازنشسته  از چنین حقوق و مزایایی برخوردار نباشند؟
می دانیم که قانون خدمات ایثارگران در مجالس قبلی شکل گرفته است، و این مجلس در تصویب آن هیچ نقشی نداشته است، حال ما هستیم و وجدان بیدار شما !
لذا از حضرتعالی تقاضا داریم یکی از دو گزینه زیر را برای جانبازان بازنشسته تصویب کنید:
الف) فرصت از دست رفته جانبازان بازنشسته را برای شرکت در کمیسیون اشتغال به آنها برگردانید.
ب) حکم حقوقی جانبازان بازنشسته را  بر اساس حکم حقوقی نیروهای مسلح صادر و توسط بنیادشهید و یا سازمان بازنشستگی پرداخت گردد.

میرزا میرزاپوردشتی جانباز 45%
نماینده جانبازان بازنشسته آموزش و پرورش کوهدشت

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
...


شهید عزیز

جانباز عزیز

رزمنده عزیز

آزاده عزیز

شیمه عید شیمی ره مبارک ببه .

سال نو مبارک ببه .

ایشالله که خوش و خرم و سلامت ببید .

شهیدانا زیاد یاد باورید و قدر أ ثروت و أ امنیتا بدانید .

نوروز بومو ؛ نوروز بومو

فصل گل و سونبول بومو

ویریزید شادی بوکونید

ویریزید شهدای هم یادا بوکونید

یاد بو کونید رزمندانا

دیداری بوکونید جانبازانا

قدر أ ایاما بدانید

قدر أ نوروزا بدانید

شهدا قبرا زیارت بوکونید

قرآنا زیاد تلاوت بوکونید

..

نوروزتان پیروز
برادبزرگواردرددلی است مختص همه جانبازان بازنشسته بسیجی.موضوع قابل تامل اینکه اکثربه اتفاق جانبازانبازنشسته شده اندوقانونی که بایداول مساعی این عزیزان باشد شامل کمترین درصدی است که شاغل هستندمتاسفانه اولین بی مهری به مابسیجیان ازطرف نیروی اعزام کننده بوده(سپاه) که بعدازجانبازی مارابه حال خودرهاکرده اگرآنان هوای ماراداشتندکه دیگر نیازی به دامن بنیادوغیره آویختن نبودمن 32 ودوسال قبل جانبازشدم درهمین بنیادشهیدبازنشسته شده ام ولی دریغ ازمساعدت ایام بازنشستگی چندسال هم دندان روی جگربذاریم دیگرعمری نمی ماند که نمایندگان مارادریابند
بنظر من بین همه جانبازان بازنشسته هماهنگی ایجاد شود و با نمایندگان صحبت کنند.
در اینصورت می توانند به حق خدشان برسند.

...

303654 واریز کردند .

از نماینده محترم مجلس جناب آقای فتح الله حسینی

و از دولت محترم و مجلس محترم و فاش نیوز عزیز و وزارت دفاع جناب آقای دهقان عزیز

متشکریم .

و از خودم متشکرم که فردا چه آجیل و میوه ای بخرم من .

عید همگی بود مبارک
سلام بر همه جانبازان بازنشسته
همه باید تلاش کنیم تا حقمان را بگیرم.
سلام نیاز نبود این جانبازان عزیز دست به دامن ریاست محترم مجلس شوند قانون به صراحت گفته برای کلیه جانبازان می بایست حکم لشکری صادر شود .متن درخواست آنها را نپسندیدم بلکه در متن می بایست درخواست اجرای قانون را می کردند.و اکنون این در خواست همه جانبازان است
جانباز ۴۵/قطع دست از کتف هستم ماکه نسبتی باسران نداریم انها که درد جانبازی ندارند این همه جانباز راازدید مردم بد کردن کافی فقط از طلا بودن پشیمان گشتیم مجلس ودیگران چه میدانند درد جانباز چیه ذره رسیدگی ترس از حضرت اقاست اقا رااذیت نکنند ماازحق خود گذشتیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi