شناسه خبر : 32954
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید یوسف راسخ

دل نوشته‌ای از شهید یوسف راسخ

گریه و زاری شما، دشمنان اسلام را شاد می‌کند (حدیث دشت عشق)

 

 

 

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون.
مرگ حق است مرگی بهتر است که بتوان با آن هزاران انسان را از منجلاب ظلمت رهائی بدهیم و جامعه‌ای به تکامل و پیشرفت سوق دهیم.
درود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی که نور چشم ما این پسر عزیز است. مادر و پدر عزیزم سلام عرض می‌کنم و برای شما وصیت نامه خودم را می‌نویسم چون مسلمان باید وصیت کند از رفتن برادرانم به جبهه‌ها جلوگیری نکنید که خدای ناکرده ناراحت نشوند .اگر برادرانم آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه الله است رسیدند ناراحت نشوید چون در آخرت در محضر خدا نمی‌توانید رو در روی خانواده‌ای که چند شهید داده‌اند بایستید و روی آنها را نگاه کنید.
و کمتر گریه و زاری کنید چون گریه و زاری شما، دشمنان اسلام را شاد می‌کند شما برای ما زحمت‌های زیادی کشیده‌اید تا ما را به این سن و سال رسانیده‌اید و ما را از دست می‌دهید ولی در حقیقت بدست می‌آورید فکر کنید ما هم زن گرفته‌ایم زندگی هم کرده‌ایم و بعد هم مرده‌ایم مانند زندگی گذشتگانمان ولی چه خوب است که این برادران در میدان کارزار و جهاد بمیرند.
اجر شماها را خدا چه در این دنیا و چه در آخرت می‌دهد و من راه و هدف خود را کم‌کم شناختم و گواهی می‌دهم که الله ما را آفریده و ما را به سوی خود می‌برد و چه خوب است که ما در راه الله به سوی الله برویم گواهی می‌دهم که محمد(ص) فرستاده اوست و حضرت علی(ع) و امام زمان(عج) اولین و آخرین امام ما هستند و خمینی عزیز نایب امام زمان(عج) است برادرانم و خواهرانم زشت است که ما در خانه و محله بدون هدف پا و یا دست و یا جان خود را از دست بدهیم در صورتی که عزیزان در جبهه‌ها و علی اکبر(ع) در میدان شهید می‌شوند یا پا و دست خود را از دست می‌دهند.
مادر عزیزم و پدرم و برادرانم ممکن است در این مدت من زیاد ناسزا به کسی می‌گفتم ترا به خدا من را حلال کنید. انسان اشتباه می‌کند من هم اشتباه زیادی می‌کردم همه دوستان اگر اشتباهی از من سر زده من را ببخشید و انشاءالله خدا اجر آنها را می‌دهد. در آخر مقداری نماز قضا و نماز شکسته برای من بجا آورید اجر همه شما به خدای بزرگ.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi